Kukas siellä kolarissa on kadonnut
Mies kadonnut
23
3207
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös se ole varhaiskasvatuksen johtaja vai entinen johtaja
- Anonyymi
UFO sieppasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UFO sieppasi.
Eikai JH ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UFO sieppasi.
Varma tieto?
- Anonyymi
Sinulle nyt ihan ystävällisenä neuvona, että jos ihminen käyttää sanaa "JUURIKIN", hän on yksinkertaisesti tyhmä!!!!!!
- Anonyymi
Koska nämä on tapahtunut??
- Anonyymi
tais jo mennä viime viikolla!
- Anonyymi
Perjantai iltana kadonnut ja nyt jo kuvan kans etsitään?
- Anonyymi
länsi- naapuriin lähtenyt , , poliisi epäilee . . punanen volkkari golf . rekkariin on paljastettu,
- Anonyymi
No on siinä johtaja
- Anonyymi
Niin siis hänen poikanaan luultavasti tietäisi jos olisi joten lopettakaa se paskan jauhanta isästäni kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siis hänen poikanaan luultavasti tietäisi jos olisi joten lopettakaa se paskan jauhanta isästäni kiitos
Kerta näin asia on niin pyydän anteeksi. Ilmeisesti sitten väärää tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on siinä johtaja
Oletkos sinä yhtään parempi JA PERUSTELE JOS OLET!!!!!
- Anonyymi
Liekkö enää tuomiota istumassa...
- Anonyymi
Löytyi, mistä
- Anonyymi
Varmaan vieraissa?
- Anonyymi
Elekee mennä aina sinne suolle ilman kunnollisia välineitä ja yksin.
- Anonyymi
Olisko hatti vatti?
- Anonyymi
Kolarin tekopyhät saahneet hyvän päivittelyn aihheen. Kukhaan ei ees oikein tunne koko kaveria mutta ah ko son ihana päivitellä ja unohtaa omat luurangot ja murhheet kaaphiin ko jollaki mennee huonommin ko itellä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74846Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796- 57790
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43766Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757