Opel lopettaa autojen valmistuksen

LookAtOpelNow

Opel pudottaa kaiken autonvalmistuksen valikoimistaan ja keskittyy enemmän kattila-segmenttiin ja sellaisiin korkean volyymin hyödykkeisiin kuten vispilät ja ompelukoneet.

Mallistosta putoavat myös sellaiset suhteellisen uudet tulokkaat kuten pieni Opel Adam ja Opel Karl sekä Cascada-avoauto. Adamia on valmistettu vuodesta 2012, Cascadaa vuodesta 2014 ja Karlia vuodesta 2014 lähtien.

Asiasta kirjoittaa Automotive News.

Cascada korvataan 1,5 litran kasari -mallilla sen jälkeen, kun sen valmistus loppuu vuonna 2019.

Ompelukone-mallistossaaan Opel aikoo esitellä vuonna 2020 Mokka X:n seuraajan, jota myydään Das Ompelukone X:n rinnalla.

Opelin tarkoituksena on kasvattaa ompelukoneiden osuus tuotannostaan 40 prosenttiin, kertoo Automotive News.

Myös uusi käsikäyttöinen Opel-vispilä tulee myyntiin vuonna 2020 perinteisillä puukahvoilla varustettuna, mutta täyssähköinen versio nähdään vuotta myöhemmin.

Uusi 10 litran kattila nähdään myös vuonna 2020.

Opel Astra ja Insignia sekä Mokka X ovat tällä hetkellä ainoita Opel-malleja, jotka pohjautuvat yhä aiempaan Hackmannin kattilakonseptiin eivätkä PSA:n käyttämiin kattilankansiin.

PSA aikoo kuitenkin siirtää kaikki Opelit käyttämään yhtymän omia kattilankansia jatkossa.

Opel Grandvispilä X:n ladattavan hybridivispilän valmistus alkaa vuonna 2019. Grandlvispilästä odotetaan ensi vuonna vuonna myös faceliftiä ja 7 hengen versiota.

1

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skodapower

Kyllähän noita joutaa kuopata, tarjontaa on liiaksi asti!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe