Sakkoa vai piiskaa

Sakkokeisari

Nuorena tuli sovitettua joitakin rötöksiä selkäsaunalla. Olenkin tässä miettinut, että jos sakon voisi sovittaa piiskauksella, niin kuinka suuri olisi sakon oltava, että sen haluaisi muuttaa vitsarangaistukseksi. Ei kuitenkaan mitään järjetöntä hakkaamista, mutta kuitenkin sopiva häpeärangaistus.

Kummalla menetelmällä maksaisit peltipoliisin rikemaksun?

14

2490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asko_Vilenius

      Jos nätti naispoliisi vetelisi oikein kunnolla paljaille perskannikoille tien poskessa kaikkien ohikulkijoiden katsellessa, niin kyllä takuulla ottaisin vitsaa...

    • vierailia

      Olis komento tulla poliisi laitokselle saamaan piiskaa tai vaihto ehtona sakkoa. Niin sais porukan miettimään mitä on tullut tehdyksi. Minäkin ajoin liian lujaan siihen pelti poliisiin ja sakkohan sieltä tuli mulle kiitokseksi. Mutta jos olis sakossa lukenut: Maanantaina kello 10 poliisi laitokselle ja piiskaus olis mulle tosi asia. Niin sais mut miettelijääksi varmasti........

    • piiskan-kannalla-

      Jos rangaistus olisi heti tienpäällä, niin varmasti tehoaisi. Voin vain kuvitella kuinka kun kerran sain sakot yhdistelmällä, ja laittoivat vielä parantelemaan kuormansidontaa. Mielessä myllersi uhma poliiseja ja virkavaltaa kohtaan koko loppupäivän, ja jatkossakin. Jos olisivat siinä kerralla poliisiautossa piiskanneet minut kunnolla, niin eiköhän uhmakin olisi laimeampaa jatkossa.

    • Olen miettinyt tätä asiaa vuosien varrella.

      Kerran tuli dokumentti sharilaista jossa oli tapaus että mies oli osallistunut ryöstön avun antoon (tietämättään) vaihtoehtoja oli 1. 2 vuotta vankeutta tai 2. 20 raipan iskua.

      Mielestäni raippatuomiota voisi soveltaa pikkurikoksiin ja esim. Sakkojen muuntamiseen edellyttäen että rangaistus on rikkomuksen mukainen.

      Säästyisi paljon verorahoja rikosseuraamuskuluista

    • Kohtuudella-piiskaa

      Ei sen ruoskinnan tarvitse mitään valtaisaa olla, kyllä sellainenkin tehoaisi, että oikein iso ja riski poliisi ottaisi polvelleen ja antaisi koivuvitalla paljaalle pyllylle. Tietysti pari muuta poliisia olisi todistamassa tilannetta. Tapaus olisi niin häpeällinen, että taatusti pysyisi mielessä.

      Olen yrittänyt ajaa nopeurajoitusten mukaan, mutta kahdesti olen epähuomiossa rikkonut ja saanut sakon. Jos hirveän kovasti piiskattaisiin, niin minä ainakin köröttelisin teiden tukkona. Isällinen pieni räpsiminen ei vielä kohtuutonta pelkoa aiheuttaisi ja häpeä vähenee, kun kuulee naapurinkin saaneen piiskaa.

    • rtghji

      Mitähän se miespoliisi tuumaisi, jos joutuisi miesten paljaita perseitä vitsomaan?

      • Anonyymi

        Pitäisi valita sellainen poliisi piiskaajaksi, joka mielellään katselisi miesten paljaita perseitä.


      • Ajaa ne naisetkin ylinopeutta ja varsinkin punaisia päin. Toimin mielelläni "valepoliisina" tällaisille "rikoolisille". ;)


    • Anonyymi

      Minä veikkaan, että poliisilla olisi kohta kilpailu siitä, kuka on eniten piiskannut sakkolaisia.

    • Anonyymi

      Minusta humalaiset ja narkkarit pitäisi piiskata poliisilaitoksella.

    • Anonyymi

      Sain vuosia sitten omenavarkaudesta paljaalle perseelle kämmenestä ja tuo "sovittelu" sai jatkossa pysyvän luonteen rangaistuksien muuttuen aina vaan ankarimmiksi.
      Tapani

    • Anonyymi

      Kyllä se häpeä on kovempi juttu kuin kipu. Joka kaupungissa pitäisi olla piiskaamiseen perehtynyt poliisi, joka itsekseen pystyisi tavallisen miehen piiskaamaan. Sellainen tapaus olisi jo kovasti häpeällinen.

      Kokemuksesta tiedän, että nuorisoon piiskaaminen tehoaa hyvin.

      • Anonyymi

        Hmmmm mielenkiintoista osaatko muuten muutaa kirjoittaa.


      • Anonyymi

        Mikä noin hirveästi suututti? Kuulutko nuorisoon, joihin piiskaaminen tehoaa hyvin? Ei sinua kukaan piiskaa, jos käyttäydyt kunnolla. Mutta jos noin ärripurrina kuljet, niin joku voit hyvinkin antaa piiskaa.


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe