Vieläkö hyryllä thai hierontaa?!
Thaiiiiiiii
19
7903
Vastaukset
- Hiuuuuhuiii
Onon ovet selällääään joka päevä tervemennoa
- HäpyEnd
Ihan hyvä ja tarpeellinen palvelu meille yksinäisille, jotka kaipaamme naisen kosketusta.
- Hartianiska
Kyllä on hyvät hieronnat kannattaa tulla kauempaakin.
- Pitslushier
Mitä taksoa...saapiko pitzan kaopan päälle
- Ihanki
Onko siellä mieshierojaa naiselle??
- make22cm
Minä voin hieroa
- Easi
Onpahan toimintaa siinäkin liiketalossa.
- Massageee
Auki ollaan
- O.Nanisti
Ilman muuta! Helepotti älyttömästi.
- Anonyymi
Kyll maar siän ainaki tänäpäivän Open luki klasis.
- Anonyymi
Hyryllä tuntuu olevan vetreitä äijiä.
- Anonyymi
Ei kai ne hierojat oo kellekkään pahaa tehneet,päinvastoin!
- Anonyymi
Osoite?
- Anonyymi
eikös se siinä hyryntiellä näkyvällä paikalla ole torinkulmassa ja varmaan ne taksikuskit löytää jos et itse ole löytänyt
- Anonyymi
On siellä oikeasti hyviä hierojia. Ite käyn sillon tällöin. 50e tunti.
Suihkunki saa lopuksi.
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875