Heippa!
Olemme kumppanini kanssa halunneet omaa lasta suhteemme alusta asti. Yhdessä olemme olleet yli 2 vuotta. Olen 26 vuotias panseksuaali nainen ja mieheni on 18 vuotias transmies. Olemme lapsirakkaita ja mukana sukulaisten ja ystävien lasten elämässä hyvin tiiviisti.
Minusta tuntuu, että biologinen kelloni tikittää jo kovaa kyytiä ja minua surettaa nähdä naisia joilla selkeä vauvamaha koska itselläni ei ole, eikä tule ilman apua. Kipu ja kaipuu on suunnatonta.
Lapselle voimme taata rakastavan perheen. Tukiverkkomme on vahva ja lapsi saisi kasvaa rakkauden, rajojen ja turvallisen ympäristön keskellä.
Koska yhteistä biologista lasta emme voi saada, etsinnässä olisi terve, anonyymi luovuttaja.
Meidät löytää Etelä-pohjanmaalta.
Omaa kääröä vailla. Etsinnässä anonyymiluovuttaja.
4
687
Vastaukset
Siis millaista luovuttajaa oikein etsitte ? Jäi aika epäselväksi tämä
Etsimme anonyymiä eli luovuttajaa joka pysyy nimettömänä ja ei ole lapsen elämässä mukana
- Maineri
Pan-nainen ja trans-mies?
Voitko selittää?
Siis ukko on mies joka haluaa olla nainen?
Sinä olet nainen joka haluaa ola mikä?
Olen vanha mies jenkeistä enkä ymmärrä mistä puhut.
Aika rasittava teidän robo check sata kertaa valitse school bus.Pan tarkoittaa, että rakastun ihmiseen enkä sukupuoleen ja transmies tarkoittaa että kumppanini on mies.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045291Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy17910827Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369691Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858508Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03190Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282202- 321525
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261490