Koulu kiusaaminen

Auttakaa oon 6lk mua on kiusattu esikoulussa lähtien vanhemmatkin on puuttunut +opettajat ja kuraattori. Ja pelkään et yläkoulussakin kiusattiin koska tiiän et sinne tulee 2 koulu kiusaajaa lisää..
Ilmoita

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Kurjaa olla kiusaajien välillä.
Ilmoita
Moi kuppikakku0. Koulukiusaaminen on aina , ei hyväksyttävä teko. sinun kannattaisi yrittää,ensin vanhempien kanssa puhua, jonka jälkeen voisitte yhdessä opettajien , kuraattorin kanssa yrittää purkaa tätä ikävää asiaa, josta kuitenkin tulisi sinun apua saada. toivon että näillä pääset alkuun ja saat kiusaajat vastuuseen, kun opettajilla on kuitenkin sitten lopulta tiedot , josta tarvittaessa saat lisätietoa, kaikista huolimatta hyvää syksyn jatkoa T. Mika Joensuun Nettisaapaasta
2 VASTAUSTA:
Suomalaiset on sairas kiusaajakansa.taistele tiesi ulos tästä rumien loosereiden maasts
Miehet aina sanoo mua söpöksi ja suloiseksi naisilta tulee Hullunraivokatseita ilkeilyä ja vittuilua
+Lisää kommentti
Suomalaiset kiusaa aina ylempäänsä.rumat kiusaa kauniita tyhmät älykkäitä
Ilmoita

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Koulu kiusaaminen

Auttakaa oon 6lk mua on kiusattu esikoulussa lähtien vanhemmatkin on puuttunut +opettajat ja kuraattori. Ja pelkään et yläkoulussakin kiusattiin koska tiiän et sinne tulee 2 koulu kiusaajaa lisää..

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta