Tippuu sarjaporrasta alemmaksi. Parempi niin. Homma on ollut liikaa Toivaisen leikkikenttänä ja oman kylän pojat eivät ole joukkueessa liiemmälti esillä olleet.
AC Kajaani
9
395
Vastaukset
- siskosi
Mene töihin eläkä ole äidin kiusana siellä vintillä,touhuat kaikenlaista niin äiti joutuu siivoamaan.
- rivaldopele
Se on 2-divari missä kajaanilainen potkupallojoukkue on yleensä palloa potkinut.
- maaliviivatekniikka
Juuri näin. Suurimman osan ajasta Kajaanin jalkapallon edustusjoukkue on pelannut tuolla sarjatasolla.
- pennasenkaveri
Sarjaporrasta alemmaksi j-pennanen tipahtaa, kun vintin portaat alas tulee poikaystävän kanssa/ parempi niin?
- paronisohva
Kajaanilaisella rehellisen sohvakaupan tuotoilla on vuosikymmeniä tehty pyyteetöntä työtä kajaanilaisen huippujalkapallon eteen ja sitä ei haluta ymmärtää. Tästä tulisi kaikkien kajaanilaisten olla ylpeitä.
Kajaanilainen huippujalkapallo elää ja voi hyvin. Muistapa tulla sinäkin! - jöpötys
Reilu sohvamies pitää Kajaanilaisen jalkapallon kilpailukykyisenä. ELäköön. Eläköön Eläköön.
- sponssaa
Eiköhän Toivainen ole laittanut kaikki AC Kajaanille maksamansa tukieurot yrityksensä markkinointikuluihin.
- ghjkjhg
mene sitten itse sponssaa jos rahkeet riitää ,kateellinen sossun pummi.
- kaekesti
https://yle.fi/uutiset/3-9639813/ Tällainen varmaan pitäisi olla Ac Kajaanin menestys.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20111840
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462877Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k192756- 432488
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342063Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381865
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71777