Ylen nettisivu ei toimi Firefoxissa

Firefox62

Ylen nettisivun uutisten alaosassa oleva painike "Näytä lisää" ei toimi uusimmassa Firefoxissa 62, joten en saa selattua uutisia. Toimii Chromessa.

Otin Firefoxista lisäosat pois käytöstä ja tarkistin, että selain tukee javascriptiä ja että Flash on päällä, mutta ei toimi siltikään. Missähän on vika ja onko muilla sama ongelma?

Siirry sivun alaosaan ja klikkaa painiketta "Näytä lisää". Toimiiko muilla Firefoxissa?

https://yle.fi/uutiset/18-34837

9

1234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turbo-Urpo1

Toimii, mikä lisäosa tai asetus sinulla estää JavaScriptiä reakoimasta Click -tapahtumaan ?

• Firefox62

Mistä tiedät, että painike toimii JavaScriptillä? Jos se toimii JavaScriptillä ja minulla jokin estää sen toimimisen, niin sitten moni muukaan painike ei pitäisi varmaan toimia. Ylen nettisivulla oleva painike on ainoa, joka ei toimi.

Otin yhteyttä Ylen tekniseeen tukeen eivätkä edes he osanneet auttaa eivätkä edes tieneet, toimiiko painike JavaScriptillä vai jollakin muulla.

• täällätoimii

Kyllä mulla toimii. Käytössä NoScript ja uBlock Origin. NoScriptissä sallittuna yle.fi, ei muita. Firefox 62.0.3, Fedora 64-bittinen.

• turhaliitännäinenScript

Kaikenlaisia turhia liitännäisiä ihmiset asentaa selaimeen ja sitten ihmetellään miksi joku ei toimi..

• täällätoimii

Ei kannata laittaa kuin tarpeelliset. Käytännössä riittää noi pari. Spesiaalitapauksissa asentelen muutaman muunkin.

• turhakkeet-pois

Uusin FF ublock origin. Ei mitään ongelmaa. Lisäosaturhakkeesi ovat syypää.

• turhaliitännäinenublock

Asentelet turhia liitännäisiä ja sitten ihmettelet miksi joku ei toimi.

• Firefox62

Kiitos kommenteista. Minulla on NoScript ja useita muita lisäosia selaimessa, mutta kuten totesin aloituksessa, olen kokeillut sivun toimimista siten, että Firefoxin kaikki lisäosat on otettu pois käytöstä Firefoxin omalla toiminnalla "Restart with add-ons disabled" (selain on englanninkielinen). Olen myös ottanut yksitellen pois käytöstä jokaisen lisäosan eikä silti toimi.

Onko siis muita ehdotuksia kuin se, jonka olen jo tehnyt? Voiko joku käyttöjärjestemän ominaisuus tai ohjelma (esim. virusohjelma/palomuuri) vaikuttaa selaimen toimintaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4950
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2666
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      93
      2633
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      198
      2370
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1939
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      25
      1913
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1471
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      357
      1271
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1219
    Aihe