Tää saattaa kuulostaa oudolta, mutta on ihan täyttä totta. Eli yleensä ku oon kävelemäs mun poikaystävän kaa metsäs ja sit jos pysähdytää nii huomaan että hän on jo kusemassa mun päälle niin että roiskuu mun kengille. Tosi ällöttävää ja oon sanonu etten pidä siitä asiasta ja että se ei oo normaalia tehdä noin! Pitääkö mun aina olla varuillaan vai mitä tehdä? Onko muilla käyny samoin? :(
Miksi poikaystäväni kusee päälleni?!
2
297
Vastaukset
Jos nyt olet tosissasi, etkä vaan fetissitrolli, niin suosittelen jättämään moisen poikaystävän.
Olipa poikaystäväsi käyttäytymisen syy mikä tahansa (seksuaalinen fantasia, halu alistaa ja nöyryyttää, idioottimainen vitsi jne), niin se on täysin asiatonta, kerran olet pyytänyt häntä lopettamaan. Hän ei kunnioita sinua. Hänellä on paha asenneongelma kahden ihmisen välistä tasavertaista suhdetta kohtaan.
Ja nyt enää odotetaan sitä fetissivalopäätä, joka tulee sanomaan, että pitää käyttää kumisaappaita, niin se kengille kuseminen ei haittaa mitään....- Qogb
Kyllä oot oikeessa. Hän tosiaan nöyryyttää minua ja muuta paskaa (henkistä ja fyysistä väkivaltaa). Ja ei ollu trolli :(.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604956Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362249Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582099- 2032032
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2131324- 89946
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä17929Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47913- 66867
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12819