Naiselle hyvää huomenta! 🤗 Halit ...
Lauantai aamuun
8
265
Vastaukset
- nnnnainennn
Hyvää huomenta :)
Huomenta!
Lämmin, utuinen ilma ja luonto upeissa syksyn väreissä. Tämä päivä vietetään ulkona ja illalla saunaan ja jos tarkenisi uidakin. Hyvää päivän jatkoa sinulle!- Knainen
Ollaanpa ” taviksia”
Eli tässä raskaan työviikon käyneen lomapäivä nro 1
Herään hitaasti. Heräsin jo 6.30 mutta juonut tässä kahvia sängyssä ja katsellut elokuvaa samalla tähän asti.
Elokuva kun ohi menen suihkuun.
En varmaan meikkaa tänään.
Luulen että käyn jollain lenkillä ja kaupassa jossain kohti mutta en a asiasta stressiä.
En vietä pakosti aikaani tänään mitenkään. Fiilispohjalta. Teen mitä huvittaa ja en tee jos ei huvita
Eilen siivosin ja pyykkäilin niin tänään otan rennosti.
Sunnuntaina alan ryhdistäytymään ja valmistautuun taas työviikon alkuun
Katson työvaatteet valmiiksi ja tarkistan että ne tuli puhtaiksi pesussa. Pakkaan ne jo kassiin valmiiksi ja valmistaudun 4.30 heräilemään aamuun maanantaina.
Kerään vielä henkistä voimaa sunnuntain ja sitten ajoissa nukkumaan jotta 7 h saa nukuttua.
Mutta tänään vuorossa vain fiilispohjalla oleilua. Ei pakkoa, ei herätyksiä, ei aikatauluja, ei stressiä eikä tod. Henkisiä paineita
Nyt vain nollaan ja kerään voimia seuraavaa viikkoa varten tavalla joka tuntuu hyvältä
Pakkoa, painetta, aikatauluja ja kiirettä saa koko viikon verran taas maanantaista eteenpäin joten ei sitä enempää - Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..☀️
Nyt niin hyvä olo...mulla oli varmaan niin kauhea tressi....siitä kissasta..
Kato kun mulla ei saa olla yhtään tressii..
Elämän pitää olla mutkatonta ja yksinkertaista..se sopii mul...
Mut kyl ne sauatkin..mä kun en osaa mitään hellästi...on asioita mitä pitäis tehä hellästi...
Käsivarret ja hartiat viel vähän muussina...
Kyl ne siint...en mä valita...
Mä oon sitkee sissi...perhana tää puhelin..koko ajan työntää omiaankin..
On mul se toinenkin..piirongin päällä...
Kuulema parempi kuin tää..mut oon rakastu tähän..täytyy vuntsata...mut ei nyt ..ei jaksa...
En tykkää vuntsata..aivot rasittuu...
Nyt lauantai..enää lauantait..ei tunnu niin erilaiselta...ei voi mennä shoppailemaankaan kun shoppailin jo viikolla...ylitin burjetin...
Ei hyvä...mä oon kusessa..mut kyl mä jotain keksin..Nais päivää sulle..oo häpi...tsau beibi...☀️😁💌🐰🐇🍃🍂👅Pikkukukka...
Sinua pitäisi hieroa, käsivarret ja hartiat vetreiksi.
Kyllä minä voisin tulla hieromaan🤗
Oletko kussut housuhisi kun olet kusessa? Äh joo kunhan vitsailin tuohi on loppunut.
Ajattele nyt minua Pikkukukka😁😜😎😉😆🤣- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
En oikee uskalla ajatella...
Mehän ollaan puhuttu siitä..
Silmät..niissä..on tunteet...
Sydämeen mahtuu vain yksi kerrallaan...
Se on elämän tragedia...
Joskus rakastuu....mut mehän ei aina saada kohdetta....
No jokaisella se kaxkympisen rakkaus...
Se oikee....siellä syvällä...
Kauniina muistona....
Mut mut...🐰🐇💌😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602