Kuorma-autoilija tappoi taas.

rantiahtari

15

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vankkurit

      Akka hypännyt rekan alle, ruuhkaaikaan vaikka olis pitänyt olla tissiä antamassa!

      • RekkaKielto

        Rekat kielettävä, enstilassa!


      • rampe34324

        tuo oli kuorma-auto eikä rekka. kuka sinulle sen kalja törpön tuo kaupanhyllylle. mitä ei kahtonu mihin kävelee. oma vika.


    • TosiAmmattilainen

      Ei hän tahallaan törmännyt! Huono eristys työmaan ja muun liikenteen välillä johtivat tähän! Turha syyttää kuskia, hän ei tappaakseen törmännyt vaan VAHINGOSSA!
      Rekkoja ei kieletä hahhah!!!

      • RekatKaatuu

        Rekat on kielettävä ensitilassa, kaatuvat jatkuvasti tielle


      • TosiAmmattilainen

        Eivät tule kieletyksi hahaha mitäs siihen sanot?


      • TosiAmmattilainen kirjoitti:

        Eivät tule kieletyksi hahaha mitäs siihen sanot?

        Itse asiassa tarkoitus oli tälle aloittajalle kuitata.Mutta hauska tietää että joku muukin on työstään ylpeä ja per...e,hyvät kaikille rk-miehille.


    • Miten perustelet väittees? Onko sulla edes ajokorttia?

      • TosiAmmattilainen

        E-kortti löytyy ja ajan ammatikseni tällä hetkellä. Osaan säännöt, sidon kuormat oikein sekä huomioin muita tienkäyttäjiä. Olen ylpeä työstäni, surullinen tästä kollegan VAHINGOSTA ja tiedän, että hän ei ole tappaja vaan inhimillisen erheen tehnyt ihminen, joka ei ansaitse tappajan leimaa. Minäkään en tapa ketään!


      • TosiAmmattilainen kirjoitti:

        E-kortti löytyy ja ajan ammatikseni tällä hetkellä. Osaan säännöt, sidon kuormat oikein sekä huomioin muita tienkäyttäjiä. Olen ylpeä työstäni, surullinen tästä kollegan VAHINGOSTA ja tiedän, että hän ei ole tappaja vaan inhimillisen erheen tehnyt ihminen, joka ei ansaitse tappajan leimaa. Minäkään en tapa ketään!

        Sori,ymmärisin sun olevan näitä "vihaajia"jotka aina löytää syyn rk-kuskista.Itse ajanut yli 20v raskaalla.Toisinaan vtuttaa nää asiantuntijat,mutta näistähän on työmarkkinoilla liikatarjontaa.


    • Lukisit joskus loppuun uutiset ja olisko liikaa vaadittu jos ymmärtäisit lukemasi.Mä oon ollut jätekuskina yli 20v,ja sä pääset kyytiin milloin vaan...

    • Rajallinen_näkyvyys

      En lähtisi kuskia kovin voimakkaasti syyttämään. Se tästä voitaisiin oppia, että esimerkiksi kouluissa olisi hyvä painottaa, että raskaan kaluston ohjaamosta on rajallinen näkyvyys, eikä käynnissä olevan ison auton nokan edestä saisi kulkea niin läheltä, ettei kuljettajalla ole suoraa näköyhteyttä jalankulkijaan muutoin kuin liikennevalo-ohjatuissa risteyksissä.

    • EiköOoIhmeellistä

      Kumma juttu. Jos potilas kuolee lääkärin käsiin niin ei täällä ole aloituksia, että lääkäri tappoi taas.

      Ikävä juttu. Entisenä ammattiautoilijana voin vaan kuvitella miltä kuskista tuntuu. Sitten jotkut idiootit tekee tänne tällaisia aloituksia. Voi voi, entäs jos se napsahtaakin omaan nilkkaan?

      • Katkeruus.Loistaa

        Tällä palstalla on muutama tyyppi jotka jostain syystä ovat katkeroituneet kuljetusalalle. Ovat ehkä itse epäonnistuneet alalla ja pettymystään nyt purkavat kommenteissaan. On niin helppoa vittuilla netin suojista onnettomuusuutisia vaikka itse tapahtumista ei tiedä kuin sen mitä uutisessa kerrotaan. Ja uutisissahan näkyy vain osa totuudesta, se mitä uutistoimittaja on kyennyt tapahtumien kulusta selvittämään. Nämä muutamat palstalla vittuilevat ovat sitä porukkaa jotka nauttivat muiden epöonnistumisista ja ovat vielä ikävällä kommentoinnilla nk. selkään puukottajia. Piilosta ja nurkan takaa yllättäin on turvallista puukolla lyödä.


      • TyöpaikanKyrvätJaMulkut
        Katkeruus.Loistaa kirjoitti:

        Tällä palstalla on muutama tyyppi jotka jostain syystä ovat katkeroituneet kuljetusalalle. Ovat ehkä itse epäonnistuneet alalla ja pettymystään nyt purkavat kommenteissaan. On niin helppoa vittuilla netin suojista onnettomuusuutisia vaikka itse tapahtumista ei tiedä kuin sen mitä uutisessa kerrotaan. Ja uutisissahan näkyy vain osa totuudesta, se mitä uutistoimittaja on kyennyt tapahtumien kulusta selvittämään. Nämä muutamat palstalla vittuilevat ovat sitä porukkaa jotka nauttivat muiden epöonnistumisista ja ovat vielä ikävällä kommentoinnilla nk. selkään puukottajia. Piilosta ja nurkan takaa yllättäin on turvallista puukolla lyödä.

        Näin on. Nämä palstalla vittuilevat kirjoittajat ovat varrmasti samoja jotka työpaikoilla nauttivat muiden eonnistumisista ja vahingoista. Puhuvat muista paskaa selän takana ja levittävät tietoa juurikin jonkun epäonnesta tai vahingosta. Nämä ovat yritysten kyrpiä jotka pilaavat osaltaan ilmapiiriä ja saavat aikaan kyräilyä ja toisten tekemisten tarkkailua jotta mahdollisimman nopeasti pääsisivät kertomaan eteenpäin muille jos jollekin toiselle on sattunut jotain harmillista, ihan pientäkin. Kuljetusfirmoissa tällainen voi olla vaikka kaluston pienet kolhimiset tai rikkoontumiset. Niistä on hyvä päästä heti kertomaan muille ja tietysti myös työnjohdolle erityisesti. Tällaisiin olen törmännyt muutamaan oman työurani aikana. Mulkkuja ovat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe