Eli alotin lukion tossa syksyllä ja oon ihastunut yhteen meidän luokkalaiseen poikaan (oon siis itekki poika). Miten saan selville onko hänkin homo? Ja miten kerron tunteistani hänelle ilman, että koko koulu saa minun tietää olevani homo ja ilman, että saan nyrkkiä naamaan?
Vastaukset 3
- Jumalansiunausta
Tiedätkö, miten perheen poika muistuttaa joskus kovasti äitiänsä ulkonäöltään ja muutenkin. Toinen juttu on sitten liian alhaiset testosteronitasot.
Se mitä yritän tässä sanoa on, että ei kannata rueta rakentamaan seksuaalisuutta uskottelujen tai hämmennyksen varaan.
Sinulla on oma näkökantasi asiaan, eikä se ole ainoa; youtubessa on PALJON entisten homoseksuaaleiden todistuksia.
Jokatapauksessa, kaikkea hyvää sinulle. Olet todella rohkea, kun uskallat kertoa tänne avoimesti asioistasi!Jahven toteuttama muutos on vain aivojen raiskaamista; et ole enää sinä sen jälkeen. Ei siinä mitään ylevää ole, vaikka yliluonnollista ja niin ihmeellistä teille maallikoille onkin.
Eikä homoudesta eroon tarvitse päästä.
- Ihastunuthomo
Niin osaako kukaan auttaa? Ja homofoobikot voi tosiaan suksia kuuseen eikä tulla tänne aukomaan päätään...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1612478- 791056
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236997- 121966
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73803- 77641
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun91573Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50556- 38532
- 36498