Ylen nettisivu ei toimi Firefoxissa

Firefox62

Ylen nettisivun uutisten alaosassa oleva painike "Näytä lisää" ei toimi uusimmassa Firefoxissa 62, joten en saa selattua uutisia. Toimii Chromessa.

Otin Firefoxista lisäosat pois käytöstä ja tarkistin, että selain tukee javascriptiä ja että Flash on päällä, mutta ei toimi siltikään. Missähän on vika ja onko muilla sama ongelma?

Siirry sivun alaosaan ja klikkaa painiketta "Näytä lisää". Toimiiko muilla Firefoxissa?

https://yle.fi/uutiset/18-34837

9

1124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turbo-Urpo1

Toimii, mikä lisäosa tai asetus sinulla estää JavaScriptiä reakoimasta Click -tapahtumaan ?

• Firefox62

Mistä tiedät, että painike toimii JavaScriptillä? Jos se toimii JavaScriptillä ja minulla jokin estää sen toimimisen, niin sitten moni muukaan painike ei pitäisi varmaan toimia. Ylen nettisivulla oleva painike on ainoa, joka ei toimi.

Otin yhteyttä Ylen tekniseeen tukeen eivätkä edes he osanneet auttaa eivätkä edes tieneet, toimiiko painike JavaScriptillä vai jollakin muulla.

• täällätoimii

Kyllä mulla toimii. Käytössä NoScript ja uBlock Origin. NoScriptissä sallittuna yle.fi, ei muita. Firefox 62.0.3, Fedora 64-bittinen.

• turhaliitännäinenScript

Kaikenlaisia turhia liitännäisiä ihmiset asentaa selaimeen ja sitten ihmetellään miksi joku ei toimi..

• täällätoimii

Ei kannata laittaa kuin tarpeelliset. Käytännössä riittää noi pari. Spesiaalitapauksissa asentelen muutaman muunkin.

• turhakkeet-pois

Uusin FF ublock origin. Ei mitään ongelmaa. Lisäosaturhakkeesi ovat syypää.

• turhaliitännäinenublock

Asentelet turhia liitännäisiä ja sitten ihmettelet miksi joku ei toimi.

• Firefox62

Kiitos kommenteista. Minulla on NoScript ja useita muita lisäosia selaimessa, mutta kuten totesin aloituksessa, olen kokeillut sivun toimimista siten, että Firefoxin kaikki lisäosat on otettu pois käytöstä Firefoxin omalla toiminnalla "Restart with add-ons disabled" (selain on englanninkielinen). Olen myös ottanut yksitellen pois käytöstä jokaisen lisäosan eikä silti toimi.

Onko siis muita ehdotuksia kuin se, jonka olen jo tehnyt? Voiko joku käyttöjärjestemän ominaisuus tai ohjelma (esim. virusohjelma/palomuuri) vaikuttaa selaimen toimintaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2669
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1679
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      140
      1656
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      1391
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      66
      1348
    6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      292
      1205
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      14
      1195
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      156
      986
    9. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      24
      940
    10. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      58
      899
    Aihe