Kiina ilmiö

wou

10

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi sen olisi pitänyt pieleen mennä?

    • Fdgg

      Mielenkiintoista että noin lähellä pääkaupunkia ammuskellaan epävakaan näköisiä raketteja.

      • FlashGortsu

        Joo eikä sekään ollut hyvä idea että yöllä ei ihmiset näe sitä pimeessä.. Näkyy aika hyvin.


    • tanssivatvalot
      • Birkeland-virrat?


      • Jos ufojen ajatellaan olevan vieraan sivilisaation kulkuneuvoa, niin miten ihmeessä näistä saadaan sellaisia? Vai mikä tässä nyt on jutun juoni? Ymmärrän kyllä jos jokin pimeällä taivaalla liikkuva valo yhdistetään asiaan ja tietysti päivällä kuvatut "lentävät lautaset".


      • selkeämmin_kiitos

        Hän vain postitti videon tanssivista valoista niin sinä kutsuit häntä hihhuliksi joka kuuluu johonkin uskonlahkoon ja on idiotti. Mistä teit sellaiset johtopäätökset ja olisiko käytöksessäsi ja johtopäätöksien oikomisessasi hieman parantamisen varaa? Mitä luulet? Tulit täysin luonnollisesta ilmiöstä niin vihaiseksi että aloit haukkumaan postittajaa. Perustele hieman, kiitos.


      • suurmuffinssi

        Tuntematon tai vahvistamaton tieteellisesti todistamaton luonnonilmiö taivaalla on tunnistamaton lentävä objekti eli UFO. Onhan suhteellisen selvää että Hessdaleninkin valot ovat jokin tuntematon luonnonilmiö, mutta siihen saakka kunnes ne on todistettu luonnoilmiöksi, niin ne ovat tunnistamattomia lentäviä objekteja eli UFO:ja.
        Kaikki on energiaa. Materiakin ja valo. Kaikki on sitä samaa. Ei sen tarvi olla peltikiekko ollakseen UFO. Sinä olet idiootti.


      • suurmuffinssi kirjoitti:

        Tuntematon tai vahvistamaton tieteellisesti todistamaton luonnonilmiö taivaalla on tunnistamaton lentävä objekti eli UFO. Onhan suhteellisen selvää että Hessdaleninkin valot ovat jokin tuntematon luonnonilmiö, mutta siihen saakka kunnes ne on todistettu luonnoilmiöksi, niin ne ovat tunnistamattomia lentäviä objekteja eli UFO:ja.
        Kaikki on energiaa. Materiakin ja valo. Kaikki on sitä samaa. Ei sen tarvi olla peltikiekko ollakseen UFO. Sinä olet idiootti.

        Ainakin ufouskovalle ne ovat kaikki vieraan sivilisaation kulkuneuvoja kunnes toisin todistetaan ja vielä sen jälkeenkin.


      • käypäspälliskoulusi
        suurmuffinssi kirjoitti:

        Tuntematon tai vahvistamaton tieteellisesti todistamaton luonnonilmiö taivaalla on tunnistamaton lentävä objekti eli UFO. Onhan suhteellisen selvää että Hessdaleninkin valot ovat jokin tuntematon luonnonilmiö, mutta siihen saakka kunnes ne on todistettu luonnoilmiöksi, niin ne ovat tunnistamattomia lentäviä objekteja eli UFO:ja.
        Kaikki on energiaa. Materiakin ja valo. Kaikki on sitä samaa. Ei sen tarvi olla peltikiekko ollakseen UFO. Sinä olet idiootti.

        "Kaikki on energiaa. Materiakin ja valo. Kaikki on sitä samaa. Ei sen tarvi olla peltikiekko ollakseen UFO. Sinä olet idiootti."

        No ei ole kaikki energiaa eikä samaa. Materia esimerkiksi ei ole energiaa ennen kuin siitä vapautetaan tavalla tai toisella energiaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe