palvelualtis88
Vapaa kuvaus
Ahkera apupoika Hämeestä.
Löytyisikö tämän kautta avuntarvitsijoita?
Olen kokki, strippari ja kotiapulainen
Aloituksia
8
Kommenttia
114
Elämyssiivooja etsii keikkaa
Olen 12-vuotta siivoustöitä tehnyt Ahkera, huomaavainen, motivoitunut ja hetkeen tarttuva mies Imurointi, lattioiden pe057KIA Ceed sähköjärjestelmästä
Omistan KIA Ceed Hatchback 08 henkilö auton. Muutama kysymys 1. Avaan etuoven auton kattovalo syttyy. Avaan takapenkin1223Palvelualtis renki jouten
Olen palvelualtis renkipoika. Kotityöt ovat kutsumukseni. Kokemusta monta vuotta Siivoan, pyykkään, teen kotityöt, kok0143Alaston kokki polttareihin
30 vuotias katseen kestävä 10 vuotta ravintolakokin töitä tehnyt mies. Tarjoutuu polttarikokiksi Ota yhteyttä52387Ravintolakokki etsii keikkaa
Olen 10 vuotta Ravintolakokkina työskennellyt mies. Kokemusta löytyy niin pitopalvelusta kuin hienommista ravintoloista099Ahkera Apupoika palveluksessa
Olen 28-vuotias mies Kanta-Hämeestä. Olisin halukas tekemään kodinhoito/kokkaus/siivous/juhla-apu/muu käytännönapu-keik5306Wado-Ryu.n sinisen vyön koe?
Harastan aktiivisesti Wado-ryu.n Karatea, 4. vuosi alkamassa. Hiljattain tuli kuluneeksi vuosi vihreän vyön suorittamis074kaipaatko palvelijaa
Moikka täällä huutelee päälle parikymppinen aktiiviurheilijan kaltainen kotihenki. Yksinäisyys on kamala asia, mutta ha5154