Söpöysvaroitus

2lesken

Voi miten hurmaava ja miten surullinen loppu

18

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan-se-menetys

      Nytkö lesken hoitokoira heitti niin sanotusti hihnan nurkkaan?

      • No ei tuo kuvassa oleva koira kyllä ole kaukaista sukuakaan bernharttilaiselle, jota leski on kertonut kusettavansa.


      • Onhan-se
        Hoitokoira voi hyvin.

        Kuvassa on edesmennyt poliisikoira Ärri.
        Loukkaantui harjoituksissa ja jouduttiin lopettamaan.


      • oscarsson
        2lesken kirjoitti:

        Onhan-se
        Hoitokoira voi hyvin.

        Kuvassa on edesmennyt poliisikoira Ärri.
        Loukkaantui harjoituksissa ja jouduttiin lopettamaan.

        Ei ole Ärriä nähnytkään tuo koira.


      • 2lesken
        oscarsson kirjoitti:

        Ei ole Ärriä nähnytkään tuo koira.

        osca
        Sikäli mikäli uskomme poliisin antamia tietoja, Ärri on kuvassa.


    • rajatila

      Minä olen kuullut
      Täällä on tapahtunut outoja
      On tavattu mykkiä miehiä
      Kummallisilla asioilla

      Kaukaa on tullut eläimiä
      Joita ei pitäisi olla
      Siellä kaukana ei enää
      Voi kuulemma hengittää

      Jostakin syystä tänään
      Tuntuu pahemmalta kuin eilen
      Ja eilen tuntui pahemmalta
      Kuin toissapäivänä

      Varmasta on tullut epävarmaa
      Vieras on pysynyt vieraana
      Pelottaa tietää ettei tiedä

      Kuin aikansa vähyyden
      Kaiken aikaa täällä ollaan
      Seisottu tyhjän päällä
      Nyt seisotaan edes jossakin
      Nyt seisotaan rajalla

      Ei täällä ollutkaan kallioita
      Joille voisi rakentaa
      Ainoat sanat jotka kuulen
      'auttakaa minua'

      • rajatila
        Hieno ja sykähdyttävä runo.


    • siilenämää2

      Surua maailmasta löytyy kun lähtee etsimään. Ilonpilkahduksia paremminkin voisi etsiä tähän harmauteen esimerkiksi avaamalla verhot.

      • söpö.koira.kuvassa

        Aivan, siilenämää2.
        Olen opettelemassa myös sytyttämään kynttilöitä muutoinkin kuin iltahämärässä. Elävä liekki kiinnittää katseen ja ajatukset.


      • siilenämää2
        söpö.koira.kuvassa kirjoitti:

        Aivan, siilenämää2.
        Olen opettelemassa myös sytyttämään kynttilöitä muutoinkin kuin iltahämärässä. Elävä liekki kiinnittää katseen ja ajatukset.

        Totta. Mikä onkaan kivempaa kuin takan tai nuotionkin tuleen tuijottelu.


    • pirremiinapas

      Eläin lapset, kuin ihmistenkin ovat hurmaavia, niin on tuokin kuvassa oleva - en tiedä mikä tuosta tulisi isona, näyttää pään muodosta päätellen stifiltä tai rotikalta ...ja silloin lopputulos ei ehkä olisikaan kovin herttainen..

      • pirremiinapas

        ai niin, mikä se lopputulos oli kuvan pennun kohdalla?


      • pirremiinapas kirjoitti:

        ai niin, mikä se lopputulos oli kuvan pennun kohdalla?

        pirre
        Kyseessä oli poliisikoira Ärri, joka loukkaantui harjoituksissa niin pahoin, että jouduttiin maanantaina lopettamaan.


      • hurtikas

        Koira oli kylläkin jo vuoden ikäinen, ei tuollainen kuvan pentu. Epämääräinen aloitus, miksi et laittanut linkkiä uutiseen.


      • hurtikas kirjoitti:

        Koira oli kylläkin jo vuoden ikäinen, ei tuollainen kuvan pentu. Epämääräinen aloitus, miksi et laittanut linkkiä uutiseen.

        hurti
        Katsoppa kuvaa uusiksi.


      • siilenämää2
        2lesken kirjoitti:

        hurti
        Katsoppa kuvaa uusiksi.

        Aika erikoinen yhdistelmä söpöysvaroitus ja noinkin traaginen loppu. Koirilla on erikoishaasteet työssään ja niihin kuuluu myös loukkaantuminen tehtäviä suorittaessa.


      • siilenämää2 kirjoitti:

        Aika erikoinen yhdistelmä söpöysvaroitus ja noinkin traaginen loppu. Koirilla on erikoishaasteet työssään ja niihin kuuluu myös loukkaantuminen tehtäviä suorittaessa.

        Koira loukkasi harjoituksissa jalkansa. Ei työssä.


      • Siilenämää2
        2lesken kirjoitti:

        Koira loukkasi harjoituksissa jalkansa. Ei työssä.

        Harjoitus on valmistautumista ja kouluttautumista työhön, sama asia.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe