Paha haju?

Kunillantie7

Mun ylä kerran naapuri väitti et mulla ois esinahan alla möhnää ja rouvalla ulko synnyttimessä joku tulehus. On kuulema karmee haju kun parvek keella istutaan, etenkis kesä helteellä.
Meillä on kolme kakaraa, saunaan kerran viikossa. Onx se naapuri joku homekoira tjsp? Jos ny pikkusen töhnää tirskuu pelivehkeist parvekkeel, ni ei se ny tommosen riidan aihe oo.
Panis ite tommost kiero silmäst hirviöö ni ois ihan hiljaa. Myö asutaan Kunillan vääken 7 Lahjasalo fattan asunnos. Oome työttömii.

9

476

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GunillankallionRahamies

Niinpä olette. Eikä mikään ihme.

• KunillavääkeninHippi

Mie puunasin Teroni ja kierosilmäakan Pinpan Domestoksella ja CillitBangilla. Ny ei haise parvekkeella enää, iham heti.

• Pesulla

Paha haju kertoo tulehduksesta esinahassa, näin olen ymmärtänyt. Käyhän pesulla.

• exdoctor

Kyllä nyt on kyseessä pitkälle edennyt kuolio. Siksi ehdottaisin pikaista amputointia, jonka jälkeen tilalle voitaisiin juurruttaa vaikkapa sian saparo rekvisiitaksi amputoidun ja menetetyn siemenlingon tilalle.

• KunillavääkeninKiljuset

Enhän mie tätä pilii enää tarvi muuhumkum kusemiseen. Toi kierosilmähirviölumppu on mun siemenist jo synnyttäny kolme keharivesipäätä (osa kakkosen kautta alullepantui), joten nyvvaan ranteet auki ja oottaan paratiisii, ja fattarahat tulee tilille. Tääl Kunillantiel on saatanallinen meteli kum tää ääliölauma siirtyy johomkin.

• KunillaVääkeninImpo

Tolla kierosilmäsynnytyskoneel on jotain toukkii siin hirviöpimpussaan. Ne on n. sentim mittasii vikkeläjalkasii sokeritoukan olosii mut isonpii. Ei siin paljo pili jöpötä kun toukat munii pinpassa. Ei kyl just muuteskaa, mut ny ei ainakaa. YÄK.
      Pitäskö se laittaa johonki tuholaissaunaan niinku koirat tms? Mut se hajukin on hirvee jopa parvekkeel.

• mfkloy

Hyi helvetti.

• KunillaVääkeninImpo

Mie tesinfoin sen pinpan CillitPankilla ja kuumal vedel, ja sit vuode nvaihtees tarkastan tähtisadetikul vieläks niit toukkii om siäl. Jos om, nii lähetän sen Puhoksen ostarille kiärrätykseen. Kaneelitkin om hykieenisempii kun toi kiarosilmä synnytys kone.

• Anonyymi

Käytäppäs Suavee ja tärpättiä limettinä, niin saattaa hävittää Kupankin teitin yhteisösä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      707
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      649
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      48
      610
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      608
    6. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      579
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      576
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      548
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      184
      520
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    Aihe