Kuorma-autoilija tappoi taas.

rantiahtari

15

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vankkurit

      Akka hypännyt rekan alle, ruuhkaaikaan vaikka olis pitänyt olla tissiä antamassa!

      • RekkaKielto

        Rekat kielettävä, enstilassa!


      • rampe34324

        tuo oli kuorma-auto eikä rekka. kuka sinulle sen kalja törpön tuo kaupanhyllylle. mitä ei kahtonu mihin kävelee. oma vika.


    • TosiAmmattilainen

      Ei hän tahallaan törmännyt! Huono eristys työmaan ja muun liikenteen välillä johtivat tähän! Turha syyttää kuskia, hän ei tappaakseen törmännyt vaan VAHINGOSSA!
      Rekkoja ei kieletä hahhah!!!

      • RekatKaatuu

        Rekat on kielettävä ensitilassa, kaatuvat jatkuvasti tielle


      • TosiAmmattilainen

        Eivät tule kieletyksi hahaha mitäs siihen sanot?


      • TosiAmmattilainen kirjoitti:

        Eivät tule kieletyksi hahaha mitäs siihen sanot?

        Itse asiassa tarkoitus oli tälle aloittajalle kuitata.Mutta hauska tietää että joku muukin on työstään ylpeä ja per...e,hyvät kaikille rk-miehille.


    • Miten perustelet väittees? Onko sulla edes ajokorttia?

      • TosiAmmattilainen

        E-kortti löytyy ja ajan ammatikseni tällä hetkellä. Osaan säännöt, sidon kuormat oikein sekä huomioin muita tienkäyttäjiä. Olen ylpeä työstäni, surullinen tästä kollegan VAHINGOSTA ja tiedän, että hän ei ole tappaja vaan inhimillisen erheen tehnyt ihminen, joka ei ansaitse tappajan leimaa. Minäkään en tapa ketään!


      • TosiAmmattilainen kirjoitti:

        E-kortti löytyy ja ajan ammatikseni tällä hetkellä. Osaan säännöt, sidon kuormat oikein sekä huomioin muita tienkäyttäjiä. Olen ylpeä työstäni, surullinen tästä kollegan VAHINGOSTA ja tiedän, että hän ei ole tappaja vaan inhimillisen erheen tehnyt ihminen, joka ei ansaitse tappajan leimaa. Minäkään en tapa ketään!

        Sori,ymmärisin sun olevan näitä "vihaajia"jotka aina löytää syyn rk-kuskista.Itse ajanut yli 20v raskaalla.Toisinaan vtuttaa nää asiantuntijat,mutta näistähän on työmarkkinoilla liikatarjontaa.


    • Lukisit joskus loppuun uutiset ja olisko liikaa vaadittu jos ymmärtäisit lukemasi.Mä oon ollut jätekuskina yli 20v,ja sä pääset kyytiin milloin vaan...

    • Rajallinen_näkyvyys

      En lähtisi kuskia kovin voimakkaasti syyttämään. Se tästä voitaisiin oppia, että esimerkiksi kouluissa olisi hyvä painottaa, että raskaan kaluston ohjaamosta on rajallinen näkyvyys, eikä käynnissä olevan ison auton nokan edestä saisi kulkea niin läheltä, ettei kuljettajalla ole suoraa näköyhteyttä jalankulkijaan muutoin kuin liikennevalo-ohjatuissa risteyksissä.

    • EiköOoIhmeellistä

      Kumma juttu. Jos potilas kuolee lääkärin käsiin niin ei täällä ole aloituksia, että lääkäri tappoi taas.

      Ikävä juttu. Entisenä ammattiautoilijana voin vaan kuvitella miltä kuskista tuntuu. Sitten jotkut idiootit tekee tänne tällaisia aloituksia. Voi voi, entäs jos se napsahtaakin omaan nilkkaan?

      • Katkeruus.Loistaa

        Tällä palstalla on muutama tyyppi jotka jostain syystä ovat katkeroituneet kuljetusalalle. Ovat ehkä itse epäonnistuneet alalla ja pettymystään nyt purkavat kommenteissaan. On niin helppoa vittuilla netin suojista onnettomuusuutisia vaikka itse tapahtumista ei tiedä kuin sen mitä uutisessa kerrotaan. Ja uutisissahan näkyy vain osa totuudesta, se mitä uutistoimittaja on kyennyt tapahtumien kulusta selvittämään. Nämä muutamat palstalla vittuilevat ovat sitä porukkaa jotka nauttivat muiden epöonnistumisista ja ovat vielä ikävällä kommentoinnilla nk. selkään puukottajia. Piilosta ja nurkan takaa yllättäin on turvallista puukolla lyödä.


      • TyöpaikanKyrvätJaMulkut
        Katkeruus.Loistaa kirjoitti:

        Tällä palstalla on muutama tyyppi jotka jostain syystä ovat katkeroituneet kuljetusalalle. Ovat ehkä itse epäonnistuneet alalla ja pettymystään nyt purkavat kommenteissaan. On niin helppoa vittuilla netin suojista onnettomuusuutisia vaikka itse tapahtumista ei tiedä kuin sen mitä uutisessa kerrotaan. Ja uutisissahan näkyy vain osa totuudesta, se mitä uutistoimittaja on kyennyt tapahtumien kulusta selvittämään. Nämä muutamat palstalla vittuilevat ovat sitä porukkaa jotka nauttivat muiden epöonnistumisista ja ovat vielä ikävällä kommentoinnilla nk. selkään puukottajia. Piilosta ja nurkan takaa yllättäin on turvallista puukolla lyödä.

        Näin on. Nämä palstalla vittuilevat kirjoittajat ovat varrmasti samoja jotka työpaikoilla nauttivat muiden eonnistumisista ja vahingoista. Puhuvat muista paskaa selän takana ja levittävät tietoa juurikin jonkun epäonnesta tai vahingosta. Nämä ovat yritysten kyrpiä jotka pilaavat osaltaan ilmapiiriä ja saavat aikaan kyräilyä ja toisten tekemisten tarkkailua jotta mahdollisimman nopeasti pääsisivät kertomaan eteenpäin muille jos jollekin toiselle on sattunut jotain harmillista, ihan pientäkin. Kuljetusfirmoissa tällainen voi olla vaikka kaluston pienet kolhimiset tai rikkoontumiset. Niistä on hyvä päästä heti kertomaan muille ja tietysti myös työnjohdolle erityisesti. Tällaisiin olen törmännyt muutamaan oman työurani aikana. Mulkkuja ovat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe