Kanssani eli 15/03 pojan, joka
Käyttää laseja,
Ei omasta kovinkaan hyvän näköinen,
Hauska?,
Mukava,
Järkevämpi kuin keskiverto pojat,
Aika kuluu yleensä videopelien parissa (fortnitesta pysyn kaukana),
Musiikki: lähinnä Imagine Dragons ja Queen.
Itse en keksi muuta, mutta jos on kysyttävää niin antaa tulla ja jos kiinnostaa niin kertokaa.
Ja asun Turun seudulla eli Suomen perseenreiässä lähellä.
Pystyisitkö seurustelemaan...
8
516
Vastaukset
Ja unohin kirjautua sisään... kysymyksiin siis vastaan minä.
- LADYGAGA05
Ooks sä se joku tuhmapoju turku, vaikutat kiinnostavalta. Ootko sä hän, nimittäi siel turusta halutaan aika paljon ja sielt tänne tulee tai on aina tullu enimäksee tällasii, ja etkö sä jo oolu sen yhden tytön kans? Et mikset sit enää oo?
- LADYGAGA05
Älä höpsi, ei noin moni laita noin paljon aloitujsia turusta, vaika nimim, on eri, pystyyhän täällä hyvin naamioitumaan. Mut okei sit, haluuks alkaa olee? Oon 13v, ja ihan oj tyttö vaikkakin vähän erilainen kun muut. Oon siis ihan perus tavaraa. Et en silti huolii sua tai ketää jos oot tyylii 40-55 kiloo. Et sun täytyy painaa vähintään 65-73 kiloo, jos on ok? No, ei se mitää jollet oo.
Mä asun vähä kyl kauempan ku turus, mut kuitenki jos et asuu kauheesti turust poispäi minnekkää nii päädtää varmadti bussil kulkee aika hyvin siis. No siis en mäkään asu Turussa, vaan Maskussa, mut iha just muuttamas Maskun sisällä tai Raisioon, et en sit tiiä...
- LADYGAGA05
Mo, aha. Sä sanoit et lähel turkua ja masku ei todellakaa oo lähel sitä. No, pystyttäis menee maskust tänne mut ei siel kauheadti bussei vissii mee, joten unohda koko juttu.
Ps. Tarttis sun varmaa mennä takas kouluun sinne ala-kouluu, ja alottaa alusta, sillä tota et miten lähellä kaupungit ovat toisiaan täytyis sun viel harjoitella. Ei pahalla siis. No siis periaattessa Masku ei ole kaupunki, vaan kunta ja myöskin kuuluu Turun seutuun, joten on kyllä jotakuinkin "lähellä" Turkua...
- Vanhaerkki
Alkaisin ehdottomasti, vaikutat siltä et oot omapäinen, itsenäinen, erilainen, rauhallinen ja mukava. All based on one post :D
Sinusta kasvanee hieno mies.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504