Toivottavasti siellä kaikki hyvin

Naiseltatämä

Pelkään sun puolesta. Halaisin jos voisin ja antaisit luvan. Ikävä.

19

861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkionhyvää

Ihan ok. Just vein viimeisen pussin siitä kirjoittaneen, enää ei ole tarvetta pitkään aikaan tehdä mitään. Pääsen vihdoin ja viimein sinne lomareissulle mistä olen puhunut konferenssissa jo 2. Viikkoa.
      Toivottavasti sinäkin pääset siitä välittäjästä pikaisesti eroon, meidän keinot alkaa ihan kohta loppumaan. Voit vielä käyttää sen marjamaan edullisesti.

• TurvatTukkoonRaivo

Tiedätkö mitä?

Olin vakavasti sairas joskus. Vakavasti masentunut ja itsemurhayritysten takia erittäin huonossa kunnossa. Olin tuhonnut kehoni elintoimintoja. Tehnyt keholleni asioita joiden takia sydän, hengityskeskus, näkö, tuntoaisti, ruumiinlämmön säätely, verenpaine, verensokeri, keskushermosto, tajunnan tason säätely ja tasapainokeskus toimivat häiriötilassa.

Niissä kaikissa oli vakavia häiriöitä joka tarkoitti monenlaista vaarallista kehoni tuhoa. Mm. Aivojen ja sydämen alueella. Suurin huoli oli aivojeni turvallisuus, sillä tuhot mitä tein olivat suunnattu aivojen toimintaa eliminoimaan..

Olin luonnollisesti teho-osastolla kun tuhot tätä mittakaavaa ja hengenvaaran sekä vakavan pysyvän vahingoittumisen vaara oli olemassa.

Muistan silloin paljon kuulleeni sitä voivottelua ja tunteneeni suurta raivoa.

Mitä se minua auttaa ? Muutama tyhjä sana. Tehkää jotain konkreettista ! !!! Toimikaan !!!
      Halusin lyödä jokaista lehdellä päähän ja kiljua että helppo siinä on muutama tyhjä sana sanoa kun ei se vaadi teiltä mitään ponnisteluja. Jos ei ole valmis näkeen vaivaa sen enempää niin jättää sitten sanomatta nekin voivottelut.

Sairasta ne sanat joita ei edes tarkoiteta ei auta ensinnäkään pelastumaan hengissä, saati paranemaan masennuksesta

• ULAtappiJorma

Kari menee sitte vaan Sulojensa kanssa työntelee Noita-nukenvaunuja, ku pääkin lyö noin tyhjää. Ei tarvi sitte tekstejäkään toisilta kopioida.
        Eikä enää ikinä ilmestyä paikkoihin, joihin et edes millään lailla kuulu. ;)

• hyvyyteen

Niin on tässä itselläkin ollut masennusta joskus aivan pohjalla joten minut ja perheeni vois jo jättää rauhaan olen silti hyvä ihminen ja haluan uskoa

• käsittää

Teit itsellesi pahaa ja sitten palvot pahuutta en ymmärrä vaikka miten päin koittaisi ei voi

• Hyvä nimimerkki "TurvatTukkoonRaivo" eli TTR olet aivan oikeassa.
        Jos henkilö on toiselle niin läheinen, että tieto sairastavan sairaalasta ja
        osastosta välitetään hänelle, voisi olla hyvä ja asiallista käydä potilasta katsomassa.

Itse 3 viikkoa TEHO:lla olleen luona vierailleena totean, ettei sinne pääse
        kuka vain käymään, saati oleilemaan. Katsomaan pääsevät vain aivan lähiomaiset, ja usein sallittu vierailuaika on kestoltaan 20-30 min kerrallaan.

Henkilö muuten sanoi myöhemmin, ettei tajuttomuus- ja unitilassaan lähtenyt hänelle näytetyille, vihreille niityille, koska kuuli ääneni ja näki hahmoni. Kävinhän joka päivä puhumassa läheiseni korvaan, sykkeen nousu 20-30/min paljasti, että hän tunnisti unitilan läpi ääneni.

• ULAtappiJorma kirjoitti:

Kari menee sitte vaan Sulojensa kanssa työntelee Noita-nukenvaunuja, ku pääkin lyö noin tyhjää. Ei tarvi sitte tekstejäkään toisilta kopioida.
        Eikä enää ikinä ilmestyä paikkoihin, joihin et edes millään lailla kuulu. ;)

Sinulla taisi nyt tulla tunnistuksessa "huti" nimimerkki "ULAtappiJorma"!
        Olen ollut lähes koko päivän sukulaisvierailulla, en netin ääressä.

Minulla on tosiaan siitäkin kokemusta, kun omainen on 3 vk TEHOLLA
        ja selvitysmahdollisuudet ovat alkupäivinä 20 %.

En aio työnnellä nukenvaunuja, mutten myöskään missään olosuhteissa mene yhteen itseäni yli 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, jolla on 4 lasta aiemmista liitoistaan, vaikka sellainen pitäisikin itseään juuri sopivana seurana minulle. (Eihän isällänikään ollut kuin 2 yli 11-vuotiasta lasta ed. liitostaan, kun hän meni äitini kanssa yhteen.) Nämä aiemmissa liitoissaan 4-7 lasta hankkineet, moneen kertaan eronneet, yli 10-vuotta vanhemmat "kaverit" ovat useinmmiten erittäin omahyväistä porukkaa. He kuvittelevat olevansa taivaan lahjoja kenelle tahansa naiselle, vaikka näin ei olisikaan kenenkään muun kuin miehen itsensä mielestä .

• MiehelleAjatuksissani

Vastaan ajatuksella, että olisit hän. Tiedät, että kaikki ei ole hyvin. Yritän olla reipas ja vahva. Pitää toimintaa yllä ja olla ajattelematta tätä elämän rajallisuutta ja sitä miten olisin halunnut sinut lähelleni. Olen hurjan väsynyt ja surullinen omasta tilanteestani, muttamyös siitä että rakkauteni ei riitä tai kelpaa sinulle. Välitän kuitenkin. Välitän hurjasti vaikka koen että olen sinulle merkityksetön jollei minusta ole hetkellistä hyötyä. Tunnen itseni tyhmäksi ja että pidät minua tyhmänä. Nämä tunteet ovat peittäneet jo alle sen ehdottoman halun olla lähelläsi, halun tavoitella sinua.

• Mikäs_se

noin pelkoa nyt aiheuttaa?

• sitätoivoisin

Olisi kyllä niin ihana halata sinua <3

• Voinkertoaeitäällä

Katsopa tänään vaikka Vapitano Vapitano Vapitano Vapitano Vapitano Trollin ohjaama elokuva. Alkaa 21

Jos olet ....

• sori_en_käynyt_täällä_2v

En ole omistanu telkkaria kolmeen vuoteen enkä aio hommata tai alkaa kattomaan. Hirveetä ajantuhlausta.

• JaanaKäviSielläkin
        sori_en_käynyt_täällä_2v kirjoitti:

En ole omistanu telkkaria kolmeen vuoteen enkä aio hommata tai alkaa kattomaan. Hirveetä ajantuhlausta.

Just. Toi Sun käymises näkyy töllössäkin, vaik et sitäkään omista.
        Se näkyy myöskin niin öljykannussa ku -pannussakin.
        Ja varsinki siin kaatajassa ja sen kuppaajassa. ;)

• Fbi.direxctorsatit
        JaanaKäviSielläkin kirjoitti:

Just. Toi Sun käymises näkyy töllössäkin, vaik et sitäkään omista.
        Se näkyy myöskin niin öljykannussa ku -pannussakin.
        Ja varsinki siin kaatajassa ja sen kuppaajassa. ;)

Se näkyy ympäri maailman.

• Fbi.direxctorsatit kirjoitti:

Se näkyy ympäri maailman.

Ketä mahdat tarkoittaa Jaanalla/ "Jaanalla".
        Minä ainakaan en ole Jaana, eikä siksi kukaan kanssani
        puhuva minua kutsukaan.

Jos kutsut minua "Jaanaksi", olet joku tuntematon mies,
        jolle en ole koskaan sanonut sanaakaan. Sinä olet vain
        omavaltaisesti päättänyt alkaa nimittää minua,
        tuntematonta naista "Jaanaksi", vaikket ole eläessäsi
        edes keskustellut kanssani IRL, saati että tuntisit minut.

En kirjoita nimimerkillä "Voinkertoaeitäällä".

• hyvääyötä

Eiköhän joskus vielä tule se päivä kun halataan.

• hannuristojiimies

Ei tule. Hv.

• vähänylivalui

Sitä odotellessa pyyhin kaikki kyyn eleeni.

• vähänylivalui kirjoitti:

Sitä odotellessa pyyhin kaikki kyyn eleeni.

Pyyhi vain. Itse en erityisemmin välitä Kirkan musiikista.

Ei se huonoa ole, mutta kuuntelen paljon mieluummin

Jonne Aaronia, Apulantaa, Maroon5 . Ja Olavi virran sijaan

kuuntelen Amadeus Lundbergia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 520
      7777
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      232
      2692
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2591
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      161
      1950
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1788
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      5
      1612
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1376
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1203
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1188
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1165
    Aihe