Sakkoa vai piiskaa

Sakkokeisari

Nuorena tuli sovitettua joitakin rötöksiä selkäsaunalla. Olenkin tässä miettinut, että jos sakon voisi sovittaa piiskauksella, niin kuinka suuri olisi sakon oltava, että sen haluaisi muuttaa vitsarangaistukseksi. Ei kuitenkaan mitään järjetöntä hakkaamista, mutta kuitenkin sopiva häpeärangaistus.

Kummalla menetelmällä maksaisit peltipoliisin rikemaksun?

14

2945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asko_Vilenius

Jos nätti naispoliisi vetelisi oikein kunnolla paljaille perskannikoille tien poskessa kaikkien ohikulkijoiden katsellessa, niin kyllä takuulla ottaisin vitsaa...

• vierailia

Olis komento tulla poliisi laitokselle saamaan piiskaa tai vaihto ehtona sakkoa. Niin sais porukan miettimään mitä on tullut tehdyksi. Minäkin ajoin liian lujaan siihen pelti poliisiin ja sakkohan sieltä tuli mulle kiitokseksi. Mutta jos olis sakossa lukenut: Maanantaina kello 10 poliisi laitokselle ja piiskaus olis mulle tosi asia. Niin sais mut miettelijääksi varmasti........

• piiskan-kannalla-

Jos rangaistus olisi heti tienpäällä, niin varmasti tehoaisi. Voin vain kuvitella kuinka kun kerran sain sakot yhdistelmällä, ja laittoivat vielä parantelemaan kuormansidontaa. Mielessä myllersi uhma poliiseja ja virkavaltaa kohtaan koko loppupäivän, ja jatkossakin. Jos olisivat siinä kerralla poliisiautossa piiskanneet minut kunnolla, niin eiköhän uhmakin olisi laimeampaa jatkossa.

• Olen miettinyt tätä asiaa vuosien varrella.

Kerran tuli dokumentti sharilaista jossa oli tapaus että mies oli osallistunut ryöstön avun antoon (tietämättään) vaihtoehtoja oli 1. 2 vuotta vankeutta tai 2. 20 raipan iskua.

Mielestäni raippatuomiota voisi soveltaa pikkurikoksiin ja esim. Sakkojen muuntamiseen edellyttäen että rangaistus on rikkomuksen mukainen.

Säästyisi paljon verorahoja rikosseuraamuskuluista

• Kohtuudella-piiskaa

Ei sen ruoskinnan tarvitse mitään valtaisaa olla, kyllä sellainenkin tehoaisi, että oikein iso ja riski poliisi ottaisi polvelleen ja antaisi koivuvitalla paljaalle pyllylle. Tietysti pari muuta poliisia olisi todistamassa tilannetta. Tapaus olisi niin häpeällinen, että taatusti pysyisi mielessä.

Olen yrittänyt ajaa nopeurajoitusten mukaan, mutta kahdesti olen epähuomiossa rikkonut ja saanut sakon. Jos hirveän kovasti piiskattaisiin, niin minä ainakin köröttelisin teiden tukkona. Isällinen pieni räpsiminen ei vielä kohtuutonta pelkoa aiheuttaisi ja häpeä vähenee, kun kuulee naapurinkin saaneen piiskaa.

• rtghji

Mitähän se miespoliisi tuumaisi, jos joutuisi miesten paljaita perseitä vitsomaan?

• Anonyymi

Pitäisi valita sellainen poliisi piiskaajaksi, joka mielellään katselisi miesten paljaita perseitä.

• Ajaa ne naisetkin ylinopeutta ja varsinkin punaisia päin. Toimin mielelläni "valepoliisina" tällaisille "rikoolisille". ;)

• Anonyymi

Minä veikkaan, että poliisilla olisi kohta kilpailu siitä, kuka on eniten piiskannut sakkolaisia.

• Anonyymi

Minusta humalaiset ja narkkarit pitäisi piiskata poliisilaitoksella.

• Anonyymi

Sain vuosia sitten omenavarkaudesta paljaalle perseelle kämmenestä ja tuo "sovittelu" sai jatkossa pysyvän luonteen rangaistuksien muuttuen aina vaan ankarimmiksi.
      Tapani

• Anonyymi

Kyllä se häpeä on kovempi juttu kuin kipu. Joka kaupungissa pitäisi olla piiskaamiseen perehtynyt poliisi, joka itsekseen pystyisi tavallisen miehen piiskaamaan. Sellainen tapaus olisi jo kovasti häpeällinen.

Kokemuksesta tiedän, että nuorisoon piiskaaminen tehoaa hyvin.

• Anonyymi

Hmmmm mielenkiintoista osaatko muuten muutaa kirjoittaa.

• Anonyymi

Mikä noin hirveästi suututti? Kuulutko nuorisoon, joihin piiskaaminen tehoaa hyvin? Ei sinua kukaan piiskaa, jos käyttäydyt kunnolla. Mutta jos noin ärripurrina kuljet, niin joku voit hyvinkin antaa piiskaa.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      112
      6949
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      104
      4670
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      48
      3932
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3324
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      669
      1976
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      218
      1335
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1328
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1273
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      51
      1267
    10. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      962
    Aihe