Isäni on Keuruulta kotoisin. Joskus käynyt mielessä jos sinne edesmenneen isäni kotiseuduille muuttaisin. Mikä puoltaa Keuruuta asuinpaikkana?
Keuruu ?
26
7714
Vastaukset
- tyytyväinen
Uimahalli, parturi, fysioterapeutti. Nämä on parhaat.
- Anonyymi
Suutari
- Jääpanda
Keuruulla on hyvät palvelut ja harrastusmahdollisuudet. Tänne vuosi sitten paluumuuttajana tulleena olen löytänyt paljon enemmän tekemistä kuin isommassa kaupungissa asuessani. Hyvät liikuntapaikat löytyy ja työpaikkojakin on jonkin verran tarjolla, jos vaan itse oikeasti sellaisen haluaa.
Ihmiset on tutumpia ja ystävällisempiä kuin kaupungissa. Koiran kanssa tai ilman kulkiessa löytyy paljon polkuja ja metsää missä voi mennä, lenkkeillä, marjastaa, sienestää ym. - Keupasekeukeu
Oletkohan sama Keuruulle muuttaja, joka kyselee Keuruun parasta paikkaa melkein joka viikko vuodesta toiseen? No, joka tapauksessa kerrotaan taas, että nyt on muutama vaihtoehto mennä ruokaostoksille ja tavarataloon ja erikoisliikkeeseen. Uimahalli, keilahalli ja tennishalli löytyy ja jos haluat mennä Keupan otteluita katsomaan tai luistelemaan, niin Keuruulta löytyy myös pieni jäähalli.
Jos työn puolesta aiot muuttaa Keuruulle, niin paikkakunta ei ole siinä paras mahdollinen vaihtoehto. Keuruulla työpaikat vähenevät koko ajan ja samoin on tullut alas asukaslukukin. Mutta hyvänä puolena pidän, että vapaita asuntoja löytyy sitäkin enemmän. Tosin asuntojen hinnat ovat huipulla, eivätkä vastaa kysyntää.
Negatiivisena puolena pidän myös, että paikkakunnalla on jostain syystä paljon ihmisiä, joilla on jatkuvasti pinna tiukalla ja vitutus päällä. Täytyy sanoa tämäkin, ettei tule yllätyksenä ja et ota henkilökohtaisesti kaikkea. Tämä on outo piirre keuruulaisissa, mutta onneksi löytyy muutamia kivojakin ihmisiä, joihin tutustua.
Jos olet luontoihmisiä, niin Keuruu on kyllä kauniilla paikalla järvien ympäröimänä ja saarille rakennettu. Puistomaisia kävelyreittejä löytyy hyvin. Haapamäellä on paljon maatiloja, jos pidät maalaiselämästä ja omasta rauhasta, mutta palvelut on sitten tosin parinkymmenen kilometrin päässä Keuruulla.En ole sama.
Lähimmillään olen aikoinaan Jyväskylässä asunut ja erinomaisesti siellä viihdyinkin. Maalaiskaupunki jossa ystävällisiä ihmisiä.
Tuo mainitsemasi "pinna tiukalla-ihmiset" on kyllä tuttua koska olen kotoisin sellaisesta kylästä jossa asui 500 ihmistä :D Kyllä pieneenkin yhteisöön sopeutuu, eihän se oo ku itestä kiinni :)- Anonyymi
Mistä aina tämä Keuruulaiseten mollaus. Täällä kaikki hyvin. Tervetuloa.
- Anonyymi
Pinna tiukalla? Mielestäni ei täällä ainakaan.😊👍
- Anonyymi
"Negatiivisena puolena pidän myös, että paikkakunnalla on jostain syystä paljon ihmisiä, joilla on jatkuvasti pinna tiukalla ja vitutus päällä."
Varsinkiin se Järvituulen tummatukkainen vanha ämmä joka katsoo asiakkaita vihaisesti ilman syytä. Ja kivelässä asuvat 165cm pikkumiehet.
- Ihastunut_ranta-asukas
Multialle on Keuruulta lyhyt matka poiketa ihastelemaan kunnon palveluita.
- Jagermeister
Multia Cityä ei mikään voita. Kaikki kovimmat ja parhaat tyypit asuvat täällä ja perseet on olalla joka päivä. Sääkin voisit tulla sieltä Keuruulta ottaa selvää, että täällä juodaan pöydän alle kaikki miestä väkevämmällä.
- pilves_särö
Keuruusta ei kannata puhua yhtään ellei mainitse Multiaa. Vain Multia loistaa pimeässä ja kuultaa hopeaista hohtoa kuin täysikuu ja Keuruu on kuin pilves särö.
- PitkälleJalostunut
Höpö höpö, hyvät lumput asuu haapamäellä !
- Anonyymi
Onneksi meillä on hieno Suomalainen mies.
- Anonyymi
Juu sieltä tällä hetkellä saa hyvin kumpaakin sukupuolta mutta hyvistä lumpuista en puhuis...
- timotein_siemen
Et oo käyny peräkylällä näköjään.
- Anonyymi
Eikös ne multiaset laula et ,oolen kuullut on kaupunki tuolla 😂👈👉
- Anonyymi
Ei ole kaikki muumit laaksossa jos halua keuruulle muuttaa. itse lähdin sieltä vuosia sitten enkä ole katunut. käsittämättömän uteliasta sakkia siellä. minunkin naapuri oli niin utelias että hän kävi työpaikaltani kysymässä paljonko tienaan palkkaa kuukaudessa, oli muka harkinnut samalle alalle siirtymistä=)
- Anonyymi
Erittäin hyvin sanottu tulevasta kuntaliitospaikkakunnasta nimeltä Keurus-Mulde.
"Ei ole kaikki muumit laaksossa jos halua keuruulle muuttaa. itse lähdin sieltä vuosia sitten enkä ole katunut. käsittämättömän uteliasta sakkia siellä." - Anonyymi
Voi kauheaa. Miten ihminen voi selvitä tuollaisesta? Meillä Kainuussa onneksi ei tuollaista tapahdu.
- Anonyymi
Keuruu on ihan paska syöpä :D
- Anonyymi
Keuruulla ihmiset on uteliaita mutta kilttejä. Minulla on neljä lasta ja yksi lapsistani on erityislapsi niin en pystyisi kuvittelemaan elämää muualla. Täällä on turvallista ja kaunista.
- Anonyymi
Keuruulaiset on uteliaita ja juoruovia. Mieheni ei käy omilla sukulaisilla ollenkaan juuri sen takia ja puhelut pitää pieninä. Ei tarvii iso asia olla kun juorutaan alta viikkoon pitkin sukua asiat.
- Anonyymi
Sanopa pieni paikkakunta jossa ei juoruttaisi tai puututtaisi toisten asioihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanopa pieni paikkakunta jossa ei juoruttaisi tai puututtaisi toisten asioihin?
Olen asunut pitkin suomea työni puolesta enkä vastaavanlaista ole nähnyt.
- Anonyymi
Huumeet . Ehdottomasti paras syy asua täällä. Hyvää lirpakkaa valmistetaan kivelässä. Myös halpa pini on plussaa samalla suunnalla.
- Anonyymi
Raskaat mutta antoisat mielenterveyden häiriöistä kärsivät tytöt, raskaammat huvit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1465337Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1025012Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka534315Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123801Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden543706Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle323634Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553383- 1942396
Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12383HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00
KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!261259