Kuolleen ihmisen läsnäolo erikoisin tavoin

asiatmietityttää199

Mietityttää, miten kuollut ystäväni on pysynyt elämässäni mukana erikoisin tavoin. Hautajaiset olivat noin 2vko sitten, ja ystävä kuoli tapaturmaisesti alta kakskymppisenä. Ystäväni oli aina muita hyvin suojeleva ja hyvin isoveljellinen persoona, ja kuolemansa jälkeen on tullut erikoisia "yhteensattumia". Ensimmäisenä, noin 2-3pvä hautajaisten jälkeen sain varoittavan puhelun kahdelta yöllä eräästä asiasta (ilman nyt tässä asiaa avaamatta) niin ajattelin että *nimi* suojelee minua kyllä taivaasta käsin, ja noin minuutti tämän ajatteluni jälkeen yhteinen hyvä ystävämme tuli autolla paikalle ja tarjosi kyytiä ja seuraa ettei yksin tarvitse olla, joka oli outoa kellonaikaan ja paikkaan nähden, sitten ajattelin että ystäväni on selkeesti halunnut suojella minua pahalta. Seuraava oli uni, missä ystäväni seisoi komeana puku päällä ovella ja katsoi minua, heräsin unesta säikähdyksessä ja jäin miettimään asiaa. Vaikka säikähdin en kokenut asiaa pelottavana, vaan yllättävänä että todellakin olin nähnyt ystäväni niin realistisena, ja varsinkin hieno puku päällä, sillä en muista muuten nähneeni ystävääni puku päällä kuin kuvissa ja kyseisessä unessa. Kolmas oli asia, kun käytiin ystäväni haudalla todella aikaisin aamusta, niin koko haudalla olo ajan haudan vieressä ja viereisissä puissa pomppi todella kesy ja lähellepyrkivä orava. Tuli heti mieleen jos se olisi joku viesti ystävältä, tai jopa ystäväni "henki" jos näin voi sanoa. Myös haudalle ajaessa satoi kaatamalla vettä mutta hautuumaalle päästyä sade lakkasi yhtäkkiä ja tuli jopa valoisaa.
En koe näitä asioita pelottavina, vaan todella rauhaannuttavina ja en ole osannut ajatella ystäväni edes poistuneen rajan taakse, sillä elämässä auttaminen on jatkunut kuolemankin jälkeen samalla tapaa kuin ennenkin. Mahdollisuus sattumaan voi olla, mutta itse henk.koht uskon henkiin ja muuhun yliluonnolliseen. Toivon myös tapaavani ystäväni vielä jossain, tai antavan merkin itsestään että kaikki on hyvin. Mutta haluaisin mielipiteitä yllämainituista kokemuksistani. Mitä mieltä olette? Voiko ne olla merkkejä häneltä?

3

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sabrina

Yritä pitää yhteyttä tai ota yhteyttä siis johonki tän suomen paraseuraan ja tutkiaa. Teidän on pakko tutkii asiaa oikeasti.

• gyble-ross

Sanotaan näin että säätä haamut eivät hallitse, enkä usko että liiemmin oraviakaan.

Läheisestä näin oudon unen ja samana päivänä kuulin kuolemasta.

Ootko Sabrina alaikäinen :D

• SabrinaS

Mitä se sulle kuuluu?

Kai ny saa yrittää neuvoo?

Oks itte joku pervo-jonne?:DD

Oot kai joku 60v j*nne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      9172
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      60
      3353
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      42
      2748
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2261
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      47
      2230
    6. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      20
      2208
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1937
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1783
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      68
      1715
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18