Isäni on Keuruulta kotoisin. Joskus käynyt mielessä jos sinne edesmenneen isäni kotiseuduille muuttaisin. Mikä puoltaa Keuruuta asuinpaikkana?
Keuruu ?
12
3981
Vastaukset
- tyytyväinen
Uimahalli, parturi, fysioterapeutti. Nämä on parhaat.
- Anonyymi
Suutari
- Jääpanda
Keuruulla on hyvät palvelut ja harrastusmahdollisuudet. Tänne vuosi sitten paluumuuttajana tulleena olen löytänyt paljon enemmän tekemistä kuin isommassa kaupungissa asuessani. Hyvät liikuntapaikat löytyy ja työpaikkojakin on jonkin verran tarjolla, jos vaan itse oikeasti sellaisen haluaa.
Ihmiset on tutumpia ja ystävällisempiä kuin kaupungissa. Koiran kanssa tai ilman kulkiessa löytyy paljon polkuja ja metsää missä voi mennä, lenkkeillä, marjastaa, sienestää ym. - Keupasekeukeu
Oletkohan sama Keuruulle muuttaja, joka kyselee Keuruun parasta paikkaa melkein joka viikko vuodesta toiseen? No, joka tapauksessa kerrotaan taas, että nyt on muutama vaihtoehto mennä ruokaostoksille ja tavarataloon ja erikoisliikkeeseen. Uimahalli, keilahalli ja tennishalli löytyy ja jos haluat mennä Keupan otteluita katsomaan tai luistelemaan, niin Keuruulta löytyy myös pieni jäähalli.
Jos työn puolesta aiot muuttaa Keuruulle, niin paikkakunta ei ole siinä paras mahdollinen vaihtoehto. Keuruulla työpaikat vähenevät koko ajan ja samoin on tullut alas asukaslukukin. Mutta hyvänä puolena pidän, että vapaita asuntoja löytyy sitäkin enemmän. Tosin asuntojen hinnat ovat huipulla, eivätkä vastaa kysyntää.
Negatiivisena puolena pidän myös, että paikkakunnalla on jostain syystä paljon ihmisiä, joilla on jatkuvasti pinna tiukalla ja vitutus päällä. Täytyy sanoa tämäkin, ettei tule yllätyksenä ja et ota henkilökohtaisesti kaikkea. Tämä on outo piirre keuruulaisissa, mutta onneksi löytyy muutamia kivojakin ihmisiä, joihin tutustua.
Jos olet luontoihmisiä, niin Keuruu on kyllä kauniilla paikalla järvien ympäröimänä ja saarille rakennettu. Puistomaisia kävelyreittejä löytyy hyvin. Haapamäellä on paljon maatiloja, jos pidät maalaiselämästä ja omasta rauhasta, mutta palvelut on sitten tosin parinkymmenen kilometrin päässä Keuruulla.En ole sama.
Lähimmillään olen aikoinaan Jyväskylässä asunut ja erinomaisesti siellä viihdyinkin. Maalaiskaupunki jossa ystävällisiä ihmisiä.
Tuo mainitsemasi "pinna tiukalla-ihmiset" on kyllä tuttua koska olen kotoisin sellaisesta kylästä jossa asui 500 ihmistä :D Kyllä pieneenkin yhteisöön sopeutuu, eihän se oo ku itestä kiinni :)- Anonyymi
Mistä aina tämä Keuruulaiseten mollaus. Täällä kaikki hyvin. Tervetuloa.
- Ihastunut_ranta-asukas
Multialle on Keuruulta lyhyt matka poiketa ihastelemaan kunnon palveluita.
- Jagermeister
Multia Cityä ei mikään voita. Kaikki kovimmat ja parhaat tyypit asuvat täällä ja perseet on olalla joka päivä. Sääkin voisit tulla sieltä Keuruulta ottaa selvää, että täällä juodaan pöydän alle kaikki miestä väkevämmällä.
- pilves_särö
Keuruusta ei kannata puhua yhtään ellei mainitse Multiaa. Vain Multia loistaa pimeässä ja kuultaa hopeaista hohtoa kuin täysikuu ja Keuruu on kuin pilves särö.
- PitkälleJalostunut
Höpö höpö, hyvät lumput asuu haapamäellä !
- Anonyymi
Onneksi meillä on hieno Suomalainen mies.
- timotein_siemen
Et oo käyny peräkylällä näköjään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1452811SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3231883Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v131619En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä351488Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.451310- 501026
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais2781005Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33994It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9906Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38895