Oletko kiinnostunut onkikilpailusta?
Järjestämme järkestyksessä 2. ruutananonginnan SM kisat 11.06.05 Virtain Vaskivedellä.
Ruutanan onginnan II SM kisa
4
908
Vastaukset
- GätsöFisu
Löytyykö esimerkiksi wbbi-osoitetta, mistä löytyisi lisää tietoja? Ja missä päin tuo rutakko tarkalleen ottaen sijaitsee. Eikös siitä ollut juttua EVÄ-lehdessäkin joku numero sitten?
- Koordinaattori
Nettisivut on par'aikaa tekeillä, ilmoitan osoitteen tänne heti kun ne on julkaistu. Yhteistiedot ja sijainti sekä myös tietoa viimevuoden kisasta löytyy osoitteesta www.vaskivesi.fi ja sieltä klikataan vaskivesipäiville. Juttu viimevuoden kisasta julkaistiin Erä-Lehden numerossa 9.
- Koordinaattori
Kisat lähestyvät ja vielä ois tilaa joukkuekisassa sekä yksilökisassa. Asiasta kiinostuneet voivat kysellä lisätietoja sähköpostitse, [email protected], tai tällä palstalla.
Aurinkoisia onki-ilmoja kaikille. - nii häh?
Miten niitä ongitaan, tai siis millä? Tarvitteekos sinne jonkun kalastuskortin kun oon täysikänen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551206
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911179Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12707
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603