Lauantai aamuun

Naiselle hyvää huomenta! 🤗 Halit ...

8

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnnnainennn

      Hyvää huomenta :)

      • Kiitos! :)


    • Huomenta!
      Lämmin, utuinen ilma ja luonto upeissa syksyn väreissä. Tämä päivä vietetään ulkona ja illalla saunaan ja jos tarkenisi uidakin. Hyvää päivän jatkoa sinulle!

      • Kiitos.


    • Knainen

      Ollaanpa ” taviksia”

      Eli tässä raskaan työviikon käyneen lomapäivä nro 1

      Herään hitaasti. Heräsin jo 6.30 mutta juonut tässä kahvia sängyssä ja katsellut elokuvaa samalla tähän asti.

      Elokuva kun ohi menen suihkuun.
      En varmaan meikkaa tänään.
      Luulen että käyn jollain lenkillä ja kaupassa jossain kohti mutta en a asiasta stressiä.

      En vietä pakosti aikaani tänään mitenkään. Fiilispohjalta. Teen mitä huvittaa ja en tee jos ei huvita

      Eilen siivosin ja pyykkäilin niin tänään otan rennosti.

      Sunnuntaina alan ryhdistäytymään ja valmistautuun taas työviikon alkuun

      Katson työvaatteet valmiiksi ja tarkistan että ne tuli puhtaiksi pesussa. Pakkaan ne jo kassiin valmiiksi ja valmistaudun 4.30 heräilemään aamuun maanantaina.
      Kerään vielä henkistä voimaa sunnuntain ja sitten ajoissa nukkumaan jotta 7 h saa nukuttua.

      Mutta tänään vuorossa vain fiilispohjalla oleilua. Ei pakkoa, ei herätyksiä, ei aikatauluja, ei stressiä eikä tod. Henkisiä paineita
      Nyt vain nollaan ja kerään voimia seuraavaa viikkoa varten tavalla joka tuntuu hyvältä

      Pakkoa, painetta, aikatauluja ja kiirettä saa koko viikon verran taas maanantaista eteenpäin joten ei sitä enempää

    • Pikkukukkaelluhallo

      Kuokka..☀️
      Nyt niin hyvä olo...mulla oli varmaan niin kauhea tressi....siitä kissasta..
      Kato kun mulla ei saa olla yhtään tressii..
      Elämän pitää olla mutkatonta ja yksinkertaista..se sopii mul...
      Mut kyl ne sauatkin..mä kun en osaa mitään hellästi...on asioita mitä pitäis tehä hellästi...
      Käsivarret ja hartiat viel vähän muussina...
      Kyl ne siint...en mä valita...
      Mä oon sitkee sissi...perhana tää puhelin..koko ajan työntää omiaankin..
      On mul se toinenkin..piirongin päällä...
      Kuulema parempi kuin tää..mut oon rakastu tähän..täytyy vuntsata...mut ei nyt ..ei jaksa...
      En tykkää vuntsata..aivot rasittuu...
      Nyt lauantai..enää lauantait..ei tunnu niin erilaiselta...ei voi mennä shoppailemaankaan kun shoppailin jo viikolla...ylitin burjetin...
      Ei hyvä...mä oon kusessa..mut kyl mä jotain keksin..Nais päivää sulle..oo häpi...tsau beibi...☀️😁💌🐰🐇🍃🍂👅

      • Pikkukukka...
        Sinua pitäisi hieroa, käsivarret ja hartiat vetreiksi.
        Kyllä minä voisin tulla hieromaan🤗
        Oletko kussut housuhisi kun olet kusessa? Äh joo kunhan vitsailin tuohi on loppunut.
        Ajattele nyt minua Pikkukukka😁😜😎😉😆🤣


      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka...
        En oikee uskalla ajatella...
        Mehän ollaan puhuttu siitä..
        Silmät..niissä..on tunteet...
        Sydämeen mahtuu vain yksi kerrallaan...
        Se on elämän tragedia...
        Joskus rakastuu....mut mehän ei aina saada kohdetta....
        No jokaisella se kaxkympisen rakkaus...
        Se oikee....siellä syvällä...
        Kauniina muistona....
        Mut mut...🐰🐇💌😁


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2895
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

      Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      978
    3. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

      Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      291
      937
    4. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

      18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      6
      919
    5. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

      Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      881
    6. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      834
    7. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

      Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      38
      811
    8. Olet vallannut ajatukseni.

      Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      31
      790
    9. Toivokasta torstaipäivää

      Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞
      Ikävä
      161
      787
    10. Pikku apulaiset

      E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      64
      774
    Aihe