Mihin oppilaitokseen on helpointen päästä sisään?
Alalla ei väliä kunhan valmistun inssiksi.
Haluan AMK insinööriksi
6
292
Vastaukset
- Metrosport
Metropolian sähköööö !
SÄHKÖ SÄHKÖ SÄHKÖ !!!
Metropolias parhaat bileet ja sähkö saa vittu enite pilluu !
Metropolianmeininkiiiii ! - Dändiiidiididiidiidän
Kotka.
- Metrosport
Ei vitun Kotka huutista böndelle xDd
Jos haluut duunii, pilluu, viinaa, huumeit, bileit, naisii ni Metropoliaa
Jos et haluu noist mitää ni mee vittu sinne kotkaa tai jonnekki böndel vittu Siis jos ymmärrät haluan sisään oppilaitokseen.
Olen tyhmä ja laiska. Siksi alkuperäinen kysymys.
- 342342432
Noilla kriteereillä Kotka ehdottomasti, jos merenkulku, logistiikka, sairaanhoito, naprapatia, tietotekniikka yms. kiinnostaa. Useina vuosina ollut lisähaku kun paikat eivät ole täyttyneet ja lisäksi kaikki, jotka saaneet minimipisteet pääsykokeesta ovat pääseet sisään kouluun. Eli jos sinua kiinnostava ala löytyy Kotkasta niin kannattaa hakea. Eräs kaverini haki Ylivieskaan, joka on Oulun suunnalla siitä syystä, että sinne oli helppo myös päästä. On varmaan muitakin kouluja joihin pääsee aika helposti sisään. Kaupunkina Kotka onkin sitten mitä on ja keskusta pieni. Merimaisemat kuitenkin kauniit. On täälläkin jokunen bilemesta ja opiskelijatapahtumia on säännöllisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774