Eikös sitä sanota

Huipulla-sitä-luulee

Että kun ihminen on huipulla eli nyt 60 plus palstalla.
Niin suunta on ainoastaan alaspäin.
Voisiko sitä hakeutua 5-kymppisiin ja 4 ja 3 ja 2 -> kunnes on taantunut lapsen asteelle.

12

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e.lä.mä

Kyllä niin ei moni elä 120 vuotiaaksi.

Järki on toinen asia yleensä nuoret massassa ovat nollia tänään.

• Ehei, ei mitään mielenkiintoa mennä alaspäin. Täältä mennään ylöspäin, tuonne 70 .

• staka

Tässä ollaan kuudenkympin ja kuoleman välissä, kaikki muu on huuhaata. Joku menee finaalissa ylös ja joku toinen alas. Ei voi tietää kumpi paikka kenelläkin on edessä. Tai ehkä ei kumpikaan. Turha kuitenkin yrittää itse valkata. Ei ainakaan yrittää olla nuorempi kuin on.

Eletään ystävät tätä päivää! Niin uljas ruskakin ja lämpöaalto tulossa - ei kun on jo täällä!
      Nautitaan nyt, pakkaset tulee sitten aikanaan.

• Heikunkeikku

En ole kuullut tuollaista sanontaa. Mistä sellaisen sanonnan löytäisin?
      Tällä hetkellä koen, että suuntani on ylläälle menossa.
      Oon vihdoin saanut inspiraation kaikkeen "rakentelemisiin".
      Tänään on työmies saanut valmiiksi mun terassin. Hitto, miten mukavaa (35 m2).
      Kaks valopylvästä vielä ja sen jälkeen talviunille sen suhteen. Ens keväänä tai kesänä maalaan terassin mustaksi. Joo, mustaksi. Huh ja huh. Miun makkuuta joo.

Nyt kun syyslukukausi on alkanut ja todennut, että aikamoisen makeita juttuja voin tänä lukuvuonna toteuttaa työssäni, niin ei pahemmin passaa syynäillä alaspäin. Oon saanut muutamat tosi kehityskelpoista oppilasta. Tänään oli yks, jota hämmästelen joka kerta kun tulee tunnille. Käsittämättömän hyvä.
      Toinen, myöskin on perjantain oppilas, on NIIIIIIN Innokas, että ei voi muuta kuin hymyillä.

Kohdallani on nyt niin, että inspiraatiot ovat ylläällä ja se jos mikä on mun elämälleni mannaa.

En tahdo hakeutua minnekään. Ja mitä ikiin tulee, niin kaikki iät käy, jos ovat aaltopituudellani.

• Petsariputsari

Mustaksi?
        Kaakaon tai suklaanruskea on terassin väri.
        Jopa laudan valkoinen, lakattuna. Tai kuultona muulla; siniharmaa, hopea.

• Heikunkeikku
        Petsariputsari kirjoitti:

Mustaksi?
        Kaakaon tai suklaanruskea on terassin väri.
        Jopa laudan valkoinen, lakattuna. Tai kuultona muulla; siniharmaa, hopea.

Olkoot suklaanruskea, mutta mun terassista tulee musta.
        Maalaan sellaisella mikä lie öljyisellä maalilla, joka imeytyy terassilautaan, niin että puun syyt tulevat näkyviin. Tämän olen suunnitellut viimesemmän päälle, eli enemmän kuin vaan hepposesti.
        Tahdon "miun maun mukkaisen" tyylikkään jutun. Ei, en välitä muiden mielipiteistä.
        Teetätän myös portin. Maalaan sen itse. Lintulauta on hakusessa, mutta sen teetätän täs pian, jahka löytyy tekijä.
        Vaikkei terassin ja muiden värit ole vielä kohdillaan, eikä valopylväitäkään vieä ole (pelkät sähköjohdot vain näkyvillä) , niin nyt jo nautin terassin katselusta, että oikein hävettää tää tyytyväisyys.

Osasyy voi tyytyväisyyteen olla myös se, että tänään klo 19:45 mulla alkoi syysloma.
        Yli viikko lomaa suunnitella vaikka mitä.

• Lautavatsa

"Yli viikko lomaa suunnitella vaikka mitä."

- Noh. Se lintulauta.
        Vime kädessä siihen riittää pelkkä lauta. Laittaa murkinaa laudalle, kyllä siihen linnut tulevat.

• Heikunkeikku
        Lautavatsa kirjoitti:

"Yli viikko lomaa suunnitella vaikka mitä."

- Noh. Se lintulauta.
        Vime kädessä siihen riittää pelkkä lauta. Laittaa murkinaa laudalle, kyllä siihen linnut tulevat.

En tahdo pelkkää lautaa lintulaudaksi. Musta tuntuis, että linnut loukkaantuis, jos pelkän laudan niille tälläisin.

Mun pään sisällä on parikin lintulautakuvaa. Jomman kumman jomman laisen tahtoisin.
        Kysyin terassintekijältä, josko hän lisämaksusta tekisi mun pään sisällä olevan lintulaudan, mut hän sanoi, että kiirusta pitelöö. No ei sitte, ma sanoin.

Tarttee mennä inumaan, jos mun poika semmosen sitten mulle vääntäis.

Lintulauta on korkeilla jaloilla kököttävä, tahi yksjalkainen töröttäjä. Jalkojen päällä "kroppana" iso ja leveä "puulautanen" med sivulaidat, aidat junou. Sitten katto, joka levittäytyy pitkästi yli sivulaitojen, että sateen käpälät eivät pääse yltämään puulautasen sisällä oleviin herkkuruokiin.

Ens keväänä voisin sitten tän lintukokonaisuuden maalata. Iloisilla väreillä.
        Ens kesänä tahdon myös tehdä puisen veräjän. Kivan portin talon nurkkaan, josta terassille siitä astutaan. Senki kuva on mun päässäni ja sen väritkin on suunniteltu.

Tämmösiä aattelen tänä "syssyn" aikana.

Se käpytikka on taas tänä aamuna tullut tikkana mun pihaan. Ja paljon muita lintuja. Niin ja orava.
        Kyllä kelpaa niitä katsella. Ihastusta silmissä.

• fvimisf

Pikkuvarpusien iloinen sirkutus kuului naapurin pensasaidasta ja tikka nakutteli jotain toisen naapurin pihakuusessa - maailmankuulu edelleenkin lie Pariisin pikkuvarpuseksi sanottu Edit Piaf lauluineen
      - tuhansin tuntein . Mukana kaikki elämän värit.

• Eikö sitä muututa lapseksi jälleen jossain vaiheessa mikäli saa elää vanhaksi.
      Ei kai silloin nämä palstat enää kiinnosta.

• sellaistavaan

Ihminen on aina huipulla,joka iässä on hyvät puolensa,ja joitakin huonoja.

• Kuka sen on määritellyt, missä on henkinen ikämme. Olen elämäni varrella tavannut niitä, jotka ovat ns. "vanhana syntyneitä", ja sitten taas niitä, jotka eivät koskaan kasva aikuisiksi. Kumpi haluaisit olla? Tai kenties "ajattelevan aikuisen" tasolla oleva?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      163
      9686
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      51
      3119
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      43
      2887
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      61
      2679
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2085
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      109
      1996
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1913
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      55
      1477
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1286
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe