Kanssani eli 15/03 pojan, joka
Käyttää laseja,
Ei omasta kovinkaan hyvän näköinen,
Hauska?,
Mukava,
Järkevämpi kuin keskiverto pojat,
Aika kuluu yleensä videopelien parissa (fortnitesta pysyn kaukana),
Musiikki: lähinnä Imagine Dragons ja Queen.
Itse en keksi muuta, mutta jos on kysyttävää niin antaa tulla ja jos kiinnostaa niin kertokaa.
Ja asun Turun seudulla eli Suomen perseenreiässä lähellä.
Pystyisitkö seurustelemaan...
8
471
Vastaukset
Ja unohin kirjautua sisään... kysymyksiin siis vastaan minä.
- LADYGAGA05
Ooks sä se joku tuhmapoju turku, vaikutat kiinnostavalta. Ootko sä hän, nimittäi siel turusta halutaan aika paljon ja sielt tänne tulee tai on aina tullu enimäksee tällasii, ja etkö sä jo oolu sen yhden tytön kans? Et mikset sit enää oo?
- LADYGAGA05
Älä höpsi, ei noin moni laita noin paljon aloitujsia turusta, vaika nimim, on eri, pystyyhän täällä hyvin naamioitumaan. Mut okei sit, haluuks alkaa olee? Oon 13v, ja ihan oj tyttö vaikkakin vähän erilainen kun muut. Oon siis ihan perus tavaraa. Et en silti huolii sua tai ketää jos oot tyylii 40-55 kiloo. Et sun täytyy painaa vähintään 65-73 kiloo, jos on ok? No, ei se mitää jollet oo.
Mä asun vähä kyl kauempan ku turus, mut kuitenki jos et asuu kauheesti turust poispäi minnekkää nii päädtää varmadti bussil kulkee aika hyvin siis. No siis en mäkään asu Turussa, vaan Maskussa, mut iha just muuttamas Maskun sisällä tai Raisioon, et en sit tiiä...
- LADYGAGA05
Mo, aha. Sä sanoit et lähel turkua ja masku ei todellakaa oo lähel sitä. No, pystyttäis menee maskust tänne mut ei siel kauheadti bussei vissii mee, joten unohda koko juttu.
Ps. Tarttis sun varmaa mennä takas kouluun sinne ala-kouluu, ja alottaa alusta, sillä tota et miten lähellä kaupungit ovat toisiaan täytyis sun viel harjoitella. Ei pahalla siis. No siis periaattessa Masku ei ole kaupunki, vaan kunta ja myöskin kuuluu Turun seutuun, joten on kyllä jotakuinkin "lähellä" Turkua...
- Vanhaerkki
Alkaisin ehdottomasti, vaikutat siltä et oot omapäinen, itsenäinen, erilainen, rauhallinen ja mukava. All based on one post :D
Sinusta kasvanee hieno mies.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812386- 1831974
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731831Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1191645Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311575- 1161416
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711175Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1701145Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771113Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,601080