Menikö raketin laukaisu pieleen vai tuleeko E.T. takaisin?
https://www.dailymail.co.uk/news/article-6268839/Is-UFO-Mysterious-light-spotted-night-sky-northern-China.html?ito=video_player_click
Kiina ilmiö
10
394
Vastaukset
Miksi sen olisi pitänyt pieleen mennä?
- Fdgg
Mielenkiintoista että noin lähellä pääkaupunkia ammuskellaan epävakaan näköisiä raketteja.
- FlashGortsu
Joo eikä sekään ollut hyvä idea että yöllä ei ihmiset näe sitä pimeessä.. Näkyy aika hyvin.
- tanssivatvalot
Miksi tämä video oli poistettu? On tää S24 turhauttavaa kun tuntemattomista syistä poistuu usein ihan asialliset kirjoitukset "sääntöjen vastaisina"
https://www.youtube.com/watch?v=fJ0laC2FksAJos ufojen ajatellaan olevan vieraan sivilisaation kulkuneuvoa, niin miten ihmeessä näistä saadaan sellaisia? Vai mikä tässä nyt on jutun juoni? Ymmärrän kyllä jos jokin pimeällä taivaalla liikkuva valo yhdistetään asiaan ja tietysti päivällä kuvatut "lentävät lautaset".
- selkeämmin_kiitos
Hän vain postitti videon tanssivista valoista niin sinä kutsuit häntä hihhuliksi joka kuuluu johonkin uskonlahkoon ja on idiotti. Mistä teit sellaiset johtopäätökset ja olisiko käytöksessäsi ja johtopäätöksien oikomisessasi hieman parantamisen varaa? Mitä luulet? Tulit täysin luonnollisesta ilmiöstä niin vihaiseksi että aloit haukkumaan postittajaa. Perustele hieman, kiitos.
- suurmuffinssi
Tuntematon tai vahvistamaton tieteellisesti todistamaton luonnonilmiö taivaalla on tunnistamaton lentävä objekti eli UFO. Onhan suhteellisen selvää että Hessdaleninkin valot ovat jokin tuntematon luonnonilmiö, mutta siihen saakka kunnes ne on todistettu luonnoilmiöksi, niin ne ovat tunnistamattomia lentäviä objekteja eli UFO:ja.
Kaikki on energiaa. Materiakin ja valo. Kaikki on sitä samaa. Ei sen tarvi olla peltikiekko ollakseen UFO. Sinä olet idiootti. suurmuffinssi kirjoitti:
Tuntematon tai vahvistamaton tieteellisesti todistamaton luonnonilmiö taivaalla on tunnistamaton lentävä objekti eli UFO. Onhan suhteellisen selvää että Hessdaleninkin valot ovat jokin tuntematon luonnonilmiö, mutta siihen saakka kunnes ne on todistettu luonnoilmiöksi, niin ne ovat tunnistamattomia lentäviä objekteja eli UFO:ja.
Kaikki on energiaa. Materiakin ja valo. Kaikki on sitä samaa. Ei sen tarvi olla peltikiekko ollakseen UFO. Sinä olet idiootti.Ainakin ufouskovalle ne ovat kaikki vieraan sivilisaation kulkuneuvoja kunnes toisin todistetaan ja vielä sen jälkeenkin.
- käypäspälliskoulusi
suurmuffinssi kirjoitti:
Tuntematon tai vahvistamaton tieteellisesti todistamaton luonnonilmiö taivaalla on tunnistamaton lentävä objekti eli UFO. Onhan suhteellisen selvää että Hessdaleninkin valot ovat jokin tuntematon luonnonilmiö, mutta siihen saakka kunnes ne on todistettu luonnoilmiöksi, niin ne ovat tunnistamattomia lentäviä objekteja eli UFO:ja.
Kaikki on energiaa. Materiakin ja valo. Kaikki on sitä samaa. Ei sen tarvi olla peltikiekko ollakseen UFO. Sinä olet idiootti."Kaikki on energiaa. Materiakin ja valo. Kaikki on sitä samaa. Ei sen tarvi olla peltikiekko ollakseen UFO. Sinä olet idiootti."
No ei ole kaikki energiaa eikä samaa. Materia esimerkiksi ei ole energiaa ennen kuin siitä vapautetaan tavalla tai toisella energiaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514