Keskiviikko aamua

Naiselle hyvää huomenta! 🤗 Halit ...

26

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomenta!

      Kiitos ja hyvää päivän jatkoa!

      • Nainen .. Kiitos!


    • aitoriitta

      Huomenta. Niin hyvällä mielellä heräsin. Maailma hymyilee. Tänään vielä vapaapäivä. Olen menossa joululahjaostoksille. Hyvää päivää sinullekin. Kaikkea hyvää!

    • Pikkukukkaelluhallo

      Kuokka...☀️
      Lähteekö vai ei....
      Jos alkaa sataa ..ei kiva..tänää vois viettää omaa päivää....vaikka onkin keskiviikko...
      Shoppailua...hassua puhelin muuttaa mun sanoja....ei kiva...koska se on mun brändi...
      Mähän oon brändi...en trolli...sekään ei kiva...
      Mut brändi...ELLUHALLO....
      Mut oikeesti oon kyl aika todellinen...
      Huomaan välii..et puhun irl..samalla lailla..
      Meinaa mennä kiel...hemmetin kone korjaa koko ajan...solmuun....
      En uskalla edes nauraa...mut nyt taas naurattaa...😂😂😂😂😂😂
      Mä oon vähän tälläinen....hyvä minä...!!!!!
      Säkin taidat olla ehta trolli....
      Eni vei...kunhan on hauskaa...mä kyl aikaa totinen muuten..mut nauran paljon...
      Täytyisi alkaa touhuta..ei muuten tuu mitään...taas korjaa..mun brändi..hajoo...
      Mä en nykyään ehdi mitään..minusta tullut hidas kuin etana...
      Vietä nais päivä..tsau beibi....😂😂😂❤️🌋💌🐰🐇

      • otaomasi

        Ellu !!! Riitta vikittelee kuokkaa.


      • Pikkukukkaelluhallo

        Ei haittaa..
        Miehen pitää tietää kenet haluaa..🐰🐇


      • Pikkukukkaelluhallo

        Sitä paitsi ...
        Epäilen et Riitta on mies...
        Näin...🐰🐇


      • yhtäaikaa
        Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:

        Sitä paitsi ...
        Epäilen et Riitta on mies...
        Näin...🐰🐇

        Mutta, jos kuokka haluaa monia?


      • riitatkuokatmiat

        Niin varmaan haluaakin,tuskin muuten tinderöisi täällä. Tai sitten ei uskalla olla Tinderissä ja kuivaharjoittelee täällä.


      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka...
        Kuiva harjoittelee..elämää täytyy....💫


      • 10.10.2018 10:01
        Pikkukukka ... oleko sinä taas miettinyt minua?
        Että me halattaisiin ja suudeltaisiin ja niin ede...
        Hyvää iltaa Pikkukukka. 🤗


      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka..
        Tänää en oo ehtinyt ajatella...
        Shoppailin...
        Suuttutin..nuori kaveri..kyl oli lyhyt pinna...no nuori..typerä homma...sillä...
        Uudet kumit sauvoihin...kuluu tosi nopee...vaikka ostan hyvät..
        Ja kengät...niitäkin menee paljon...
        Kiva päivä...😘


      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka..
        Kyl pienet suutelut...tekis hyvää...💋


      • Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:

        Kuokka..
        Kyl pienet suutelut...tekis hyvää...💋

        Kiva juttu ;)


    • lähteekö

      Kuokka hirvimetälle viikonloppuna?

      • Mielenkiintoinen harrastus.
        Vaan en harrasta.
        Eli en mene.
        Hyvää iltaa kysyjälla.


      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka...
        Hyvä..pikkuiset saavat olla rauhassa...
        Ei tapeta...Annetaan elukoiden olla onnellisia...🙌👅👁️👁️🐇🐰


    • aitoriitta

      Olen nainen, en vikittele Kuokkaa, koska olemme vain ystävät. Olemme sydänystävät😄

    • aitoriitta

      Kävin siis aamupäivällä jouluostoksilla ja jotain jo ostinkin. On hyvä ostaa jo nyt niin välttyy mahdollisesti pahimmilta ruuhkilta silloin joulunaikaan. Kävin myös Stockmannin hulluilla päivillä. Miten sinun päivä on mennyt? Olen vähän huolissani, koska minusta tuntuu, että olet tekemisissä pahiksien kanssa. Ole varovainen!

      • Pikkukukkaelluhallo

        Minä en oo pahis....
        Mut sinä oot ..sallitko..Mies....💫💬🗨️


    • hyvääiltapäivää

      Nyt ei enää voi toivottaa huomenta.

      • Ei voi kun on ilta. Kiitos!


    • aitoriitta

      Tuo ylläoleva kirpaisi. Totta on, että minä olen pahis. Sen minä taidan välillä unohtaa. Ei minulla ole varaa mollata muita.

    • huoraRukka

      Ai mitennii Halti?

      Mummiälest Rukka.

    • nnnnainennn

      Täällähän on vauhti päällä :D Hyvää iltaa :)

      • Kiitos ... sinulle myöskin hyvää iltaa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe