Ei alle 3v hoitoon!

LTO

Vanhemmat lastensa asiantuntijoita!
   Bina 77    08.1. 23:15
Halusin kertoa että olen itse lastentarhanopettaja kiva ammatti ja mukavat lapset (aina). Mutta aika mautonta työtä kun seisot ja odotat että ekan luokan opettaja hakee lapsensa viimesenä ja lapsi tietää itse että koulu on kiinni jo. Lapsi myös tuodaan sinne ensimmäisenä. Olen itse äitiyslomalla ja en mistään hinnasta vie lastani hoitoon ennen kun hän on 3v. Tiedän mikä päiväkoti on (henkilökunta on ihana) mutta miten jakaa 21 lapsen tasainen huomioonottaminen jos tätiä on kolme?Pienten lasten osastolla on itkua aamusta iltaan, ensin koska äiti lähti töihin ja sitten itketään jo että milloin äiti tulee. Kaikki te jotka teette kaikkea muuta kotona ennen kun haette lapsenne ja lapsi on päiväkodissa kun olette joululomalla muistakaa että lapsen paras paikka on aina teidän kanssa!Vaikka olemme koulutettuja te olette lastenne asiantuntijoita ja osaatte viihdyttää heitä kaikkein parhaiten. Kaikki lapset haluavat olla kotona. Kavereita kyllä ehtii näkemään!Päiväkoti on lapsen työ älkää antako heidänkään tehdä yli 8 tuntisia päiviä la heillekin kuuluu loma, ja silloin ei tarvii matkustaa riittää kun olette vaan. Me tarhatädit kyllä tiedämme milloin teillä on loma (lapset sen kertovat)

81

7412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hellatiikeri

Olen myös ollut pk:ssa töissä ja olen täysin samaa mieltä kanssasi. Itselläni on 5 lasta ja kaikki olen mieluummin itse hoitanut.

• LHt

Eikö ookkin veikeetä, että kaikkein pienimmillä on ne pisimmät päivät? vanhemmat ei "jaksa" ölla niitten kanssa. Sama jos on sisaruksia, silloin isompi pk:n ja vauvan kans kotiin. Miksi hoidattaa muilla, ja pitkää päivää.
        Todella, lapset kertoo kaikki kotiasiat. kannattaa olla tarkkana mitä kotona puhutaan.

• lastenhoitaja
        LHt kirjoitti: