SF3 mittaristo pimeänä, vilkut ei toimi

Ope76

Tytön SF3 mittaristo ja vilkut meni pimeäksi :( Ensin siinä on ollut kosketushäiriötä, että kun on ajanut töyssyistä, niin se on käynyt pimeänä, ja välillä on kuulemma jotain error-codea vilkuttanut, mutta nyt se on tosiaan täysin mykkä, eikä vilkutkaan toimi. Lisäksi mopo surisee muutaman minuutin välein, vaikka virrat on pois.

Koitin jo tuossa pari viikkoa sitten käydä kaikki etukatteen sisällä olevat sähköliittimet kontaktisprayn kans läpi, vaan eipä tuo paljoa sitten auttanut.

Eli onko muilla ollut samaa vikaa, ja mistä löytyi syyllinen? Akku on ladattu täyteen, ja mopo toimii ja käynnistyy hyvin.

3

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ope76

Ainaki jännitteensäädin näyttäis olevan rikki, kun antoi yli 16V jännitettä. Samoin toinen sulake oli palanut...sen vaihtaminen ei tosin auttanut mitään. Toivottavasti ylijännite ei ole käräyttänyt koko mittaristoa.

• Ope76

Jaahas, maajohto oli vaan poikki. Siinä heti akun navan vieressä oli semmonen teippikötöstys, ilmeisesti hangannut terävää muovin reunaa vasten aiemminkin. En kyllä tajua miten tuo vaikutti noihin molempiin asioihin, mutta nyt vaikuttais olevan kunnossa. Eniten ärsyttää, kun ehdin tilata tuohon paikalliseen liikkeeseen sen uuden säätimen .

• 12volttinenakku

Säätimistä tiedän, että itsekin tilasin uuden, kun entinen näytti jännitemittariin liki 16 volttia. Uusi näytti vielä enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1816
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe