Asianajan hinta

Home

Aika räikeä veloitus Asianajotoimisto Matti Penttiseltä. Hometalo sovittelu ilman käräjöintiä, Kaksi kertaa heidän toimistolla (2x1h=2h) ja avustaja sovintotilaisuudessa ilman Penttistä (Turha, yritti vain paainostaa meitä hyväksymään vastatarjoukset asap. 7h). Kauhea kiire hyväksymään ensimmäinen tarjous ettei tarttis lähteä oikeasti töihin. Tottakai he ovat joutuneet olemaan yhteydessä vastapuoleen, lukemaan keissin ainakin päälisin puolin läpi, hankkimaan kaksi hinta-arviota ja välittämäään dokumenttejä sekä olemaan vielä päämieheen (meihin) yhteydessä sähköpostitse siinä välissä. Veloitus yhteensä 14830€. Penttisen a´300€ tuntihinnan mukaan tehtyä työtä vaikka avustajallekkin laskettaisiin sama vaatimaton veloitus tarkoittaa mimissääm 47h aktiivistä työtuntia...?? Voihan se olla että kun esim. välitetyn meilin 5 minuutista veloitetaan aina minimi 300€ niin päästäänhän tähän aika nopeasti. Onkohan nyt kaikki ihan kohdallaan? Jäi sen verran ihmetyttämään että piti lisätä tänne jos joku harkitsee samaa firmaa.

3

1519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LopullinenRatkaisu

      Asianajajan käsi on aina asiakaan taskussa. Eniten käytetty ja paras asismies on Smith&Wesson.

    • Vaivaako sinua ratkaisematon riita, johon haluaisit pikaisen päätöksen? Hae mukaan uutuusohjelmaan!

      Suomi on täynnä riitatapauksia, jotka voitaisiin sopia nopeasti säästäen molemmilta osapuolilta aikaa ja rahaa. Nelosen uutuusohjelmassa tarjoamme osapuolille mahdollisuuden sovintoon, kokeneen lakimiehen avustuksella. Olipa kyseessä sitten kiistasta perinnönjaossa, naapuririidasta, pieleen menneestä remontista tai autokaupoista, ota meihin yhteyttä. Mikään riita tai kiista ei ole liian pieni.

      Ohjelma kuvataan kesällä 2019. Mukaan valituille ihmisille lupaamme lainvoimaisen päätöksen heidän riitatapaukseensa.

      Ilmoittautumaan pääset osoitteessa: https://www.nelonen.fi/uutiset/viihde/2140774-vaivaako-sinua-ratkaisematon-riita-johon-haluaisit-pikaisen-paatoksen-ota-osaa-uutuusohjelmaan

      Yhteydenotot ja tiedustelut: [email protected]

    • Anonyymi

      Juu kyllä se huimaa touhua on laskutus olin itse yhdessä hallin osto riidassa jossa myyjä oli kaikki viranomais velvoitteet jättänyt suorittamatta. Niin muistan aina asianajajan sanat että asianomistaja ei saa oikeudella rikastua. Niin oikeuden käynnin jälkeen sanoin että kaikki muut kyllä......asianajaja kulut 43400€ tavaran tarkastaja(tyhjän toimittaja) 24300€ teki loppu raportin 3 kertaan kun ei osannut....kuvat eivät kohdannut tekstien kanssa ym,ym että on se kyllä laillinen ryöstö koko oikeus järjestelmä. Sitä olen myös hämmästellyt miten oikeus laitoksessa voi olla aivan päin vastaiset tuomiot esim. Käräjäoikeudessa tappo niin hovi vapauttaa ei syyllinen olikaan tehnyt mitään!! Kyllä se laitos on kuin entinen terveys keskus eli nykyinen oikeus arvaus keskus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe