Kunmituksia

Afraidi

Kenen kotona kummittelee? Kertokaa kokemuksia?? Meillä kummittelee...

9

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähteesekohta

      Juu, melekonen kummitus makaa sohvalla piereksien, kaukosäädin kourassa töllön kanavaa vaihdellen. Ei puhu, ei pussaa, syö ja lihoo, sekä pieree aina! Kummitus, mutta häädän pahan hengen kohtapuolin muualle...yölläkin kummittelee. pieree ja röhkii sängyssä, kusta lorottaa äänekkäästi, kaivelee nenäänsä julkisilla paikoilla, on ääliönnäköinen kaikkialla, haisee, kittaa viikonloput kaljaa(kake kourassa), ei saa katsekontaktia, ei puheseuraa, ei tee mitään, ei halua mitään, apaattinen, ei liiku, lihoo ja pieree!!!! Tällainen kummitus täällä!

      • evp.m

        Auttoiko tuo kirjoitus tai helpottiko ?


    • Vissivisuaalinen

      Syksyn pimenevissä illoissa kun on kummia ääniä "kunmitukisiakin".

    • toivotaan

      no hyvän päätöksen oot tehnyt eikun uutta matoa koukkuun

    • kummiakokemuksia

      Mielenkiintoinen aloitus. Kun olin lapsi, kummituksista puhuttiin paljon. Nykyään ei juuri lainkaan. On tietysti mahdollista, ettei kokemuksista uskalleta puhua, höperön leimanhan siitä kenties saa. Et kertonut miten teillä kummittelee.

    • onihanpakko

      Kajaanissa on kummituksia paljonkin kesällä niitä näkyy istuvan aikaa ulkona, talveksi katoavat jonnekin.

    • tätikummitukset

      Sudenpolulla niitä sossu tukiasunto asukas kummituksia piisaa..

    • milloinkuolen

      Teini-iässä pelattiin spiritismiä, eli lauta(ympyränmuotoinen), aakkoset ja kirjaimet laudan reunaan, kynttilä palamaan huoneeseen, lasi /kevyt juomalasi)keskelle lautaa, siihen kultainen sormus...pelaajien sormet laudan päälle..ilman koskematta lasia, tai sormsta...kysyimme asioita ja lasi liikkui...tämä on totta. Pahuus, tai mikä lie...alkoi liikkumaan ja antoi vastauksia...me kaikki silloiset pelaajat emme koskaan enää pelaa tuota, se oli pelottavaa.

    • Seroiter

      Kuurnan Pyörteen tilalla on tapahtunut kummia..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2558
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1657
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1496
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1362
    Aihe