Meidän ikääntyvien murheet tunnulukukorttien käytöstä luopumisesta ovat aika turhia. Pieni älykännykkä ja hiukan paneutumista asiaan auttaa. Neuvoja on helposti saatavissa.
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
Vastaukset 7
Vanhimmat
Itse oletan oman pankin informoivan tulevasta muutoksesta. Tunnuslukukortin käyttö oli alunalkaen helppoa, niinpä en osaa hermoilla tunnistautumista älykännynkään avulla. Mukanahan se aina on yleensä.
Eikös Ruunelle taas kelvannut yksi aloitus samasta aiheesta.
Nyt pitää jo sanoa, että vanhuus ei ole tullut yksin, se on tullut kymmenellä hevosella joille on joka päivä ja yö uusi ravirata avattava!
Toivottavasti minä en vanhetu samalla tyylillä. Itsekeskeisyys on Ruunen luonteenlaatu näin ammattitaidottoman arvioijan mielestä osuvin arvio.
Eikö tuo ajattelematon moittiminen jo riittäisi ?
Edelliseen ketjuun hukkuminen olisi ollut todennäköistä, kun nyt lukija sai kokea kannustustakin monia askarruttavasta asiasta !
Vuoroin vieraissa käydään!
Aloittaja on niin ystävällinen muille kirjoittajille, eimkoskaan opeta, eikä moiti!!
Eihän?
Ainakaan Windows 10 puhelimeen ei tunnuslukusovellusta voi asentaa eikä pankkikaan hyväksy joten tunnuslukukortista luopuminen on haasteellista. Puhelimena Win 10 toimii kuin myös mobiilinettinä mallikkaasti niin miksi luopuisin siitä. Yksi vaihtoehto on lopettaa maksaminen netissä tai odottaa pankin tunnuslukulaitteen saamista. Koekäytössä ollut laite ei toiminut joten se siitä.
Älykännykän näyttö ja "näppylät" ovat liian pieniä sormikseni kutsutuille nakkimakkaroille.
Kynnellä voi yrittää kosketella.
Matkoilla käytän tablettia ja kotona läppäriä.
Edellisessä tabussani oli tunnuslukusovellutus mutta viime joulukuussa vekotin varastettiin Hannoverin lentokentän turvatarkastuksessa. Henkilökunta ei uskonut vaan penkoi tavaramme muutamaan kertaan. Ilmeisesti kameroissakaan ei näkynyt mitään.
Pollarin pöytäkirja oli tietenkin sakasankielinen ja johtuikohan siitä, ettei matkavakuutus korvannut centtiäkään vaikka omavastuu on vain 100€.
Lärväke oli ostettu ko. vuoden elokuussa.
Kertakäyttöisten numeroiden sijaan vaimoni on hankittava tunnuslukulaite tai -sovellutus.
Alkuvuosina käytimme yhteistä tunnusta pahvia mutta kanta ja vastaavat vaativat henkilökohtaiset tunnukset.
Ent.pianonsoittajana on vielä notkeus tallella sormenpäissäni, enkä ole havainnut muuta haittaa kuin puutarhatöiden aiheuttamaa kömpelyyttä vasemmassa pikkurillissä.
Onhan hauska sana "lärväke", kertoo kaiken miehisen miehen arvostuksesta,
Itse en ole tutustunut lainkaan älykännykällä maksamiseen, läppärillä pidän pankkiyhteyteni, johon tunnuslukuläpyskästä naputtelen vastanumeron.
Hyvin se toimaa, sanoi ruots. Doddi ystäväni Sipoon rälssitilalta, ja minä seuraan tarvittaessa taas Danske Bankin ohjeistusta.