Olen ollut pidemmällä sairauslomalla ja nyt on suunnitteliia työhönpaluu ja mietinnässä miten se tapahtuisi. Työterv. huollossa puhuttu että joko ammatillinen kuntotus tai osasairauspvrahalla työskentely. Mä en tajua noista mitään, kysynyt kyllä tt-huollosta mutten ole saanut selkeätä vastausta. Tilanteeni on se, että uskon pystyväni nyk.työhön js varmasti näin uskoo myös esimieheni, mutta alkuun olisi hyvä olla kevennetyllä viikolla. Ei sinänsä ole siis tarpeen selvittää olenko kykyneväinrn nykyiseen työhön vaan hidastettu työhönpaluun nykytehtäviin. Mikä siis tällaisessä tilanteessa olisi mahdollisesti järkevää? Sen ymmärsin että toisessa maksajana Kela ja toisessa työeläkeyhtiö. Ja jälkimmäistä ei nyt saa kuin hyvin perustein.Ja onko tässä lääkärin suositus määräävin tekijä?
Tosi tyhmänä olen niin kuin huomata saattaa. En tajua miksi tää on niin vaikeaa ja mistä saisin vastauksia. Varmasn pitäisi työpaikaltakin kysyä...
Kaikki tieto tervetullutta!
Sairauslomalta töihin paluu?
mikkonelkyt
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423