Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäisit häntä myös mitäänsanomattoman/tavallisen näköisenä.
Olen huolissani
48
721
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En ihastu, ei hän oo yhtä kaunis ja ihana kuin sä Veera🩷
- AnonyymiUUSI
Kiitos rakas❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Älä ole noin epävarma. Saattaisin toki hieman ihastuakin häneen ja ehkä kiksauttaakin, jos tulisi tilaisuus, mutta eihän se sitä tarkoita, ettenkö silti olisi täysin sitoutunut sinuun.
- AnonyymiUUSI
No justiinsa 🤣 luuletko et tää joku sisko niin haluaa?
- AnonyymiUUSI
Et todellakaan ole se jolle aloituksen osoitin.
- AnonyymiUUSI
höpöhöpö
- AnonyymiUUSI
Oletko nyt ihan varma, että on aiheellista tässä vaiheessa miettiä tuollaisia? Tai yleensäkään missään vaiheessa? Vai onko kiikarissa mies, jolla ei housut pysy jalassa? Ja jos on, niin miksi hlvetissä tyydyt tuon tason äijään?
- AnonyymiUUSI
Tunteeni ovat sen verran vahvat, että tulee mietittyä tällaistakin.. Ei ole pettäjäluonteinen mies kyseessä, mutta minua sattuisi jo tunteet siskoani kohtaan ihan hirveästi. Joka tapauksessa tulen olemaan hyvin surullinen aina, jos/kun tapahtuu ihastumisia muihin. Mutta sisko on se pahin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunteeni ovat sen verran vahvat, että tulee mietittyä tällaistakin.. Ei ole pettäjäluonteinen mies kyseessä, mutta minua sattuisi jo tunteet siskoani kohtaan ihan hirveästi. Joka tapauksessa tulen olemaan hyvin surullinen aina, jos/kun tapahtuu ihastumisia muihin. Mutta sisko on se pahin.
On todella yleistä fantasioida puolison siskosta (tai veljestä). Se johtuu siitä, että yleensä sisaruksissa on joitain samoja piirteitä. Jos siis yhden ulkonäkö miellyttää, niin luultavasti hänen siskonsakin ulkonäkö tuntuu kivalta. Puolison siskon tekee kiihottavaksi se, että hänessä on jotain samaa kuin omassa kumppanissa mutta riittävästi erilaisuutta tehdäkseen eksoottisen erilaisen vaikutelman. Sitten on vielä se, että siinä asetelmassa on jotain kielletyn hedelmän tuntua. Jotkuthan lainaavat puolisoaan siskolleen ihan tarkoituksella, jos huomaavat kiihotuksen. Ei se tarkoita sitä, että koko oma parisuhde pitäisi repiä rikki. Etenkin kun ikää tulee hieman enemmän, ihmiset tajuavat, ettei seksi ole kaikki eikä siitä rikki mene, vaikka vähän kokeilee toisenkin kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On todella yleistä fantasioida puolison siskosta (tai veljestä). Se johtuu siitä, että yleensä sisaruksissa on joitain samoja piirteitä. Jos siis yhden ulkonäkö miellyttää, niin luultavasti hänen siskonsakin ulkonäkö tuntuu kivalta. Puolison siskon tekee kiihottavaksi se, että hänessä on jotain samaa kuin omassa kumppanissa mutta riittävästi erilaisuutta tehdäkseen eksoottisen erilaisen vaikutelman. Sitten on vielä se, että siinä asetelmassa on jotain kielletyn hedelmän tuntua. Jotkuthan lainaavat puolisoaan siskolleen ihan tarkoituksella, jos huomaavat kiihotuksen. Ei se tarkoita sitä, että koko oma parisuhde pitäisi repiä rikki. Etenkin kun ikää tulee hieman enemmän, ihmiset tajuavat, ettei seksi ole kaikki eikä siitä rikki mene, vaikka vähän kokeilee toisenkin kanssa.
En usko, että muutun iän myötä tässä asiassa.
Sitä juuri pelkään, että olemme liian samannäköisiä. Pahimmillaan minä olen se rumempi osapuoli. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos meille tulee suhde, se menee kyllä pilalle jos sisko kiinnostaa. En kestä sitä. Olen aina toivonut, ettei se olisi koskaan syntynyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos meille tulee suhde, se menee kyllä pilalle jos sisko kiinnostaa. En kestä sitä. Olen aina toivonut, ettei se olisi koskaan syntynyt.
jossakin joku kirjotti jostakin ihmisesta et se oli vika panon tuote ja oli kovassa uskomnollisessa hurmuo tilassa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
jossakin joku kirjotti jostakin ihmisesta et se oli vika panon tuote ja oli kovassa uskomnollisessa hurmuo tilassa
taidan tietaa taman kyseisen ihmisen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on kerrasta poikki jos edes yhtään näen merkkejä. En salli enkä alennu sellaiseen kohteluun. Se olis hyvästi heti. Jos kaivattu ei sen vertaa tajua ei ole Jumalan mulle tarkoittama. Piste. Amen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on kerrasta poikki jos edes yhtään näen merkkejä. En salli enkä alennu sellaiseen kohteluun. Se olis hyvästi heti. Jos kaivattu ei sen vertaa tajua ei ole Jumalan mulle tarkoittama. Piste. Amen
Saako silti veljen naista nussia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saako silti veljen naista nussia?
Ei ikinä ketään mutta kuin omaa rakastaan. Ei edes ajatuksissaan. Jos mieli tekee jotain toista ei ole enään mun mikä lie. Yäk
- AnonyymiUUSI
Onko hän tavannut siskosi?
- AnonyymiUUSI
Ei ole, mutta tietää ehkä miltä näyttää, jos on nähnyt kuvia.
- AnonyymiUUSI
Itse olen vähän iloinenkin kun edistyi eräs pelijuttu kaupunkilaisten kanssa miten auttaisin jotain teinityttöjä ja poikiakin jonkin hauskan pelin tekemisenkin kanssa.
Oli rakentava tapaaminen kaupungin ihmisten kanssa.... suunnitelma varmaankin niin nyt että jos Jumala suo, syyskuussa aloittelemassa tuollaisen.- AnonyymiUUSI
Millainen peli kyseessä?
- AnonyymiUUSI
Aloitus ei sinulle.
- AnonyymiUUSI
Milloin tuot näytille🤔
- AnonyymiUUSI
Jaahas. Miten aloittajalla itsellä, nappia painamalla rakastut? Kyllä rakastumiseen tarvitaan jotain tosi kokonaisvaltaisen erityistä noin niinku normaalisti.
Sivu- AnonyymiUUSI
Mainitsin myös ihastumisen. Se ei välttämättä vaadi muuta kuin ulkonäköä. Ja voihan se olla, että siskoni luonnekin herättää tunteita, vaikken uskokaan hänen ihan miehen tyylinen olevankaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mainitsin myös ihastumisen. Se ei välttämättä vaadi muuta kuin ulkonäköä. Ja voihan se olla, että siskoni luonnekin herättää tunteita, vaikken uskokaan hänen ihan miehen tyylinen olevankaan.
No tämä kysymys menee muutenkin vähän yli ymmärrykseni, mutta ei pelkoa tommosesta!
- AnonyymiUUSI
tuohon peli-ideaan liittyy moniakin ajallisia juttuja että miksi syksyllä, koska niin räntäsateen tullen mukavakin pelata sisälläkin pelejä, ja muita omiakin hoidettavia asioita ensin kesän aikana.
- AnonyymiUUSI
Hänellä on vikoja ulkonäössä (kuten minullakin), mutta tietysti korjaa kaikki meikillä, muilla jutuilla ja tulevaisuudessa uskon hänen käyvän vielä kasvojenkohotuksessa yms toimenpiteissä.
- AnonyymiUUSI
Uskon myös, että hän on niin kaunis, etteivät ne viat mitään haittaisi.
- AnonyymiUUSI
Onko joku antanut viitteitä siitä, että näin voisi käydä? Vai onko joku toinen aiemmin ihastunut siskoosi, kun itse olisit ollut miehestä kiinnostunut? Tästä jäänyt trauma?
- AnonyymiUUSI
Ei ole. Minä vaan olen realisti. Ainut on se, että äiti jaksaa jauhaa kuinka näytämme ihan samalta ja luonnekaan ei hänestä ole niin erilainen. Itse en rehellisesti sanottuna tiedä kuinka samalta näytämme, toivoisin että näkisin yhtäläisyyden väärin, koska sitä on hoettu niin paljon. Äitini kuitenkin mieltää, että minäkin näytän häneltä mikä ei mielestäni ole totta (tai sitten näen itseni ihan väärin).
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Minä vaan olen realisti. Ainut on se, että äiti jaksaa jauhaa kuinka näytämme ihan samalta ja luonnekaan ei hänestä ole niin erilainen. Itse en rehellisesti sanottuna tiedä kuinka samalta näytämme, toivoisin että näkisin yhtäläisyyden väärin, koska sitä on hoettu niin paljon. Äitini kuitenkin mieltää, että minäkin näytän häneltä mikä ei mielestäni ole totta (tai sitten näen itseni ihan väärin).
Siis äitini mieltää, että näytämme kaikki samalta: minä, sisko ja äiti.
- AnonyymiUUSI
En vaan näe mitään syytä miksi mies ei tuntisi vetoa johonkin joka näyttää minulta ja vähintään yhtä kauniilta.
- AnonyymiUUSI
Monesti ja monet miesystäväni ovat olleet sikoja ja käyttäneet sitä taktiikkaa lyömäaseena. Jäänyt valtavia traumoja. Siskoni myös lyö lyötyä näissä tilanteissa. Jos näin keskenkasvuinen typerys olisi kaivattuni, meidän rakkaus olis ohi heti ja hän historiaa. Sitä en antaisi hänelle ikinä anteeksi jos hän niin tunteettomasti käyttäytyisi tai edes ajattelisi seksuaalisesti näin likaisia ja ala-arvoisia ja syvältä loukkaisi. Mitä hyödyttää jatkaa. Nimittäin uskollinen ja lojaali mies on ainut mies jota aion rakastaa 🪽🤍
- AnonyymiUUSI
Mistä tiedät ettei kaveri tälläkin hetkellä naija nöpyttele siskosi kanssa? Ettekö siis kuitenkaan ole rakkaudessa?
- AnonyymiUUSI
No ei varmasti sekaantuisi alaikäiseen.
- AnonyymiUUSI
Tyhmä skenaario, mies tekee mitä haluaa, eikä sinulla ole suhdetta edes sen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Joka kerta kun mietin vaikka, että siskollani näyttäisi olevan vähän jykevä leuka, alan samantien ajatella, että ei ole, haluan vain nähdä niin. Tai vaihtoehtoisesti alan miettiä, että niin minullakin on. Tai jos mietin, että siskoni vaikuttaa siltä, ettei osaa aina pitää puoliaan, alan heti ajatella että haluan vain uskoa niin. Äitini mielestä hän tietysti aina osaa pitää puolensa, sitä on aina jauhettu, toisin kuin minulle. Äitini mielestä minussa ei ole mikään asia paremmin kuin siskossa.
- AnonyymiUUSI
Kysyin siis kerran, että sano yksikin asia mikä on paremmin ja sain vastaukseksi ettei mikään..
- AnonyymiUUSI
Jotkut varmaan ajattelee, että vika on äidissä eikä siskossa, mikä on toki ihan totta. Siskoni osaa kuitenkin olla vahingoniloinen ja mielestäni hän muistuttaa monessa asiassa äitiäni (mutta tästäkään en osaa sanoa, koska äitini mielestä minä olen se jolla on kaikki hänen negatiiviset ominaisuutensa. Minusta hän ei näe niitä siskossani. Minussa taas näkee, vaikka heikkouteni ovat täysin erit kuin hänellä).
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut varmaan ajattelee, että vika on äidissä eikä siskossa, mikä on toki ihan totta. Siskoni osaa kuitenkin olla vahingoniloinen ja mielestäni hän muistuttaa monessa asiassa äitiäni (mutta tästäkään en osaa sanoa, koska äitini mielestä minä olen se jolla on kaikki hänen negatiiviset ominaisuutensa. Minusta hän ei näe niitä siskossani. Minussa taas näkee, vaikka heikkouteni ovat täysin erit kuin hänellä).
Sinulla on heikko itsetunto ja kade luonne. Niistä ei pääse kokonaan eroon, mutta voit kehittää ajattelumalliasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on heikko itsetunto ja kade luonne. Niistä ei pääse kokonaan eroon, mutta voit kehittää ajattelumalliasi.
Jos tietäisit tilanteeni, et kehtaisi sanoa noin. Mustasukkainen luonne kyllä olen, mutta en kateuteen taipuvainen!
- AnonyymiUUSI
Toivon mies sinulta rehellisiä ajatuksia tästä.
- AnonyymiUUSI
Saamasi pitää. Siskosi muistuttaa hieman possua.
Nöf nöf. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saamasi pitää. Siskosi muistuttaa hieman possua.
Nöf nöf.Minä muistutan enemmän. En näe miten siskoni muistuttaisi.
- AnonyymiUUSI
Minä kun näin uutisissa että nuorisoa ja tyttöjä masentaa niin tuo oma peli-idea heidän kanssaan joku.... sillä ravoin..
- AnonyymiUUSI
Tämä on mulle yosi vaikeaa, haluaisin antaa mun sydämen sun nyrkin alle, mutta ymmärätkö, että on niin paljon kaikkia pirulaisia, etten voi ottaa sitä riskiä, että aiheetta ja vihapäissään satutat mua sillä tasolla. Tämä on niin vaikeaa siksikin, että mä itse vielä kämmäilen ja kaatuilen.
- AnonyymiUUSI
Mä luulin et sul vaan broidi. Omani kuollut
- AnonyymiUUSI
Sen sanon nyt ensimmäisen ja viimeisen kerran, että en ikinä kunnioita sinua ns. kaivattua jos et ole fiksannuut tätä asiaa omassa päässäs. Mieti sitä Jumalan kasvojen edessä. Ja päätä kumman haluat. Tällä hetkellä kunnioitustani et saa. Vasta kun tiedän, että et anna pirulle pikkusormea ettei se veisi koko kättä , niin saat kunnioitukseni. En halua nähdä sinua kasvojeni edessä jos tämä asia on epäselvää sinulle. Se on joko tai. Minä tai sisko. Hei haloo ymmärrätkö jos en tunne olevani turvassa tämän asian suhteen, kuinka voit olettaa ja miten luulet minun pystyvän antamaan sydäntäni ja sieluani sinulle🤍🪽
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48711- 33683