Heippa!
Olemme kumppanini kanssa halunneet omaa lasta suhteemme alusta asti. Yhdessä olemme olleet yli 2 vuotta. Olen 26 vuotias panseksuaali nainen ja mieheni on 18 vuotias transmies. Olemme lapsirakkaita ja mukana sukulaisten ja ystävien lasten elämässä hyvin tiiviisti.
Minusta tuntuu, että biologinen kelloni tikittää jo kovaa kyytiä ja minua surettaa nähdä naisia joilla selkeä vauvamaha koska itselläni ei ole, eikä tule ilman apua. Kipu ja kaipuu on suunnatonta.
Lapselle voimme taata rakastavan perheen. Tukiverkkomme on vahva ja lapsi saisi kasvaa rakkauden, rajojen ja turvallisen ympäristön keskellä.
Koska yhteistä biologista lasta emme voi saada, etsinnässä olisi terve, anonyymi luovuttaja.
Meidät löytää Etelä-pohjanmaalta.
Omaa kääröä vailla. Etsinnässä anonyymiluovuttaja.
4
589
Vastaukset
Siis millaista luovuttajaa oikein etsitte ? Jäi aika epäselväksi tämä
Etsimme anonyymiä eli luovuttajaa joka pysyy nimettömänä ja ei ole lapsen elämässä mukana
- Maineri
Pan-nainen ja trans-mies?
Voitko selittää?
Siis ukko on mies joka haluaa olla nainen?
Sinä olet nainen joka haluaa ola mikä?
Olen vanha mies jenkeistä enkä ymmärrä mistä puhut.
Aika rasittava teidän robo check sata kertaa valitse school bus.Pan tarkoittaa, että rakastun ihmiseen enkä sukupuoleen ja transmies tarkoittaa että kumppanini on mies.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603435Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877- 711116
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971050Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27879- 45869
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104864