Auttakaa oon 6lk mua on kiusattu esikoulussa lähtien vanhemmatkin on puuttunut opettajat ja kuraattori. Ja pelkään et yläkoulussakin kiusattiin koska tiiän et sinne tulee 2 koulu kiusaajaa lisää..
Koulu kiusaaminen
7
456
Vastaukset
- Polysseus
Kurjaa olla kiusaajien välillä.
Moi kuppikakku0. Koulukiusaaminen on aina , ei hyväksyttävä teko. sinun kannattaisi yrittää,ensin vanhempien kanssa puhua, jonka jälkeen voisitte yhdessä opettajien , kuraattorin kanssa yrittää purkaa tätä ikävää asiaa, josta kuitenkin tulisi sinun apua saada. toivon että näillä pääset alkuun ja saat kiusaajat vastuuseen, kun opettajilla on kuitenkin sitten lopulta tiedot , josta tarvittaessa saat lisätietoa, kaikista huolimatta hyvää syksyn jatkoa T. Mika Joensuun Nettisaapaasta
Miehet aina sanoo mua söpöksi ja suloiseksi naisilta tulee Hullunraivokatseita ilkeilyä ja vittuilua
Suomalaiset kiusaa aina ylempäänsä.rumat kiusaa kauniita tyhmät älykkäitä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211380
- 1131011
- 20929
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus309794- 42720
- 59637
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on244592- 41591
- 61563
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38545