Lauantai aamuun

Naiselle hyvää huomenta! 🤗 Halit ...

8

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnnnainennn

      Hyvää huomenta :)

      • Kiitos! :)


    • Huomenta!
      Lämmin, utuinen ilma ja luonto upeissa syksyn väreissä. Tämä päivä vietetään ulkona ja illalla saunaan ja jos tarkenisi uidakin. Hyvää päivän jatkoa sinulle!

      • Kiitos.


    • Knainen

      Ollaanpa ” taviksia”

      Eli tässä raskaan työviikon käyneen lomapäivä nro 1

      Herään hitaasti. Heräsin jo 6.30 mutta juonut tässä kahvia sängyssä ja katsellut elokuvaa samalla tähän asti.

      Elokuva kun ohi menen suihkuun.
      En varmaan meikkaa tänään.
      Luulen että käyn jollain lenkillä ja kaupassa jossain kohti mutta en a asiasta stressiä.

      En vietä pakosti aikaani tänään mitenkään. Fiilispohjalta. Teen mitä huvittaa ja en tee jos ei huvita

      Eilen siivosin ja pyykkäilin niin tänään otan rennosti.

      Sunnuntaina alan ryhdistäytymään ja valmistautuun taas työviikon alkuun

      Katson työvaatteet valmiiksi ja tarkistan että ne tuli puhtaiksi pesussa. Pakkaan ne jo kassiin valmiiksi ja valmistaudun 4.30 heräilemään aamuun maanantaina.
      Kerään vielä henkistä voimaa sunnuntain ja sitten ajoissa nukkumaan jotta 7 h saa nukuttua.

      Mutta tänään vuorossa vain fiilispohjalla oleilua. Ei pakkoa, ei herätyksiä, ei aikatauluja, ei stressiä eikä tod. Henkisiä paineita
      Nyt vain nollaan ja kerään voimia seuraavaa viikkoa varten tavalla joka tuntuu hyvältä

      Pakkoa, painetta, aikatauluja ja kiirettä saa koko viikon verran taas maanantaista eteenpäin joten ei sitä enempää

    • Pikkukukkaelluhallo

      Kuokka..☀️
      Nyt niin hyvä olo...mulla oli varmaan niin kauhea tressi....siitä kissasta..
      Kato kun mulla ei saa olla yhtään tressii..
      Elämän pitää olla mutkatonta ja yksinkertaista..se sopii mul...
      Mut kyl ne sauatkin..mä kun en osaa mitään hellästi...on asioita mitä pitäis tehä hellästi...
      Käsivarret ja hartiat viel vähän muussina...
      Kyl ne siint...en mä valita...
      Mä oon sitkee sissi...perhana tää puhelin..koko ajan työntää omiaankin..
      On mul se toinenkin..piirongin päällä...
      Kuulema parempi kuin tää..mut oon rakastu tähän..täytyy vuntsata...mut ei nyt ..ei jaksa...
      En tykkää vuntsata..aivot rasittuu...
      Nyt lauantai..enää lauantait..ei tunnu niin erilaiselta...ei voi mennä shoppailemaankaan kun shoppailin jo viikolla...ylitin burjetin...
      Ei hyvä...mä oon kusessa..mut kyl mä jotain keksin..Nais päivää sulle..oo häpi...tsau beibi...☀️😁💌🐰🐇🍃🍂👅

      • Pikkukukka...
        Sinua pitäisi hieroa, käsivarret ja hartiat vetreiksi.
        Kyllä minä voisin tulla hieromaan🤗
        Oletko kussut housuhisi kun olet kusessa? Äh joo kunhan vitsailin tuohi on loppunut.
        Ajattele nyt minua Pikkukukka😁😜😎😉😆🤣


      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka...
        En oikee uskalla ajatella...
        Mehän ollaan puhuttu siitä..
        Silmät..niissä..on tunteet...
        Sydämeen mahtuu vain yksi kerrallaan...
        Se on elämän tragedia...
        Joskus rakastuu....mut mehän ei aina saada kohdetta....
        No jokaisella se kaxkympisen rakkaus...
        Se oikee....siellä syvällä...
        Kauniina muistona....
        Mut mut...🐰🐇💌😁


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe