Asianajan hinta

Home

Aika räikeä veloitus Asianajotoimisto Matti Penttiseltä. Hometalo sovittelu ilman käräjöintiä, Kaksi kertaa heidän toimistolla (2x1h=2h) ja avustaja sovintotilaisuudessa ilman Penttistä (Turha, yritti vain paainostaa meitä hyväksymään vastatarjoukset asap. 7h). Kauhea kiire hyväksymään ensimmäinen tarjous ettei tarttis lähteä oikeasti töihin. Tottakai he ovat joutuneet olemaan yhteydessä vastapuoleen, lukemaan keissin ainakin päälisin puolin läpi, hankkimaan kaksi hinta-arviota ja välittämäään dokumenttejä sekä olemaan vielä päämieheen (meihin) yhteydessä sähköpostitse siinä välissä. Veloitus yhteensä 14830€. Penttisen a´300€ tuntihinnan mukaan tehtyä työtä vaikka avustajallekkin laskettaisiin sama vaatimaton veloitus tarkoittaa mimissääm 47h aktiivistä työtuntia...?? Voihan se olla että kun esim. välitetyn meilin 5 minuutista veloitetaan aina minimi 300€ niin päästäänhän tähän aika nopeasti. Onkohan nyt kaikki ihan kohdallaan? Jäi sen verran ihmetyttämään että piti lisätä tänne jos joku harkitsee samaa firmaa.

3

797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LopullinenRatkaisu

      Asianajajan käsi on aina asiakaan taskussa. Eniten käytetty ja paras asismies on Smith&Wesson.

    • Vaivaako sinua ratkaisematon riita, johon haluaisit pikaisen päätöksen? Hae mukaan uutuusohjelmaan!

      Suomi on täynnä riitatapauksia, jotka voitaisiin sopia nopeasti säästäen molemmilta osapuolilta aikaa ja rahaa. Nelosen uutuusohjelmassa tarjoamme osapuolille mahdollisuuden sovintoon, kokeneen lakimiehen avustuksella. Olipa kyseessä sitten kiistasta perinnönjaossa, naapuririidasta, pieleen menneestä remontista tai autokaupoista, ota meihin yhteyttä. Mikään riita tai kiista ei ole liian pieni.

      Ohjelma kuvataan kesällä 2019. Mukaan valituille ihmisille lupaamme lainvoimaisen päätöksen heidän riitatapaukseensa.

      Ilmoittautumaan pääset osoitteessa: https://www.nelonen.fi/uutiset/viihde/2140774-vaivaako-sinua-ratkaisematon-riita-johon-haluaisit-pikaisen-paatoksen-ota-osaa-uutuusohjelmaan

      Yhteydenotot ja tiedustelut: [email protected]

    • Anonyymi

      Juu kyllä se huimaa touhua on laskutus olin itse yhdessä hallin osto riidassa jossa myyjä oli kaikki viranomais velvoitteet jättänyt suorittamatta. Niin muistan aina asianajajan sanat että asianomistaja ei saa oikeudella rikastua. Niin oikeuden käynnin jälkeen sanoin että kaikki muut kyllä......asianajaja kulut 43400€ tavaran tarkastaja(tyhjän toimittaja) 24300€ teki loppu raportin 3 kertaan kun ei osannut....kuvat eivät kohdannut tekstien kanssa ym,ym että on se kyllä laillinen ryöstö koko oikeus järjestelmä. Sitä olen myös hämmästellyt miten oikeus laitoksessa voi olla aivan päin vastaiset tuomiot esim. Käräjäoikeudessa tappo niin hovi vapauttaa ei syyllinen olikaan tehnyt mitään!! Kyllä se laitos on kuin entinen terveys keskus eli nykyinen oikeus arvaus keskus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe