Hei! Onko kenelläkään kokemuksia alanyan hatipoglu hotellista? Menossa sinnepäin kesällä, ja varasin matkan finnmatkoilta em.hotelliin.Olisi kiva kuullu kokemuksistanne:)
alanya hatipoglu
2
1060
Vastaukset
- -84
Eksyin hatipoglun respaan(omani oli huoneistohotelli hatipoglu,jonka taso kohtalainen)odottelemaan opasta..Hotelli vaikutti päällisin puolin hienolta ja respa oli älyttömän mukava,antoi meidän rauhassa odotella ja piti seuraa,vaikka ei oltu edes asukkeja.. Uimaallas alue oli pienehkö,mutta riittävän iso ja sen yhteydessä sijaitsi pieni allasbaari..Saksalaisia näytti kovasti hotellilla olevan,yhteenkään suomalaiseen emme törmänneet..Sijainti hotellilla oli meren rannan läheisyydessä ja tien vieressä Toiv.auttoi edes vähän=)
- Eeva
Olemme menossa Alanyaan jo toista kertaa(porukassamme hlö,jolla jo 5 krt)ja Hatipoglu hotelliin.Olimme viime syyskuussa em.hotellissa ja olimme enemmän kuin tyytyväisiä.Huoneistot todella siistit ja varustetaso hintaan nähden kohtalainen.Siivous oli 6krt/vko.Myös lämmintä vettä riitti meille kaikille 5 hlölle kaikki 2 viikkoa.Hotellin henkilökunta oli ystävällistä ja muutamana iltana istuimme pienessä allasbaarissa nauttimassa drinksuja ja kuuntelemassa musiikkia.Altaalla emme viettäneet 2 viikon aikana yhtäkään päivää,sillä ranta oli niin lähellä.Olemme menossa taas 20.8 alanyaan ja hatipoglu hotelliin 3 viikoksi.Siinä hotellissa on hinta-laatusuhde kohdallaan!Mukavaa matkaa sinulle,toivottavasti sait hieman kuvaa hotellista!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069