De nya sverigefinskarna torde få en helt förvrängd bild av finskar i det svenska medieflödet pga socialpsykologiska styrmedel med skuld och skam. Den gängse svenska bilden av finskar över huvud taget i Sverige är att de ser asiatiska ut allmänt, då de har sitt ursprung i Asien, enligt svenska källor.
Finsk kultur och språk är tabubelagt i Sverige, varför svenskar väljer bort Finland som semestermål och istället väljer germanska länder att besöka.
När man är född i Sverige av finska föräldrar och socialiserad av svenska medier och rasister, så tror man att finskar är barbarer och alkoholister som slåss med kniv. Denna fördom kom på skam när man flyttade till en Finsk stad i södra Finland. Chocken var tydlig när man upptäckte att finska folket i staden var vackra och mycket väl klädda och oerhört välmående. Jag hade trott att jag skulle komma till ett land i total fattigdom och misär som man hade blivit socialiserad med i Sverige.
Chocken av den enorma skillnaden mellan svensk propaganda och verkligheten var total. Jag blev så stolt och lycklig av att se mitt fosterfolk som vackra och lyckliga, vilket jag aldrig hade kunnat tänka mig i den svenska bilden av mitt vackra folk. Finska kvinnor är oerhört vackra och trevliga och välklädda som ingen annan kan mäta sig med.
Kippis! Stolt och lycklig, äntligen!
Fel Finlandsbild!
10
470
Vastaukset
- mies-från-suomi
On se noin.
Myös suomalaiset miehet ovat OK, vaikkei sitä suomalainen nainen mitenkään voi myöntää.- suomalais-sika
Joo, suomalainen nainen vihaa kaikkein eniten nimenomaan suomalaista miestä.
Minkähän tähden? - Suomu
Olen kuullut maahanmuuttajilta Ruotsissa, ketkä ovat olleet käymässä Suomessa, että he eivät koskaan ole nähnyt niin runsaasti blondeja ihmisiä, siis ei edes muissa pohjoismaissa.
Monet suomalaiset naiset rakastaa suomalaisia miehiä jos he osaa kunnioittaa heitä tasavertaisesti. Tämä on todettu ennen. - Lemmenkäinen
Suomu kirjoitti:
Olen kuullut maahanmuuttajilta Ruotsissa, ketkä ovat olleet käymässä Suomessa, että he eivät koskaan ole nähnyt niin runsaasti blondeja ihmisiä, siis ei edes muissa pohjoismaissa.
Monet suomalaiset naiset rakastaa suomalaisia miehiä jos he osaa kunnioittaa heitä tasavertaisesti. Tämä on todettu ennen.Rakastaa ne ruottalaiset naiset suomalaista rantaruottalaistakin :-*
- eikelpaaruottalainenmies
Suomalainen nainen EI VIHAA suomalaista miestä!
On on tietysti aina näitä etelänpoikien suosijoita, mutta hekin useimmiten muuttavat mieltään myöhemmässä vaiheessa...
Itse ne huolisi suin surmin ruotsalaista miestä, vaan nimenomaan suomalaisen miehen!
Suomalaisissa miehissä löytyy huumoria ja sitä rehtiä mistä.
Lököpöksyt ovat pelkästään tyylikkäät!
Totta on että täällä Ruotsissa on ruotsalaisilla kuva että suomalaiset ovat huonompia kuin ite.
Sille ei vain voi mitään.- Anonyymi
Ruotsalaiset kuvittelevat olevansa myös tanskalaisia ja norjalaisia parempia. Itse asiassa ruotsalaiset uskovat olevansa kaikkia muita maailman kansoja parempia. Milda makter!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsalaiset kuvittelevat olevansa myös tanskalaisia ja norjalaisia parempia. Itse asiassa ruotsalaiset uskovat olevansa kaikkia muita maailman kansoja parempia. Milda makter!!!
Allra bäst är finlandssvenskarna! Vi är Bättrefolket !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Allra bäst är finlandssvenskarna! Vi är Bättrefolket !
HaHaHa...
Nå just!
Hihiihhiiii...
- Anonyymi
Det är sant!!!
Ruotsissa puhutaan Suomesta todella ikävään sävyyn. Uutiset Suomesta on negatiivisesti värittyneitä. Olen tavannut ruotsalaisia, jotka kuvittelivat kaikkien suomalaisten haluavan muuttaa Ruotsiin. Ej helvete...!!! - Anonyymi
Det värsta med Finland är att fartygstrafiken mellan Stockholm och Helsingfors upphört .- Nu e man nödd att köra från Åbo till östra Nyland om man ska träffa nära och kära , eller dem som lämnat jordelivet :´-(
Per-kel
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481