Pystyisitkö seurustelemaan...

JGKar

Kanssani eli 15/03 pojan, joka

Käyttää laseja,
Ei omasta kovinkaan hyvän näköinen,
Hauska?,
Mukava,
Järkevämpi kuin keskiverto pojat,
Aika kuluu yleensä videopelien parissa (fortnitesta pysyn kaukana),
Musiikki: lähinnä Imagine Dragons ja Queen.

Itse en keksi muuta, mutta jos on kysyttävää niin antaa tulla ja jos kiinnostaa niin kertokaa.

Ja asun Turun seudulla eli Suomen perseenreiässä lähellä.

8

471

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja unohin kirjautua sisään... kysymyksiin siis vastaan minä.

• LADYGAGA05

Ooks sä se joku tuhmapoju turku, vaikutat kiinnostavalta. Ootko sä hän, nimittäi siel turusta halutaan aika paljon ja sielt tänne tulee tai on aina tullu enimäksee tällasii, ja etkö sä jo oolu sen yhden tytön kans? Et mikset sit enää oo?

• En ole hän, valitettavasti.

• LADYGAGA05

Älä höpsi, ei noin moni laita noin paljon aloitujsia turusta, vaika nimim, on eri, pystyyhän täällä hyvin naamioitumaan. Mut okei sit, haluuks alkaa olee? Oon 13v, ja ihan oj tyttö vaikkakin vähän erilainen kun muut. Oon siis ihan perus tavaraa. Et en silti huolii sua tai ketää jos oot tyylii 40-55 kiloo. Et sun täytyy painaa vähintään 65-73 kiloo, jos on ok? No, ei se mitää jollet oo.
        Mä asun vähä kyl kauempan ku turus, mut kuitenki jos et asuu kauheesti turust poispäi minnekkää nii päädtää varmadti bussil kulkee aika hyvin siis.

• No siis en mäkään asu Turussa, vaan Maskussa, mut iha just muuttamas Maskun sisällä tai Raisioon, et en sit tiiä...

• LADYGAGA05

Mo, aha. Sä sanoit et lähel turkua ja masku ei todellakaa oo lähel sitä. No, pystyttäis menee maskust tänne mut ei siel kauheadti bussei vissii mee, joten unohda koko juttu.

Ps. Tarttis sun varmaa mennä takas kouluun sinne ala-kouluu, ja alottaa alusta, sillä tota et miten lähellä kaupungit ovat toisiaan täytyis sun viel harjoitella. Ei pahalla siis.

• No siis periaattessa Masku ei ole kaupunki, vaan kunta ja myöskin kuuluu Turun seutuun, joten on kyllä jotakuinkin "lähellä" Turkua...

• Vanhaerkki

Alkaisin ehdottomasti, vaikutat siltä et oot omapäinen, itsenäinen, erilainen, rauhallinen ja mukava. All based on one post :D

Sinusta kasvanee hieno mies.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      181
      2386
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      183
      1974
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      173
      1831
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      119
      1645
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      31
      1575
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      116
      1416
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      171
      1175
    8. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      170
      1145
    9. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      77
      1113
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      60
      1080
    Aihe