Törkeetä

muikkumiesSL

Olen chattailyt yli 2 vuotta ja vedän auttavaa yhteisöa joka pyrkii olemaan yksinäisten ihmisten tuki. Olin 21.2 20.30 Bi-cafessa ja Lentotähtiromu niminen sefu tuli punaisella mulle sanomaan ,että miksi olen täällä kun en ole Bi.Sanoin että täällä on mukavia ihmisiä joitten kanssa on kiva jutella ja pyysin keskusteula ylellä ,mutta hän vaan jatkoi kyselemistä ,joten laitoin ne hänen lauseensa ylelle.Siitä johtuen Lentotähtiromu niminen sefu heitti minut pihalle astäen sinne pääsyn.

52

4202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Priva keskusteluita ei kopioida ylelle,ne ovat ainoastaan privassa.Siksi toisekseen sinusta on tullut kysymyksiä miksi vietät aikaasi lesbo et bicafeessa.Toki näissä huoneissa ole kielletty miesten olemista mutta kuitenkin....jossain se raja tulee aina vastaan..jos ei muuten niin toisten huoneiden käyttäjien valituksista.Eli rauhotus nyt ja mukavia sättäily hetkiä muissa huoneissa

•    

Eikö tähdenlentoromulla ollut pokkaa vastata yleisellä jos sitä kerran on tarkoitettu? Poistaako tähdenlentoromu huoneesta myös muiden kysymysten tai valitusten vuoksi? Eikö bi-cafe ole sekä miehille että naisille?

• EIIen
            kirjoitti:

Eikö tähdenlentoromulla ollut pokkaa vastata yleisellä jos sitä kerran on tarkoitettu? Poistaako tähdenlentoromu huoneesta myös muiden kysymysten tai valitusten vuoksi? Eikö bi-cafe ole sekä miehille että naisille?

Eka kohta:
        Valitukset tuntuvat olevan kovasti tapetilla.
        Kuka tarkistaa miten valitukset pitävät paikkansa ?

Tarvitseeko valittajan perustella ?
        Tämä on jännää... :D
        Toiset tuntuvat lähtevän valituksiin herkästi mukaan,, toiset Ehdottavat ruksimista :D käytäntöjä on monia :D

Seuraava Kohta:
        toinen on häiritsevä, provosoiva käytös,
        miten se käsitetään :D Sen taakse on hyvä laittaa monta asiaa... (seli,seli:)

(tyylisuuntia on niin monia :)
        (ota nyt näistä selvää :)

-ehkä ei tarvitsekaan-
        -onneksi- :D

• Vapaa maa

Eiköhän ole niin, että täällä sätissä voi valita aivan minkä huoneen haluaa. Sinä et määräile, etkä aseta rajoja sille!! Koitas nyt pikkasen pyyhkäistä pölyjä siitä rintamerkistäsi, et ole sätin NAPA!!!

• niiranen

Olipa huonoin vastine, jonka olen koskaan lukenut! Tuo pitäisi ottaa kouluihin ja kansanopistoihin malliksi, kuinka ei saa koskaan vastata reklamaatioihin =)

Käsittääkseni muikku laittoi juttusi ylelle vasta, kun alkoi hiiltyä juttuihisi. Jos olisit pystynyt perustelemaan häätösi oikein, hän ei olisi tehnyt niin, vaan häipynyt miehekkäästi.

Eihän todellakaan tarvitse olla bi tai lesbo, jos käy juttelemassa em. huoneissa vaikkapa tuttujensa kanssa? Kuinka muuten itse voit viettää aikaasi niissä? Ei kai samalla voi olla sekä bi että lesbo???

Toisaalta: sinustakin on tullut paljon valituksia 40 - huoneessa... Siinäkin pitäisi jo tulla raja vastaan, monet ovat todella kyllästyneitä toimintaasi ja juttuihisi.

Eli rauhotus nyt ja pyydä muikulta asianmukaisesti anteeksi ja toivota hänet iloisesti tervetulleeksi kaikkiin huoneisiin, sillä ei kai suomi24:ssä ole tarkoitus tai halu syrjiä tai kohdella ihmisiä epätasa-arvoisesti?

• EIIen
        niiranen kirjoitti:

Olipa huonoin vastine, jonka olen koskaan lukenut! Tuo pitäisi ottaa kouluihin ja kansanopistoihin malliksi, kuinka ei saa koskaan vastata reklamaatioihin =)

Käsittääkseni muikku laittoi juttusi ylelle vasta, kun alkoi hiiltyä juttuihisi. Jos olisit pystynyt perustelemaan häätösi oikein, hän ei olisi tehnyt niin, vaan häipynyt miehekkäästi.

Eihän todellakaan tarvitse olla bi tai lesbo, jos käy juttelemassa em. huoneissa vaikkapa tuttujensa kanssa? Kuinka muuten itse voit viettää aikaasi niissä? Ei kai samalla voi olla sekä bi että lesbo???

Toisaalta: sinustakin on tullut paljon valituksia 40 - huoneessa... Siinäkin pitäisi jo tulla raja vastaan, monet ovat todella kyllästyneitä toimintaasi ja juttuihisi.

Eli rauhotus nyt ja pyydä muikulta asianmukaisesti anteeksi ja toivota hänet iloisesti tervetulleeksi kaikkiin huoneisiin, sillä ei kai suomi24:ssä ole tarkoitus tai halu syrjiä tai kohdella ihmisiä epätasa-arvoisesti?

ei kai mikään estä valittamasta :)

Asenteisiin on vaikeampi puuttua.

Elämme niin erilaista elämää, vaikka olemme netissä toistemme seurana :D

Vuorovaikutus vaatii yhteistyökykyä

*(ei-syntipukkeja-kaikkien-ongelmiin)*
        *(ei-leimaamista-yhteisöjen-suhteen)*
        *(tämä-on-sittenkin-vain-netti)*
        *(kaikesta-huolimatta)*

Etenkin jos olemme erilaisia kuin toiset, herätämme ehkä huomiota, jollain tavalla, ((tai-sitten-pääsemme-jonkun-*toivon*-kohteeksi-hyvässä-tai-pahass)) suvaitsevaisuus saattaa olla hetkittäin koetuksella.

Onhan näitä syitä :D

-kuka-mitäkin-kuuntelee- :D

• niiranen
        EIIen kirjoitti:

ei kai mikään estä valittamasta :)

Asenteisiin on vaikeampi puuttua.

Elämme niin erilaista elämää, vaikka olemme netissä toistemme seurana :D

Vuorovaikutus vaatii yhteistyökykyä

*(ei-syntipukkeja-kaikkien-ongelmiin)*
        *(ei-leimaamista-yhteisöjen-suhteen)*
        *(tämä-on-sittenkin-vain-netti)*
        *(kaikesta-huolimatta)*

Etenkin jos olemme erilaisia kuin toiset, herätämme ehkä huomiota, jollain tavalla, ((tai-sitten-pääsemme-jonkun-*toivon*-kohteeksi-hyvässä-tai-pahass)) suvaitsevaisuus saattaa olla hetkittäin koetuksella.

Onhan näitä syitä :D

-kuka-mitäkin-kuuntelee- :D

En ymmärtänyt sanaakaan tosta jutustasi kylläkään...mutta valittaa saa toki aina, en vain tajua, miksi sätissäkin pitää "valittaa".

Ihmisten erilaisuus on faktaa, se on ja pysyy. Se on vain hyväksyttävä ja jopa joskus siitä kannattaa oppiakin.

Muikkumies käyttäytyy mielestäni sätissä hyvin: on kohtelias, keskustelutaitoinen, avoinkin enkä ole koskaan ainakaan ollut paikalla, jos on aiheuttanut riitaa tai häiriköinyt.

En ymmärrä koko juttua. Mutta sivistymättömältä romun käytös tuntuu.

• EIIen
        niiranen kirjoitti:

En ymmärtänyt sanaakaan tosta jutustasi kylläkään...mutta valittaa saa toki aina, en vain tajua, miksi sätissäkin pitää "valittaa".

Ihmisten erilaisuus on faktaa, se on ja pysyy. Se on vain hyväksyttävä ja jopa joskus siitä kannattaa oppiakin.

Muikkumies käyttäytyy mielestäni sätissä hyvin: on kohtelias, keskustelutaitoinen, avoinkin enkä ole koskaan ainakaan ollut paikalla, jos on aiheuttanut riitaa tai häiriköinyt.

En ymmärrä koko juttua. Mutta sivistymättömältä romun käytös tuntuu.

jos kyse ei olekaan sättikäyttäytymisestä ?

jos ihmisen sättiolemukseen liitetään oikeita olettamuksia hänen elämästään, ja arwostellaan sättirivit olettamusten perusteella MUTU - fiiliksellä =)

_ ei se haittaa ettet tajunnut_
        _ ehkä se oli tarkoituskin_
        _ luojatietää, muttei kerro_

• niiranen
        EIIen kirjoitti:

jos kyse ei olekaan sättikäyttäytymisestä ?

jos ihmisen sättiolemukseen liitetään oikeita olettamuksia hänen elämästään, ja arwostellaan sättirivit olettamusten perusteella MUTU - fiiliksellä =)

_ ei se haittaa ettet tajunnut_
        _ ehkä se oli tarkoituskin_
        _ luojatietää, muttei kerro_

Eli sefujen tehtävä ei olekaan järjestyksenpito sättihuoneissa, vaan ihmisten lajittelu arvojärjestykseen näiden "siviiliroolien" perusteella? Mitä parempi asema livessä, sen enemmän saa anteeksi sättihuoneessa (kärjistetysti)?

Olen toki sitä mieltä, että live-elämässä tarvitaan virkavaltaa ja järjestyksenpitoa, mutta mielestäni sätissä sitä ei tarvita. Monasti huomaa, miten (keskenkasvuiset) häiriköt käyvät häiriköimässä sättihuoneissa aivan sefujen kiusaksi. Luulen, että ruksi-toiminto riittää niin häiriköille kuin ns. "ei-halutuille" persoonillekin. Niinhän se on live-elämässäkin: jos et viihdy jonkun ihmisen seurassa, siirryt pois - sivistyneesti.

• EIIen
        niiranen kirjoitti:

Eli sefujen tehtävä ei olekaan järjestyksenpito sättihuoneissa, vaan ihmisten lajittelu arvojärjestykseen näiden "siviiliroolien" perusteella? Mitä parempi asema livessä, sen enemmän saa anteeksi sättihuoneessa (kärjistetysti)?

Olen toki sitä mieltä, että live-elämässä tarvitaan virkavaltaa ja järjestyksenpitoa, mutta mielestäni sätissä sitä ei tarvita. Monasti huomaa, miten (keskenkasvuiset) häiriköt käyvät häiriköimässä sättihuoneissa aivan sefujen kiusaksi. Luulen, että ruksi-toiminto riittää niin häiriköille kuin ns. "ei-halutuille" persoonillekin. Niinhän se on live-elämässäkin: jos et viihdy jonkun ihmisen seurassa, siirryt pois - sivistyneesti.

on aiwan samat säännöt kuin muidenkin sättäreiden kera; heissä on fiksuja ihmisiä ja vielä fiksumpia.

Toiset sefut harjoittavat vapaaehtoista tehtäväänsä omien mielipiteidensä pönkittämiseen eivätkä suvaitse poikkeavia käytöksiä tai sanontoja, näin se menee livessäkin ;)

Toinen on toista mieltä, toinen toista.
        Ota siitä sit kultainen keskitie, kaikkia ei voi miellyttää, eikä ole tarviskaan.

Aiwan : mutta jos tarkoitus ei olekaan siirtyä sivuun
        vaan hyökätä, ahdistella ja panetella,
        ns. sättikyykyttää, kiusata ja mustamaalata,

silloin ei siirrytä, vaan jatketaan pakonomaisesti ...

Ja ne lapselliset leikit voi jättää omaan arwoonsa, se on pientä kun piiikaaaa.... :D

Niiranen oikein kivaa päivää sinulle :D

• Ylen sankia priha

//Toki näissä huoneissa ole kielletty miesten olemista mutta kuitenkin....jossain se raja tulee aina vastaan..//

määrität rajat, kuinka kauan kukin saa olla missäkin chatissa.

Niinkö?

• muikkumiesSL

Jos sinä puutut aivan minun yksityis elämään ja et jättänyt asian sikseen siksi laitin kaksi riviä siis sinun kirjoitusta yleen koska väitit ettei hetero saa olla siellä.Siihen en ole vastausta vieläkään saanut ja tässä kirjoituksessa annat ymmärtää että olen jonkun toisten kirjoituksia floorannut.

• EIIen
        muikkumiesSL kirjoitti:

Jos sinä puutut aivan minun yksityis elämään ja et jättänyt asian sikseen siksi laitin kaksi riviä siis sinun kirjoitusta yleen koska väitit ettei hetero saa olla siellä.Siihen en ole vastausta vieläkään saanut ja tässä kirjoituksessa annat ymmärtää että olen jonkun toisten kirjoituksia floorannut.

mie oon pitänyt lämpöisenä tätä ketjua turHan kauan, ja yksin :)))

senkin muiKKULi. :) pöh pöh pöh :)

nyt vasta tuut siihen .. :)
        - nyt onneksi olet siinä, helpottaa hiukan,
        - :D
        *halii*
        - senkin Mies :)

• vai niin

no sen oot näkönenkii ettet kelepoo muille, hukkaa on synnytys mennyt

• EIIen

on jännä juttu sattunut,,, lähes naurettava :D

(miksi mua ei silti naurata yhtään,
      (enkä edes yllättynyt ... pah.

Ihan hyvä että toit sen tänne keskusteluun :D

Tarviiko minun olla Auto jos haluan keskustella Autot - huoneessa,,,,

Tarviiko Minun olla nuori jos haluan jutella nuorten huoneessa...

Tarviiko Minun olla yli 60 jos haluan mennä heidän huoneeseen ???

Jeps,

Muikkuli ..

* tämä oli hyvä aloitus tälle päivälle *
      * näin meillä suomessa *

* cuccuu *

* meitä on moneen junaan
      * toiset syntyy asemapäälliköiksi :D

• tulkintaa

• tiedottomaNa
        tulkintaa kirjoitti:

Bannauksen tulkinta voi olla myös yksinkertaisesti se, että tämä pois heitetty on kopioinut ylelle hänen kaapissaan saamansa tekstit. Oliko siis syy todellakin tulkitsemasi "väärä" huone?

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=94&conference=4500000000000462&posting=22000000006633932
        (ihan viitauksena omaan keskustelun avaukseesi chat-lainauksissa)
        Eli missä menee se raja? Jos toiselle jotain sanoo kaapissa, niin saako toinen sen kopioide suoraan ylelle?

Missä sanotaan, ettei privaviestejä saa kopioida ylelle? Kun en ole nähnyt sellaista missään...

Help!

• EIIen
        tulkintaa kirjoitti:

Bannauksen tulkinta voi olla myös yksinkertaisesti se, että tämä pois heitetty on kopioinut ylelle hänen kaapissaan saamansa tekstit. Oliko siis syy todellakin tulkitsemasi "väärä" huone?

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=94&conference=4500000000000462&posting=22000000006633932
        (ihan viitauksena omaan keskustelun avaukseesi chat-lainauksissa)
        Eli missä menee se raja? Jos toiselle jotain sanoo kaapissa, niin saako toinen sen kopioide suoraan ylelle?

sekin mua kiinnostaa ..

mihin kuuluu vastata ja mihin ei .

Mitkä asiat kuuluu ylelle, mitkä ei.

Jos kysymys esitetään punaisella, kuuluuko siihen vastata punaisella :)

Tästäkin olen tehnyt keskustelun avauksen kerran, kun kysyin sefulta punaisella ja ko. seriffi toi jutun yleiselle käyttäytyen mielestäni täysin etiketin vastaisesti, arvovaltaansa ja asemaansa väärin käyttäen, yleistä hyväksyntää hakien.

Niin .

Hyvin asiallinen viesti sinulla :)
        kiitos siitä :)

Hyvä pointti.
        Keskustelun arwoinen linkki :)

jee-jee :D

• EIIen
        tiedottomaNa kirjoitti:

Missä sanotaan, ettei privaviestejä saa kopioida ylelle? Kun en ole nähnyt sellaista missään...

Help!

Miten sätissä kuuluu käyttäytyä :)

Missä sanotaan millä perusteilla saa Bannata :)

Liian yleistä mutu/mielipide - juttua :)

pöh pöhpöh

sefuilu on todella hallitsemattoman käsissä
        peeseestä :)

• tiedottomaNa
        EIIen kirjoitti:

pöh pöhpöh

Chattailun säännöissä annetaan joitain ohjeita. Esim. nettiseksistä sanotaan, että se on HYVÄKSYTTÄVÄÄ. (Tosin sätissä ei tartte sanoa kuin "tissi", niin sefu huomauttaa).

Hyvä maku on syytä pitää mukana, mutta aina ei ymmärrä...

• EIIen
        tiedottomaNa kirjoitti:

Chattailun säännöissä annetaan joitain ohjeita. Esim. nettiseksistä sanotaan, että se on HYVÄKSYTTÄVÄÄ. (Tosin sätissä ei tartte sanoa kuin "tissi", niin sefu huomauttaa).

Hyvä maku on syytä pitää mukana, mutta aina ei ymmärrä...

Rinta kaarella Ylelle :)
        juuh:)

• Raivo Kämmes
        EIIen kirjoitti:

sekin mua kiinnostaa ..

mihin kuuluu vastata ja mihin ei .

Mitkä asiat kuuluu ylelle, mitkä ei.

Jos kysymys esitetään punaisella, kuuluuko siihen vastata punaisella :)

Tästäkin olen tehnyt keskustelun avauksen kerran, kun kysyin sefulta punaisella ja ko. seriffi toi jutun yleiselle käyttäytyen mielestäni täysin etiketin vastaisesti, arvovaltaansa ja asemaansa väärin käyttäen, yleistä hyväksyntää hakien.

Niin .

Hyvin asiallinen viesti sinulla :)
        kiitos siitä :)

Hyvä pointti.
        Keskustelun arwoinen linkki :)

jee-jee :D

Joidenkin riitapukarien kanssa on parempi tuoda keskustelu ylelle mahdollisimman pian, että juttu on kaikkien luettavissa, koska silloin ei tarvitse esim täällä chat-keskustelussa ottaa kantaa häirikön vääristeltyihin kirjoituksiin. Kymmenet lukijat voivat itse päätellä kuka on riidanhaastaja.

• kajahtaa
        EIIen kirjoitti:

pöh pöhpöh

Tuolta löytyy, varsinkin Ellenille!!!

http://chat.suomi24.fi/ohje/#netiketti

• EIIen
        kajahtaa kirjoitti:

Tuolta löytyy, varsinkin Ellenille!!!

http://chat.suomi24.fi/ohje/#netiketti

- Vanhaa tietoa, olen jo oppinut tuon sivun ulkoa -

- sori vaan -

- kiitti silti - :D

- Ehkä linkistäsi on jollekin apua - ;)

• EIIen
        Raivo Kämmes kirjoitti:

Joidenkin riitapukarien kanssa on parempi tuoda keskustelu ylelle mahdollisimman pian, että juttu on kaikkien luettavissa, koska silloin ei tarvitse esim täällä chat-keskustelussa ottaa kantaa häirikön vääristeltyihin kirjoituksiin. Kymmenet lukijat voivat itse päätellä kuka on riidanhaastaja.

Tänään käytin ohjenuorana juuri tätä viestiä,

kun tuli pientä **neu**Won**taa** kaappiin :D

Danke Kämmes :D

• yhteisö?

Mitä ihmeen auttavaa yhteisöä sinä vedät? Täysin huuhaata koko tuo "yhteisösi" eikä edes rekisteröityä toimintaa. Olen kuullut että kyseinen auttamisesi on vain seuran hakua sinulle itsellesi. Toki onhan sekin auttamista jos omaa yksinäisyyttäsi hoidat.

• EIIen

Pysyy Aiheessa Honey :D

Kantasi tuli selväksi.
        Tuskin yritit muuta kuin mustamaalausta,
        helpottiko se päivääsi :D

Saitko tyydytyksen sinänsä aurinkoiseen Olemukseesi :D ../(puskahenkilö)\..

Enkelin Siipien Havinaa *
        Siunausta Joka toimeesi *

Mitähän sinä kuvittelet hoitavasi viesteilläsi *
        Saanen olla utelias ?=)

• aiheessa
        EIIen kirjoitti:

Pysyy Aiheessa Honey :D

Kantasi tuli selväksi.
        Tuskin yritit muuta kuin mustamaalausta,
        helpottiko se päivääsi :D

Saitko tyydytyksen sinänsä aurinkoiseen Olemukseesi :D ../(puskahenkilö)\..

Enkelin Siipien Havinaa *
        Siunausta Joka toimeesi *

Mitähän sinä kuvittelet hoitavasi viesteilläsi *
        Saanen olla utelias ?=)

Tuntematta kumpaakaan teistä, niin kommenttini koski tuota tekstissä mainittua auttavaa yhteisöä, kävin sen sivuilla ja kieltämättä herätti kysymyksiä tämän vetäjän motiiveista.
        Kierros chat-huoneissa antoi vastauksen, että ko. toiminta ei suinkaan ole rekisteröity yhteisö ja toiminta keskittyy vain vetäjän oman egon pönkittämiseen.
        Muusta en tiedä enkä välitä. Mielestäni chat on chat eikä siellä saisi edes mainostaa (lukee ohjeissa).
        Vaan jokainen toimikoon tavallaan, tuohon ulosheittämiseen en pysty ottamaan kantaa kun en ole paikalla ollut tapahtumaa näkemässä. Olitko sinä?
        Ja lopuksi, mitä sinä tiedät minun olemuksestani?

• EIIen
        aiheessa kirjoitti:

Tuntematta kumpaakaan teistä, niin kommenttini koski tuota tekstissä mainittua auttavaa yhteisöä, kävin sen sivuilla ja kieltämättä herätti kysymyksiä tämän vetäjän motiiveista.
        Kierros chat-huoneissa antoi vastauksen, että ko. toiminta ei suinkaan ole rekisteröity yhteisö ja toiminta keskittyy vain vetäjän oman egon pönkittämiseen.
        Muusta en tiedä enkä välitä. Mielestäni chat on chat eikä siellä saisi edes mainostaa (lukee ohjeissa).
        Vaan jokainen toimikoon tavallaan, tuohon ulosheittämiseen en pysty ottamaan kantaa kun en ole paikalla ollut tapahtumaa näkemässä. Olitko sinä?
        Ja lopuksi, mitä sinä tiedät minun olemuksestani?

Moi Sinä :)

-- Sinusta tiedän Wain sen mitä ITSE kerroit ..

Että olet *kuullut jotain* .. jonka perusteella vetelet johtopäätöksiä ..

se kertoo jo paljon sun olemuksestasi :)

LOPPUJEN LOPUKSI

- yksin olet sinä ihminen - kaiken keskellä yksin .

• katsellaan
        EIIen kirjoitti:

Moi Sinä :)

-- Sinusta tiedän Wain sen mitä ITSE kerroit ..

Että olet *kuullut jotain* .. jonka perusteella vetelet johtopäätöksiä ..

se kertoo jo paljon sun olemuksestasi :)

LOPPUJEN LOPUKSI

- yksin olet sinä ihminen - kaiken keskellä yksin .

siihenhän elämä perustuu ja näistä asioista tehtyihin johtopäätöksiin, niin tosielämässä kuin chatissakin. Kuten sinäkin tuossa tekstissäsi teet johtopäätöksiä minusta.
        Aurinkoista päivää sinulle kaikesta huolimatta.

• EIIen
        katsellaan kirjoitti:

siihenhän elämä perustuu ja näistä asioista tehtyihin johtopäätöksiin, niin tosielämässä kuin chatissakin. Kuten sinäkin tuossa tekstissäsi teet johtopäätöksiä minusta.
        Aurinkoista päivää sinulle kaikesta huolimatta.

Sinullekin :D kivaa päivänjatkoa :D

Minä halusin VAIN korostaa sitä, ettei aiheesta poikkeaminen mielestäni ollut oikein.

Muikkuli arwosteli tiettyä tilannetta, sinä siirsit asian muualle, HÄNESTÄ kuulemiisi juttuihin :D

Olen pahoillani, jos .... loukkasin

(tai-ehkä-en sittenkään ;.)

• muikkumiesSL

Seuran hakua se onkin koska monet kaipaa oikeaa keskustelua.ja kaikki muu jätänkin omaan arvoon koska ei täällä ole kukaan moittinut että hakisin seuraa.

• Heppu

Täytyyhän noissa sefuissa jotain vikaa olla kun kaikki niistä valittavat. Vaihtopenkkiä varmaan kaipaavat. Uudet marssikoon esiin ja vanhat jäähylle!

• EIIen

ei voi yleistää sefujakaan :D

kyllä sen huomaa ,
        .... missä poljetaan hyvän maun rajoja :D

kuten ihan meissä elävissä .. ihmisissäkin,

kyllä sen näkee pitkässä Juoksussa

kuka on kukin :D

• sivusta seurannut
        EIIen kirjoitti:

ei voi yleistää sefujakaan :D

kyllä sen huomaa ,
        .... missä poljetaan hyvän maun rajoja :D

kuten ihan meissä elävissä .. ihmisissäkin,

kyllä sen näkee pitkässä Juoksussa

kuka on kukin :D

miettii sun mielipiteitäsi taitavat keikkua laidalta toiselle...mielistelyä???
        nyt hyökkäät ja kuitenkin mitä oon sivusta seurannut oot kyseistä sefuu kiitelly ja kehunut..
        kylläpä se mieli vaihtuu nopeesti

• EIIen
        sivusta seurannut kirjoitti:

miettii sun mielipiteitäsi taitavat keikkua laidalta toiselle...mielistelyä???
        nyt hyökkäät ja kuitenkin mitä oon sivusta seurannut oot kyseistä sefuu kiitelly ja kehunut..
        kylläpä se mieli vaihtuu nopeesti

mielistely, mielipiteiden keikkuminen, hyökkääminen, kiittely, mielen vaihtuminen ...

jaa-jaa.

Seuraa lisää Honey :D

kyllä se ura siitä urkenee :)

Ei riitä sullakaan rohkeutta tulla siihen ylelle juttelemaan mun kanssa, vai riittääkö ?

Tai edes nikkauksen kanssa juttelu, olisko siinä mitään =) ideaa :)

pöh pöh pöh :)
        Asiaton Viesti :)

• eikä järkeä juoksuta
        EIIen kirjoitti:

mielistely, mielipiteiden keikkuminen, hyökkääminen, kiittely, mielen vaihtuminen ...

jaa-jaa.

Seuraa lisää Honey :D

kyllä se ura siitä urkenee :)

Ei riitä sullakaan rohkeutta tulla siihen ylelle juttelemaan mun kanssa, vai riittääkö ?

Tai edes nikkauksen kanssa juttelu, olisko siinä mitään =) ideaa :)

pöh pöh pöh :)
        Asiaton Viesti :)

Huonostipa otit kritiikin vastaan. Ikään kuin nimimerkki tekisi sinustakaan sen rohkeamman. Toisilla on kyky keskittyä olennaiseen, eikä kikkailla jonninjoutavia jollain nettichattigallerianickeillä ja yrittää epätoivoisesti hymiöiden avulla ilveillä toisille. No, ehkä juuri sinä näet tuon tehoavan joihinkin herkimpiin.

• EIIen
        eikä järkeä juoksuta kirjoitti:

Huonostipa otit kritiikin vastaan. Ikään kuin nimimerkki tekisi sinustakaan sen rohkeamman. Toisilla on kyky keskittyä olennaiseen, eikä kikkailla jonninjoutavia jollain nettichattigallerianickeillä ja yrittää epätoivoisesti hymiöiden avulla ilveillä toisille. No, ehkä juuri sinä näet tuon tehoavan joihinkin herkimpiin.

sanaa kritiikki :_

Toi edellinen viesti mihin vastasin hiukan epäkohteliaasti

oli mielipide, ei kritiikkiä.

En näe mitään tarvetta selitellä kenellekään käytöstäni jotain toista nikkiä kohtaan.

Joten vastasin tyhmään kysymykseen ja mielipiteeseen omalla tavallani, meni sit sinun mielestäsi huonosti tai hyvin :)

Siinä olet oikeassa, ettei nikki miestä pahenna eikä muuta hienommaksi, rohkeammaksi tai muutenkaan viisaammaksi.

Inhoan sanaa jonninjoutava. piste.
        Siinä olen ehdoton. Sitä ei saa käyttää mun viestiketjuissa, siitä on olemassa ohjeistuS :D

Vainoharhaiset saavat pultteja kun sitä käytetään Ellenin yhteydessä :)

minä en halua olla minkään sellaisen kanssa tekemisissä joka on liian herkkää jopa itselleen, siinä määrin ettei tunnista asiallisen keskustelun pääpiirteitä, henkilökohtaisuuksiin puuttumista, olennaisia asioita jne.

Anteeksi pyydän jos mielestäsi otin kritiikin vastaan asiattomasti, mutta mielestäni se oli vain heitto, loukkaukseksi tarkoitettu, kuten suurin osa mulle tulevista viesteistä :D

kiitos kuitenkin sinulle :)
        Rohkeudestasi arwostella :)

Mutta mitä arwostelitkaan :) minuako =?????

• sätissä
        EIIen kirjoitti:

sanaa kritiikki :_

Toi edellinen viesti mihin vastasin hiukan epäkohteliaasti

oli mielipide, ei kritiikkiä.

En näe mitään tarvetta selitellä kenellekään käytöstäni jotain toista nikkiä kohtaan.

Joten vastasin tyhmään kysymykseen ja mielipiteeseen omalla tavallani, meni sit sinun mielestäsi huonosti tai hyvin :)

Siinä olet oikeassa, ettei nikki miestä pahenna eikä muuta hienommaksi, rohkeammaksi tai muutenkaan viisaammaksi.

Inhoan sanaa jonninjoutava. piste.
        Siinä olen ehdoton. Sitä ei saa käyttää mun viestiketjuissa, siitä on olemassa ohjeistuS :D

Vainoharhaiset saavat pultteja kun sitä käytetään Ellenin yhteydessä :)

minä en halua olla minkään sellaisen kanssa tekemisissä joka on liian herkkää jopa itselleen, siinä määrin ettei tunnista asiallisen keskustelun pääpiirteitä, henkilökohtaisuuksiin puuttumista, olennaisia asioita jne.

Anteeksi pyydän jos mielestäsi otin kritiikin vastaan asiattomasti, mutta mielestäni se oli vain heitto, loukkaukseksi tarkoitettu, kuten suurin osa mulle tulevista viesteistä :D

kiitos kuitenkin sinulle :)
        Rohkeudestasi arwostella :)

Mutta mitä arwostelitkaan :) minuako =?????

osuiko nilkkaan kun noin puolustelet....
        mutta sunhan pitää aina saada sanasi jokaiseen keskusteluun..vaikka et edes tiedä mistä on kysymys
        voi voi

• EIIen
        sätissä kirjoitti:

osuiko nilkkaan kun noin puolustelet....
        mutta sunhan pitää aina saada sanasi jokaiseen keskusteluun..vaikka et edes tiedä mistä on kysymys
        voi voi

En kaipaa sanoilleni enkä teoilleni selittäjiä.

Älä voivottele minua
        En tarvi luusereiden tunteita.

Niistä ei ole kuin harmia,
        Ilkeämielistä panettelua.
        turhaakin turhempaa sanahelinää.. sorry honey.

Pidä paha olosi suussasi ja pidä suusi kiinni !

Minä osallistun siihen keskusteluun mihin osallistun, kyselemättä keneltäkään siihen mitään mielipidettä, honey.

En käy spekuloimaan, kuka tietää mitä tietää ja mistä on tietonsa saanut.

Sinä voisit lakata roiqqumasta minussa,

Turhaa energian tuhlaamista
        kaiken kaikkiaan sinun kaltaisillesi p-jauhajille :D

En voi toivottaa sulle kaikkea hyvää

Olet jo ihan tarpeeksi makeeta saanut
        etkä osaa olla edes iloinen saati sitten ystävällinen ....

- ja sitä "nannaa" oksentelet nyt minulle -
        - mutta honey: ei magiaa keskustelun täydeltä -
        - jätetään vielä tuonnemmaksi pari sanaa :D -
        *cuccuu*

• keskustelu

Näköjään oli keskustelun avaus mikä tahansa, asiallinenkin, niin Ellen valtaa koko keskustelun. Äsken laskeskelin että 30 viestiä ketjussa joista 14 Ellenin.
      Tässä se jälleen nähtiin, näissä keskusteluissa harvoin ketju jatkaa alkuperäisestä aiheesta kahta kolmea viestiä pidemmälle.
      Muikkumies toi ilmi oman harminsa ulosajon johdosta ja kyseenalaisti sheriffin toiminnan. Kumpikin osapuoli varmaan kertoi oman version tapahtumista ja totuus on jälleen jossain siellä puolivälissä.
      Ehkä tähän loppuun vanha vitsin poikanen piristämään mieliä, jokainen voi sitten muokata sen tilanteeseen sopivaksi.
      "Miten päin banaani on tertussa? No, se on aivan Tertun oma asia."

• EIIen

Wau.
        Mikähän on seuraava valitus Ellenistä :)

näitähän tuntuu BiisaaWan :)

* sama se on mistä puhutte :)
        * kunhan valitatte Ellenistä :)
        * se tuntuu olevan Trendi nyt 40 :) sefuja myöten :)

• Kyllästynyt
        EIIen kirjoitti:

Wau.
        Mikähän on seuraava valitus Ellenistä :)

näitähän tuntuu BiisaaWan :)

* sama se on mistä puhutte :)
        * kunhan valitatte Ellenistä :)
        * se tuntuu olevan Trendi nyt 40 :) sefuja myöten :)

Kannattaisiko Sinun jo viimein katsoa peiliin ja pistää suuta soukemmalle???

• EIIen
        Kyllästynyt kirjoitti:

Kannattaisiko Sinun jo viimein katsoa peiliin ja pistää suuta soukemmalle???

kuule,

jos minä vastailen minulle osoitettuihin viesteihin, ei luulis olevan kyllästymisen aiheita Sinulla :D

Ole kulta kiltti ja huolehdi vain sinulle osoitetuista Viesteistä :D

Kiitos kyllästyneestä viestistäsi.
        Minä jatkan päivääni
        Ajatellen Lämpöisiä ja Iloisia Ajatuksia :D

heippa Sullekin :D

• .l.l

sättäilemääm sinne mihin kuulut: 50 ikäisenä 50 huoneisiin, eikä norkoilla ja olla kovasti "vitsikäs" siellä mihin ei kuulu. Mitä lie itsestäs luulet *huoks*.

• EIIen

ei ole *huokailujen* väärtti,

äläpä ohjaile ketään minnekään huoneeseen :D

hyvää yötä sinulle :D

älä ota sinäkään "jeesustelun" asennetta :D

Annetaan jokaisen sättäillä missä huoneessa haluaa :D jookos :D

• JoIIen
        EIIen kirjoitti:

ei ole *huokailujen* väärtti,

äläpä ohjaile ketään minnekään huoneeseen :D

hyvää yötä sinulle :D

älä ota sinäkään "jeesustelun" asennetta :D

Annetaan jokaisen sättäillä missä huoneessa haluaa :D jookos :D

• EIIen
        JoIIen kirjoitti:

Mitään neuvoja en pysty viestisi perusteella antamaan....

Toivottavasti tästä oli Sinulle Apua ja toivoa jatkaessasi matkaa virtuaaliMaailmassasi.

Jos jäi jotakin hampaanKoloon tai haluaisit tarkennusta,
        ota uudelleen Elleniin yhteyttä.

(*ellen-vastaa*) :D

• toi on kyllä törkeetä!minun mielestä saa jutella missä tahansa huoneessa!no ei nyt ihan missä tahansa mut silti!nuoret huoneessa juttelee nuoret eikä mitkään vanhat ukot!muikkumies on ihan oikeeessa!se saa olla siellä huoneessa jos se haluaa!miten te muuten tapaatte ihmisiä jos olette koko samassa huoneessa?kohtalo toveri voi löytyä juuri sieltä huoneesta missä et käy!joten..antakaa toisten chattailla ja jutella siellä missä haluaa?ystäviä löytyy jos juttelee eri huoneissa!tiedän tämän!mukkumies ei ole todellakaan vikitellyt ketään!se juttelee nuoret kaa ja auttaa!jos ette usko minua niin kysykää muikkumieheltä!ja se ei todellakaan valehtele!jutelkaa muikkumiehen kaa.ihan neuvo.sanokaa sit vikitteleekö se muka tyttöjä!ottakaa neuvosta vaari!

• EIIen

onkin häirintää, sätti häirintää, perässä juoksemista, tiettyjen nikkien nostamista erikoiseen asemaan ja sefuilun korostamista.

Ehkä pätemisen tarvetta ja tuomaroinnin ihailua !

Sellaisia leikkejä aikuiset pelaa !

Älä ota oppia NuoriNeito :)

Elämä on raakaa mutta rehellistä :D

• ällötys
        EIIen kirjoitti:

onkin häirintää, sätti häirintää, perässä juoksemista, tiettyjen nikkien nostamista erikoiseen asemaan ja sefuilun korostamista.

Ehkä pätemisen tarvetta ja tuomaroinnin ihailua !

Sellaisia leikkejä aikuiset pelaa !

Älä ota oppia NuoriNeito :)

Elämä on raakaa mutta rehellistä :D

koitas sinäkin naimisissa oleva nainen hiukka olla ihmismäisesti, määrään niin!! Koska oot aina äänessä tyhmällä suuvärkilläs ja sun keskustelutaitosi on aika ala-arvoista katseltavaa kenenkään silmille, toi toisten sanojen lainaaminen teksteistä on aika masentavaa katseltavaa kenelle hyvänsä...

• EIIen
        ällötys kirjoitti:

koitas sinäkin naimisissa oleva nainen hiukka olla ihmismäisesti, määrään niin!! Koska oot aina äänessä tyhmällä suuvärkilläs ja sun keskustelutaitosi on aika ala-arvoista katseltavaa kenenkään silmille, toi toisten sanojen lainaaminen teksteistä on aika masentavaa katseltavaa kenelle hyvänsä...

suurin osa viestistäsi oli olettamusta,

joten en kommentoi.

Nikkisi on ainoa
        joka pysyy totuudessa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      177
      10224
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3445
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      49
      3203
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2845
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      203
      2199
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2173
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2003
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1618
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1396
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1366
    Aihe