Matkavakuutuksen myöhästymisehto. Onko sitä?

Usein.peruuntuu

Pankkikorttiini (Nordea Mastercard) sisältyy matkavakuutus, johon sisältyy enintään 1700 euron matkalta myöhästymiskorvaus. Ehto on hieman monitulkintainen. Tarkoittaneeko esimerkiksi tilannetta, jossa olen ostanut lennon kotimaan kentältä Vantaalle ja kyseistä vuoroa ei jostain syystä voitaisi lentää (sää , tekninen vika, lentäjä humalassa jne) ja myöhästyn toisen yhtiön jatkolennolta. Onko sattunut tällaisia kokemuksia?

4

613

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulle tarjottiin Nordean Goldia, jossa olisi matkavakuutus. Gold oli pakko unohtaa, koska matka ja majoitus pitäisi ostaa kyseisellä kortilla. Kannattaa katsoa, mitä pankkikortin vakuutus korvaa. Jos matkustaa paljon, kannattaa ostaa lentoliput samalle lipulle, ei tarvitse murehtia jos kotimaan lento peruuntuu. Itsellä on Pohjolan Mittaturva-vakuutus, toimii

• Usein.peruuntuu

Juuri Gold on minullakin. Tosiaan matkavakuutus on voimassa jos maksaa kredit-puolelta. Siinä en ole nähnyt ongelmia. Kysyinkin onko jollakin kokemusta aloituksessani mainitsemastani tapauksesta. Tiedän että samalla lipulla lennot järjestyy mutta aina se ei ole mahdollista. Siispä kysyn edelleen onko joku saanut myöhästymiskorvausta. Jos ei ole kokemusta, niin muita ohjeita en tarvitse.

• Muut.asiat.ennen

Mittaturva kattaa vain matkatavarat. Ei mitään muuta. Minun matkatavarat ovat vaatimattomia, joten siitä ei ole paljon hyötyä

• Usein.peruuntuu

Luin Nordean yhtiön ehdot tarkkaan ja oman tulkintani mukaan vakuutus korvaa myöhästymiset, jotka aiheuvat julkisen liikenteen peruuntumisesta tai jostain muusta vastaavasta syystä. Myös myöhästyminen, joka johtuu yksityisen kulkuvälineen joutumisesta liikenneonnettomuuteen katsotaan korvattavaksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      35
      10564
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      42
      5602
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      5153
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      203
      3901
    5. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3608
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3543
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3066
    8. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      82
      2928
    9. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2713
    10. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56