Naiselle hyvää huomenta! 🤗 Halit ...
Keskiviikko aamua
26
584
Vastaukset
Huomenta!
Kiitos ja hyvää päivän jatkoa!- aitoriitta
Huomenta. Niin hyvällä mielellä heräsin. Maailma hymyilee. Tänään vielä vapaapäivä. Olen menossa joululahjaostoksille. Hyvää päivää sinullekin. Kaikkea hyvää!
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...☀️
Lähteekö vai ei....
Jos alkaa sataa ..ei kiva..tänää vois viettää omaa päivää....vaikka onkin keskiviikko...
Shoppailua...hassua puhelin muuttaa mun sanoja....ei kiva...koska se on mun brändi...
Mähän oon brändi...en trolli...sekään ei kiva...
Mut brändi...ELLUHALLO....
Mut oikeesti oon kyl aika todellinen...
Huomaan välii..et puhun irl..samalla lailla..
Meinaa mennä kiel...hemmetin kone korjaa koko ajan...solmuun....
En uskalla edes nauraa...mut nyt taas naurattaa...😂😂😂😂😂😂
Mä oon vähän tälläinen....hyvä minä...!!!!!
Säkin taidat olla ehta trolli....
Eni vei...kunhan on hauskaa...mä kyl aikaa totinen muuten..mut nauran paljon...
Täytyisi alkaa touhuta..ei muuten tuu mitään...taas korjaa..mun brändi..hajoo...
Mä en nykyään ehdi mitään..minusta tullut hidas kuin etana...
Vietä nais päivä..tsau beibi....😂😂😂❤️🌋💌🐰🐇- otaomasi
Ellu !!! Riitta vikittelee kuokkaa.
- Pikkukukkaelluhallo
Ei haittaa..
Miehen pitää tietää kenet haluaa..🐰🐇 - Pikkukukkaelluhallo
Sitä paitsi ...
Epäilen et Riitta on mies...
Näin...🐰🐇 - yhtäaikaa
Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:
Sitä paitsi ...
Epäilen et Riitta on mies...
Näin...🐰🐇Mutta, jos kuokka haluaa monia?
- riitatkuokatmiat
Niin varmaan haluaakin,tuskin muuten tinderöisi täällä. Tai sitten ei uskalla olla Tinderissä ja kuivaharjoittelee täällä.
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Kuiva harjoittelee..elämää täytyy....💫 10.10.2018 10:01
Pikkukukka ... oleko sinä taas miettinyt minua?
Että me halattaisiin ja suudeltaisiin ja niin ede...
Hyvää iltaa Pikkukukka. 🤗- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..
Tänää en oo ehtinyt ajatella...
Shoppailin...
Suuttutin..nuori kaveri..kyl oli lyhyt pinna...no nuori..typerä homma...sillä...
Uudet kumit sauvoihin...kuluu tosi nopee...vaikka ostan hyvät..
Ja kengät...niitäkin menee paljon...
Kiva päivä...😘 - Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..
Kyl pienet suutelut...tekis hyvää...💋
- lähteekö
Kuokka hirvimetälle viikonloppuna?
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Hyvä..pikkuiset saavat olla rauhassa...
Ei tapeta...Annetaan elukoiden olla onnellisia...🙌👅👁️👁️🐇🐰
- aitoriitta
Olen nainen, en vikittele Kuokkaa, koska olemme vain ystävät. Olemme sydänystävät😄
- aitoriitta
Kävin siis aamupäivällä jouluostoksilla ja jotain jo ostinkin. On hyvä ostaa jo nyt niin välttyy mahdollisesti pahimmilta ruuhkilta silloin joulunaikaan. Kävin myös Stockmannin hulluilla päivillä. Miten sinun päivä on mennyt? Olen vähän huolissani, koska minusta tuntuu, että olet tekemisissä pahiksien kanssa. Ole varovainen!
- Pikkukukkaelluhallo
Minä en oo pahis....
Mut sinä oot ..sallitko..Mies....💫💬🗨️
- hyvääiltapäivää
Nyt ei enää voi toivottaa huomenta.
- aitoriitta
Tuo ylläoleva kirpaisi. Totta on, että minä olen pahis. Sen minä taidan välillä unohtaa. Ei minulla ole varaa mollata muita.
- huoraRukka
Ai mitennii Halti?
Mummiälest Rukka. - nnnnainennn
Täällähän on vauhti päällä :D Hyvää iltaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602