Tippuu sarjaporrasta alemmaksi. Parempi niin. Homma on ollut liikaa Toivaisen leikkikenttänä ja oman kylän pojat eivät ole joukkueessa liiemmälti esillä olleet.
AC Kajaani
9
390
Vastaukset
- siskosi
Mene töihin eläkä ole äidin kiusana siellä vintillä,touhuat kaikenlaista niin äiti joutuu siivoamaan.
- rivaldopele
Se on 2-divari missä kajaanilainen potkupallojoukkue on yleensä palloa potkinut.
- maaliviivatekniikka
Juuri näin. Suurimman osan ajasta Kajaanin jalkapallon edustusjoukkue on pelannut tuolla sarjatasolla.
- pennasenkaveri
Sarjaporrasta alemmaksi j-pennanen tipahtaa, kun vintin portaat alas tulee poikaystävän kanssa/ parempi niin?
- paronisohva
Kajaanilaisella rehellisen sohvakaupan tuotoilla on vuosikymmeniä tehty pyyteetöntä työtä kajaanilaisen huippujalkapallon eteen ja sitä ei haluta ymmärtää. Tästä tulisi kaikkien kajaanilaisten olla ylpeitä.
Kajaanilainen huippujalkapallo elää ja voi hyvin. Muistapa tulla sinäkin! - jöpötys
Reilu sohvamies pitää Kajaanilaisen jalkapallon kilpailukykyisenä. ELäköön. Eläköön Eläköön.
- sponssaa
Eiköhän Toivainen ole laittanut kaikki AC Kajaanille maksamansa tukieurot yrityksensä markkinointikuluihin.
- ghjkjhg
mene sitten itse sponssaa jos rahkeet riitää ,kateellinen sossun pummi.
- kaekesti
https://yle.fi/uutiset/3-9639813/ Tällainen varmaan pitäisi olla Ac Kajaanin menestys.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503901
- 583571
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1892906- 1052748
- 432563
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212550- 232518
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192076- 282011