Pankkikorttiini (Nordea Mastercard) sisältyy matkavakuutus, johon sisältyy enintään 1700 euron matkalta myöhästymiskorvaus. Ehto on hieman monitulkintainen. Tarkoittaneeko esimerkiksi tilannetta, jossa olen ostanut lennon kotimaan kentältä Vantaalle ja kyseistä vuoroa ei jostain syystä voitaisi lentää (sää , tekninen vika, lentäjä humalassa jne) ja myöhästyn toisen yhtiön jatkolennolta. Onko sattunut tällaisia kokemuksia?
Matkavakuutuksen myöhästymisehto. Onko sitä?
4
527
Vastaukset
Minulle tarjottiin Nordean Goldia, jossa olisi matkavakuutus. Gold oli pakko unohtaa, koska matka ja majoitus pitäisi ostaa kyseisellä kortilla. Kannattaa katsoa, mitä pankkikortin vakuutus korvaa. Jos matkustaa paljon, kannattaa ostaa lentoliput samalle lipulle, ei tarvitse murehtia jos kotimaan lento peruuntuu. Itsellä on Pohjolan Mittaturva-vakuutus, toimii
- Usein.peruuntuu
Juuri Gold on minullakin. Tosiaan matkavakuutus on voimassa jos maksaa kredit-puolelta. Siinä en ole nähnyt ongelmia. Kysyinkin onko jollakin kokemusta aloituksessani mainitsemastani tapauksesta. Tiedän että samalla lipulla lennot järjestyy mutta aina se ei ole mahdollista. Siispä kysyn edelleen onko joku saanut myöhästymiskorvausta. Jos ei ole kokemusta, niin muita ohjeita en tarvitse.
- Muut.asiat.ennen
Mittaturva kattaa vain matkatavarat. Ei mitään muuta. Minun matkatavarat ovat vaatimattomia, joten siitä ei ole paljon hyötyä
- Usein.peruuntuu
Luin Nordean yhtiön ehdot tarkkaan ja oman tulkintani mukaan vakuutus korvaa myöhästymiset, jotka aiheuvat julkisen liikenteen peruuntumisesta tai jostain muusta vastaavasta syystä. Myös myöhästyminen, joka johtuu yksityisen kulkuvälineen joutumisesta liikenneonnettomuuteen katsotaan korvattavaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682219Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921496Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621302Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701281- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍84899- 104879