Miksi poikaystäväni kusee päälleni?!

Tää saattaa kuulostaa oudolta, mutta on ihan täyttä totta. Eli yleensä ku oon kävelemäs mun poikaystävän kaa metsäs ja sit jos pysähdytää nii huomaan että hän on jo kusemassa mun päälle niin että roiskuu mun kengille. Tosi ällöttävää ja oon sanonu etten pidä siitä asiasta ja että se ei oo normaalia tehdä noin! Pitääkö mun aina olla varuillaan vai mitä tehdä? Onko muilla käyny samoin? :(
2328
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Jos nyt olet tosissasi, etkä vaan fetissitrolli, niin suosittelen jättämään moisen poikaystävän.

Olipa poikaystäväsi käyttäytymisen syy mikä tahansa (seksuaalinen fantasia, halu alistaa ja nöyryyttää, idioottimainen vitsi jne), niin se on täysin asiatonta, kerran olet pyytänyt häntä lopettamaan. Hän ei kunnioita sinua. Hänellä on paha asenneongelma kahden ihmisen välistä tasavertaista suhdetta kohtaan.

Ja nyt enää odotetaan sitä fetissivalopäätä, joka tulee sanomaan, että pitää käyttää kumisaappaita, niin se kengille kuseminen ei haittaa mitään....

1Äänestä

Kyllä oot oikeessa. Hän tosiaan nöyryyttää minua ja muuta paskaa (henkistä ja fyysistä väkivaltaa). Ja ei ollu trolli :(.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Qogb kirjoitti:

Tää saattaa kuulostaa oudolta, mutta on ihan täyttä totta. Eli yleensä ku oon kävelemäs mun poikaystävän kaa metsäs ja sit jos pysähdytää nii huomaan että hän on jo kusemassa mun päälle niin että roiskuu mun kengille. Tosi ällöttävää ja oon sanonu etten pidä siitä asiasta ja että se ei oo normaalia tehdä noin! Pitääkö mun aina olla varuillaan vai mitä tehdä? Onko muilla käyny samoin? :(

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu