Meidän suhde ei ikinä toimisi.
Eikö ole jo ihan sama luovuttaa
106
1874
Vastaukset
- Anonyymi
Joo sovitaan niin. Minustakin tuntuu että ei se varmaan toimi ja muutenkin turhaan vaan toistemme aikaa täällä tuhlataan.
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Mistä te tiedätte kuka täällä tuhlaa aikaansa. Puhukaa vain omasta puolestanne 😅
- Anonyymi
En tiedä kenelle tämä on, mutta se ei voi olla minulle, koska en ole halunnut suhdetta kenenkään kanssa lähes pariinkymmeneen vuoteen, enkä tule enää koskaan haluamaankaan!
- Anonyymi
Se oli supolle, niin kuin kaikki ässäkakkosnelosella, että terve vaan imeskelijät.
- Anonyymi
En halua luovuttaa, vaikka se yksi asia vaivaakin..💔
- Anonyymi
Keskustelkaa se asia läpi mikä häiritsee. Ei kannata vatvoa asiaa vaan käydä se yhdessä läpi jos on jotain epäselvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustelkaa se asia läpi mikä häiritsee. Ei kannata vatvoa asiaa vaan käydä se yhdessä läpi jos on jotain epäselvää.
Haluaisin keskustella, mutta emme ole tällä hetkellä tekemisissä. Enkä usko sen oikeastaan auttavan, kun totuus on mikä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään epäselvää, koska minulla ei ole mitään tarvetta jakaa aikaani kenenkään kanssa! Ei ole mitään sanottavaa kenellekään, eikä tule olemaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin saada palstalla vastauksen siihen mitä hän ajattelee, mielellään mahdollisimman tarkan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin saada palstalla vastauksen siihen mitä hän ajattelee, mielellään mahdollisimman tarkan.
Haluaisin rakastaan häntä ja jakaa ajatusmaailman ja kivut kauniit asiat. Haaveilen että ollaan loppuelämä yhdessä ja haaveilen että hän tuntuu yhtä oikealta kun ollaan yhdessä.
Mut siihen on matkaa eikä se tapahdu haaveilemalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin rakastaan häntä ja jakaa ajatusmaailman ja kivut kauniit asiat. Haaveilen että ollaan loppuelämä yhdessä ja haaveilen että hän tuntuu yhtä oikealta kun ollaan yhdessä.
Mut siihen on matkaa eikä se tapahdu haaveilemalla.Niin minäkin. Mutta tarkoitin hänen ajatuksiaan eräästä toisesta naisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin. Mutta tarkoitin hänen ajatuksiaan eräästä toisesta naisesta.
Mahtavaa- avautukaa naisista ja analysoikaa heitä antisosiaalisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstalla?! Nyt olet kyllä vähän eksyksissä. :(
Ei täällä saa kontaktia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä saa kontaktia.Ei ole muutakaan vaihtoehtoa 😥
- Anonyymi
Jos ei pidäkään paikkansa tuo negatiivinen asia. Keskustele kohteen kanssa ensin syvällisesti. Voi olla, että oli vain väärinkäsitys tai ilkeä puhe ulkopuolelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei pidäkään paikkansa tuo negatiivinen asia. Keskustele kohteen kanssa ensin syvällisesti. Voi olla, että oli vain väärinkäsitys tai ilkeä puhe ulkopuolelta.
Joo, keskustelen jos sopiva tilaisuus tulee. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä saa kontaktia.Joo ja vaikuttaa muutenkin joltain kateelisekta tai mustasukkaiselta sivu naiselta joka etsii syytä sotkea muiden välit
Sivusta. - Anonyymi
Menit ja petit? Ei kannata vaivautua enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja vaikuttaa muutenkin joltain kateelisekta tai mustasukkaiselta sivu naiselta joka etsii syytä sotkea muiden välit
Sivusta.Todella uskottava monologi, aloittajaäijä. Jotenkin tämä tuntuu olevan vakio tämä teennäisten kahakoiden järjestäminen, esim niin että on nainen a, b ja niin edelleen. Ehkä se on mielekäs fantasia joidenkin makuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin keskustella, mutta emme ole tällä hetkellä tekemisissä. Enkä usko sen oikeastaan auttavan, kun totuus on mikä on.
Sä rakastat mun rahoja ja mä tykkäsin sun pillusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin. Mutta tarkoitin hänen ajatuksiaan eräästä toisesta naisesta.
Älä vihjaile tiedän, ettet tiedä mitään. Teeskentelet vaan
- Anonyymi
Se on hyvä, että jotkut osaa ennustaa. Itseltä puuttuu tuo kyky ja siksi sitä joko luovuttaa tai ei.
- Anonyymi
Sen tiellämme olevan ihmisen ei olisi koskaan pitänyt syntyä.
- Anonyymi
En luovuta koskaan missään, ikinä, nevö.
- Anonyymi
Joudut luovuttamaan, vai haluatko että juorut lähtee liikeelle! Pakit tulee satavarmasti!
- Anonyymi
Nauran sinulle räkäiset naurut jos lähestyt ja luulet että hauaisin tutustua sinuun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauran sinulle räkäiset naurut jos lähestyt ja luulet että hauaisin tutustua sinuun!
Niinkö? Miksi ihmeessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö? Miksi ihmeessä?
Haluaa provoilla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaa provoilla...
En provoile!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaa provoilla...
Niinhän tämä äijä netistä tekee ja se voisi käydä ilmi ilman sinun juontamistakin
- Anonyymi
Sitähän sinä et saa koskaan tietää, jos et edes yritä.
- Anonyymi
Ei kannata edes yrittää, koska palaute yritykselle tulee olemaan sellainen, että hän satavarmasti muistaa sen loppueläbänsä ajan, mutta ei todellakaan hyvänä muistona! Otan valokuvan hänestä, jos hän vielä kerrankin lähestyy minua ja se käy todisteeksi luvattomasta lähestymisestä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata edes yrittää, koska palaute yritykselle tulee olemaan sellainen, että hän satavarmasti muistaa sen loppueläbänsä ajan, mutta ei todellakaan hyvänä muistona! Otan valokuvan hänestä, jos hän vielä kerrankin lähestyy minua ja se käy todisteeksi luvattomasta lähestymisestä!
Nyt on kummallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kummallista.
Toi on se ”erityispiirteinen joka haluaa tutun työpaikan”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, mä haluan vaan tutun miehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kummallista.
Ja se tulee sulle vielä jotenkin yllätyksenä, palstaäijän kanssa diskuteeraaja? -T nainen
- Anonyymi
Juu voi olla, että tahto puuttuu täysin tällä sinun ns kohdehenkilöllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se tulee sulle vielä jotenkin yllätyksenä, palstaäijän kanssa diskuteeraaja? -T nainen
Joo, yllätyn itseänikin päivittäin. Ei siis mikään ihme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo sama äijä, jonka hölynpölykirjoiruaten völjyssä pyörii samat maalailijat, esim sinä juuri. Jaksamisia sinne.- T nainen
- Anonyymi
mm niinno luovutan ihmisen suhteen joka on välinpitämätön ja pitää mua jonai superihmisenä ruuhkavuosien keskellä. sillee joo jos sä kierrät ny kaukaa etkä oo läsnä munkaa nytte, ni si ku mulla helpottaa sä et todella ole siinä poika. 😀
- Anonyymi
Niiku sulla on kaikki vielä edessä. Mulla on jo lapset kaipaan sen rakkauden tähän. Sä haluut vielä ns kaiken. Mä en voi luvata et haluun enää tehä lasta tänne maailmaan joka on sanotaanko näin paha.
- Anonyymi
Joo minulle vanhat elikä plus 40 ehdoton ei vieläkin
- Anonyymi
No enpä itekään ottais plus 40 miestä. Ei kohtaisi tarpeet.
- Anonyymi
Meillä menisi naisen kanssa varmaan ihan hyvin yhdessä. Ainakin itse kohtelisin häntä rakastavasti ja lempeästi. Mutta se että saisimme toisemme on erittäin vaikeaa. Iskee epätoivo kun ajattelen asiaa. En tiedä kuinka voisimme päätyä yhteen.
- Anonyymi
Miksi se on vaikeaa?:(
- Anonyymi
Ei noin. Pitää antaa tuntua ja uskaltaa. Itse tartten paikan missä voin rauhottua. Vastasin kuin hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se on vaikeaa?:(
En tiedä miten meidän elämämme voisivat kohdata niin että päädyttäisiin toistemme omiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä miten meidän elämämme voisivat kohdata niin että päädyttäisiin toistemme omiksi.
Onko m-naiselle?
- Anonyymi
Onko se koskaan toiminut täällä?
- Anonyymi
Ei, täällä mun mahaan alkaa koskea.
- Anonyymi
Minä luovutin jo yli kymmenen vuotta sitten! Sinut tulen aina muistamaan eihyvänä ihmisenä!
- Anonyymi
Jos sä luovutat mun suhteen, ni sit luovutan minäkin.
- Anonyymi
Me ei luovuteta nyt❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ei luovuteta nyt❤️🔥
Miks sanat koskettaa mua näin. Mutjoo.
- Anonyymi
En luovuta, ainakaan ennenkö olemme keskustelleet oikeassa elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En luovuta, ainakaan ennenkö olemme keskustelleet oikeassa elämässä.
Ja jos keskustelemme, en luovuta silloinkaan helposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos keskustelemme, en luovuta silloinkaan helposti.
Ihan varmasti luovutat kun haukun sinut, jos olet oman lapseni ikäinen henkilö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ei luovuteta nyt❤️🔥
Vastasit mulle aiemmin. Nyt aikaa kulunut etkö halua vieläkään luovuttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan varmasti luovutat kun haukun sinut, jos olet oman lapseni ikäinen henkilö!
Nuorisossa on tulevaisuus, palstasetä. Tai näin voi olla
- Anonyymi
Onneksi oon jo aikaisemmin ottanut selvää tykkäsikö hän edes minusta, niin ei tarvii pähkäillä tuollaisia.
Yleisesti jos molemmat ovat kiinnostuneita, on tunnetta ja haluavat panostaa suhteeseen ja sellaista yhdessä haluavat, niin kyllä ihmisillä toimii. Yksipuolisesti ei mitään hyvää saa aikaiseksi. - Anonyymi
Toimii kunhan vaan molammat uskoo siihen alusta asti <3
- Anonyymi
Tuo ei muuten pidä paikaansa! Olet joko tyhmä tai jotenkin ymmärtämätön!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaa mielesi. Yritä ees.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaa mielesi. Yritä ees.
Juuri näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin
Tartteisin tommosen tukijan mun arkeenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakaan ei oo siis mitään mahdollisuutta toimia jos toinen ei usko lähtökohtaisestikaan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet kun koet tarvetta täällä muita haukkua!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakaan ei oo siis mitään mahdollisuutta toimia jos toinen ei usko lähtökohtaisestikaan!!
En halua ruveta sellaisen henkilön tukijaksi koskaan, jonka takia menetin melkein elämänhaluni, koska enä hänen takiaan saanut itselle hyvin rakasta vakituista työpaikkaa, josta olin haaveillut yli kolmen vuoden ajan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tartteisin tommosen tukijan mun arkeenkin.
En ala kenenkään tukijaksi. Ainoa mitä haluan on parisuhde suunnilleen ikäiseni miehen kanssa! Seksihalut ovat kovat! Miksi joku luulee että haluaisin ruveta joksikin tukihenkilöksi! Sitä ei nimittäin tule tapahtumaan koskaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ala kenenkään tukijaksi. Ainoa mitä haluan on parisuhde suunnilleen ikäiseni miehen kanssa! Seksihalut ovat kovat! Miksi joku luulee että haluaisin ruveta joksikin tukihenkilöksi! Sitä ei nimittäin tule tapahtumaan koskaan!
Sinä aloittajasetä yleensä kirjoittelet, ettei mitään haluja ole ja tahdot kaverin lenkille platoniseen suhteeseen. Tuskin nämä edes lukee sisältöä kovinkaan tarkkaan, kunhan saa päivitellä
- Anonyymi
Toteat asian anonyymipalstalla? Ei sinunlaiselle ihmiselle samantien 😖
- Anonyymi
Olen ollut samaa mieltä jo vuosien ajan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut samaa mieltä jo vuosien ajan!
Well aren't you a doll
- Anonyymi
En ole luovuttaja silloin kun oikea kyseessä 🤗
- Anonyymi
En mäkään oi liekkini🔥❤️
- Anonyymi
Tälle asenteelle mä vaan sulan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälle asenteelle mä vaan sulan.
Kuin myös🔥❤️
- Anonyymi
Minä en sitten kirjoittele tänne yhtään mitään mistään suhteista, olemisesta,tykkäämisestä , enkä ikävöinnistä en siis mistään!
jos on asiaa voi ottaa yhteyttä kun numerot on muuten täältä ei kannata ainakaan minua etsiä.
Yhdelle Miehelle.
Harvoin nähdään mutta täällä en perään silti vingu enkä ulise.
Lämmöllä 😉 - Anonyymi
No EI OO TOIMINU TÄHÄNKÄ ASTI.
