Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti.
Mutta kävi miten kävi, me vielä yhdessä heilutetaan peittoja.
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
12
1339
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jos tolta tuntuu niin annetaan olla. Jos tää ei oo elämää suurempaa niin oon mieluummin yksin.
- AnonyymiUUSI
Lupaat vain. Älä enää pliis kiusi minua.
- AnonyymiUUSI
Tiedät ei hotelleja tarvita ....
- AnonyymiUUSI
Tekisi mieli. Mutta ei kannata. Löytyy sulle seuraa muutenkin
- AnonyymiUUSI
Millaisten sippiveikkojen kanssa pyörit?
- AnonyymiUUSI
Vedätkö näistä palstaäijän horinoista sellaisia johtopäätöksiä että joku kommunikoi tämän palstan kautta jollekkin häiskille? Et taida olla henkisesti ihan tasapainossa näin ollen 🙄
- AnonyymiUUSI
Ei oo tapana pistää energiaa tollasewn. Se mitä teen tulevaisuudessa ei liity muihun kun itseeni. Ihan sama mitä joku luulee tai ajattelee.
- AnonyymiUUSI
Heilutellaanko?
- AnonyymiUUSI
Kyllä me heilutellaan Rakas😌
- AnonyymiUUSI
Ihme siivousvimmaa porukoilla.
- AnonyymiUUSI
Mä siivosin jo🩷
- AnonyymiUUSI
Kerro mikä mua vaivaa ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292188
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261788Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121197- 881002
- 17877
- 83876
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16771Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701