Poika ihastunut toiseen poikaan

Ihastunuthomo

Eli alotin lukion tossa syksyllä ja oon ihastunut yhteen meidän luokkalaiseen poikaan (oon siis itekki poika). Miten saan selville onko hänkin homo? Ja miten kerron tunteistani hänelle ilman, että koko koulu saa minun tietää olevani homo ja ilman, että saan nyrkkiä naamaan?

3

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalansiunausta

Tiedätkö, miten perheen poika muistuttaa joskus kovasti äitiänsä ulkonäöltään ja muutenkin. Toinen juttu on sitten liian alhaiset testosteronitasot.

Se mitä yritän tässä sanoa on, että ei kannata rueta rakentamaan seksuaalisuutta uskottelujen tai hämmennyksen varaan.

Sinulla on oma näkökantasi asiaan, eikä se ole ainoa; youtubessa on PALJON entisten homoseksuaaleiden todistuksia.

Jokatapauksessa, kaikkea hyvää sinulle. Olet todella rohkea, kun uskallat kertoa tänne avoimesti asioistasi!

• Jahven toteuttama muutos on vain aivojen raiskaamista; et ole enää sinä sen jälkeen. Ei siinä mitään ylevää ole, vaikka yliluonnollista ja niin ihmeellistä teille maallikoille onkin.
        Eikä homoudesta eroon tarvitse päästä.

• Ihastunuthomo

Niin osaako kukaan auttaa? Ja homofoobikot voi tosiaan suksia kuuseen eikä tulla tänne aukomaan päätään...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      272
      3388
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      103
      1683
    3. 68
      1249
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1077
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      58
      1041
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      50
      986
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      971
    8. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      199
      871
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      817
    10. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      792
    Aihe