- Anonyymi
Ei olekaan, eikä tule koskaan toimimaankaan.!! Pidän vain ikäisistäni 60v miehistä. Eikä sitä ole varmuudella sanottu, ettenkö voisi vielä rakastuakin 60v mieheen! Mutta hän se ei ole, jonka kasvot muuttuivat tunnistamattomiksi suuren painonpudotuksen jälkeen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olekaan, eikä tule koskaan toimimaankaan.!! Pidän vain ikäisistäni 60v miehistä. Eikä sitä ole varmuudella sanottu, ettenkö voisi vielä rakastuakin 60v mieheen! Mutta hän se ei ole, jonka kasvot muuttuivat tunnistamattomiksi suuren painonpudotuksen jälkeen!
Tämä jollotuksessa on ilmeisesti ollut monelle aika tärkeä, palstasetä
- Anonyymi
Ei se ole sama. 🎾
- Anonyymi
Jos susta tuolta tuntuu ni veikkaan että tuo on teille viisainta tuolla asenteella kun siitä ei ainakaan mitään tule
- Anonyymi
Höpötystä.
- Anonyymi
Se kannattaa muistaa etten pidä pakkomielteisisistä ihmisistä! He luulevat saavansa tehdä mitä vain saavuttaakseen päämääränsä, mutta minun kohdalla sellainen ei toimi!
- Anonyymi
Juu taas tänään...🩶
- Anonyymi
Ei toimis ei🪽 unohdetaan toisemme siis kokonaan
- Anonyymi
Juuri noin on ihan välttämätöntä toimia, muuten elämä menisi vielä huonommaksi!
- Anonyymi
Miksi sitten ryhdyit tuhoon tuomittiin yritykseen. Onhan sinulla täytynyt olla jokin suunnitelma varallemme. Kun et luovuttanut heti alkuunsa. Vaan yritit kuitenkin saada jotain aikaan.
- Anonyymi
En minä täällä jankkaa suhde asioita niin kauan kun suhde asiat ovat täällä, ei ole suhdetta. Minä jankkaa että saan elämäni pois täältä, ja itseni pois jutuista ja ihmisistä mitä en halua tai mihin en ole tietoisesti mukaan lähtenyt. ennen kuin nämä asiat ovat selviä, on käynyt tässä selväksi, ei oikein pysty onnistuneesti mitään aloittamaan tai tekemään. eikä ole kiinnostusta tämmöisiin, tai rakentaa elämää näin tai saada näin ystäviä.
- Anonyymi
Älä höpötä!
- Anonyymi
Ei ole. Sinulla on viihdearvo.
- Anonyymi
Ai tällä aloittajasedällä vai sulla, joka sille vastaa? Nii i
- Anonyymi
Sitähän minä pari vuotta sanoin. Onneksi nyt loppui.
- Anonyymi
Melko pitkät piuhat sun kaivatulla tuntuu olevan 😅
- Anonyymi
Jos olo on tuollainen ja ajatus, että ei kuitenkaan toimi, niin silloin se ei toimi ja on turha jatkaa.
- Anonyymi
Hyvin alkanutta matkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin alkanutta matkaa?
Onko se silloin hyvin alkanut, jos alkaa epäröidä ettei tästä mitään tule kuitenkaan?
- Anonyymi
Mistä luovuttaa, kun ei ole mitään alkanutkaan.
- Anonyymi
Jos jo alussa miettii, ettei tämä kuitenkaan toimi, niin se kertoo aika paljon.
Ei mikään suhde kestä pelkkää toivoa, jos mielessä pyörii koko ajan epäilys.
Välillä pitää uskaltaa kysyä, haluatko oikeasti jatkaa tätä, vai pelkäätkö olla yksin?
Ei rakkaus ole pelkkää fiilistelyä, mutta sen ei pitäisi olla jatkuvaa epävarmuuden nielemistäkään. Jos toinen ei vastaa tai ole mukana aidosti, niin ehkä silloin on aika päästää irti. Elämä ei lopu siihen. Ja joskus luopuminen on ensimmäinen askel vapauteen. - Anonyymi
Ei meidän eikä muidenkaan niin kauan tuo porukka jyrää ja orjuuttaa ja hakkaa paskaan. Ei kannata, eikä tännekään kannata jäädä. tuhosivat taas kaiken, ryhdytään suunnttelemaan muuttoa pois ja paetaan.
- Anonyymi
ei sen puoleen semmoinen sinäkin olit viet vaan ja paskaa tilalle. en oo yhtään pahoillaan että erot tuli mutta täytyy hakata rahat takaisin.
- Anonyymi
En luovuta koskaan! Jahtaan sinua ja tuhoan kaikki nais suhteesi,kunnes saan sinut.
Yo responderé por ti.
Te extraño
- Sol a mer too-- Anonyymi
What is this😃
- Anonyymi
Ei näköjään olet kelju nainen itsekäskin
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163413Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102644En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391973Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941248