66v Anja karhu katosi keskellä Oriveden kaupunkia,mutta löytyi metsästä menehtyneenä. Erikoista on se että Anjalla oli yllään cabrit,tunika ja lierihattu.Ainakin oli ilmoitettu kadonneen näissä vaatteissa.
Poliisi päätti lopettaa Anja Karhun aktiiviset etsinnät miltei heti tuoreeltaan,kun kadonnut nainen on yli 36-niin joutaa jäädäkkin, "herkkupalan"etsintöjen edestä pois.Kyllähän aina vaikka sorja thaikku-tai ukrainalainen marjan/mansikan poimija aina yhden mummelin voittaa.
Anja Karhu Orivesi-löytyi kuolleena
SADMAD
6
1025
Vastaukset
- Anonyymi
Helena Kailia, 66 vee, kadonnut marraskuussa 2018 Jyväskylästä.
- Anonyymi
Jo 2vuotta tästäkin katoamisesta.Puoli vuotta meni ennenkuin edes alettiin kaipaamaan.
- Anonyymi
Löytyyköhän Helenakin jostain metsässä treffivaatteissa. Ei rikosta.
- Anonyymi
ihmetyttää välillä poliisien nuiva suhtautuminen katoamisiin. todetaan vain-ei rikosta.
- Anonyymi
helenan kohdalla varmaan itsemurha-lähtenyt jonnekkin muualle päättämään päivänsä.
- Anonyymi
Birgitta Silander 66 vee Helsingistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281280Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000