Rehellisesti sanottuna mä olen keski-ikäinen setämies. Tykkään katsella teini-ikäisiä julkisissa paikoissa. Metron rullaportaat on hieno paikka. Siinä saa katsella tyttöjen pakaroita alaviistosta. Tänään aamulla laskin sen teinin menee edelläni portaisiin. En ollenkaan että olisin herrasmies vaan nähdäkseni sen pakarat. Metron tasanteelta ylös kauppakeskukseen. Siinä mä tuijotin kolme askelmaa ylempänä olevaa kiinnostuksen kohdetta. En sitä kiellä.
Äkisti tajusin sen farkkujen oleva halki. Ei sieltä takaa vaan alempaa keskeltä. Sieltä reisien välistä minne mun katseeni oli porautunut.
-
Mitä mun pitäisi tehdä, olisi pitänyt. Olisiko pitänyt sanoo sille jotain. Ei varmaan kiva kun kaverit huomaa koulussa. Mut onko se kivempaa jos setämies sanoo että sulla on punaiset pikkarit?
Metrossa repee, mitä mä teen?
5
378
Vastaukset
- varmaankivanäky
Oishan tuosta voinnu jotenki asiallisesti (tai huumorillisestI) mainita. Tosin ujohkona miehenä tuskin olisin itsekään viitsinyt :D
Tilanne meni niin nopeasti ohi. Mietin tuota huumoria itsekkin. En tiedä miten teini olisi suhtautunut keski-ikäisen miehen huumori avaukseen.
Eniten minua vaivasi meidän ikäero. Ehkä se ei olisi häntä vaivannut ollenkaan. En tiedä.
- Anonyymi
Ilmat on taas sitä luokkaa että häiritseekö teinit tuijottelevat setämiehet?
Toihan on uusi muoti-ilmiö
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337253Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654400Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543462Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5063165Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361763Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201701- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791485Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436