Millä konstilla Liettuaan??

uteliaz

Hei kaikki kokeneemmat baltian kävijät! Pistäkää vinkkiä, miten Liettuaan pääsee mukavasti / edullisesti tms. ja linkkejä mukaan!!

9

4628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minne vaan

      Bussilla. Linkit saat etsiä itse.

      • lisää

        Mukavaa se ei ole, mutta onnistuu.


      • Kokemuksia on...
        lisää kirjoitti:

        Mukavaa se ei ole, mutta onnistuu.

        Olen mennyt Liettuaan seuraavilla tavoilla:
        1. juna hki-laiva tallinna -Eurolines-bussi Riian kautta Vilnaan (www.eurolines.ee)
        2. juna tre-ryanairilla Riiaan -bussilla Riian keskustan bussiasemalta Vilnaan (yhteydet ja hinnat löytyvät samalta eurolinesin sivulta)
        3. kuten yllä mutta bussilla Tarttoon ja sieltä kavereiden kanssa bussilla Riian kautta Vilnaan.
        Matka alle 25 €/suunta Tallinnasta Vilnaan.Omalla autolla en ole uskaltanut lähteä miljoonakaupunkiin seikkailemaan liikenteen - en varkaiden vuoksi.
        Hyvää matkaa!


      • tyyris tyllerö

    • apv

      Hei!
      Käy läpi matkatstot, jotka järjestävät matkoja sinne: Matkapojat, Töölö, Ikaalinen esim. Minä valitsin Ikaalisen!
      Muilla voi joutua yöpyä ekan yön laivassa, toisilla on huonompi tasoisempia hotelleja.
      Ei ole toimitusmaksua. Olen ollut heidän mukana
      esim. Riiassa myöskin. Sinne pääsee myöskin laivayhtiöiden kautta mutta sitten pitää varata
      Eurolinesin bussiliput. Lippuja myy Suomessa Matkapyörä. Matkatoimistosta se on mielestäni
      vaivatonta (koko paketti). Ymmärtääkseni käytetään omia busseja sinne eikä mitään Taiston busseja. Löytyy ilmastoinnit ja vessat.
      Jos kysyttävää, vastailen!

      • apv

        Hei!
        Vaikka asun lähellä Treen Pirkkalan lentokenttää, minua ei Ryanairin matka kiinnosta.
        Linkkejä: www.liettua.fi ja www.ikaalistenmatkatoimisto.fi. Muuthan löytyy vaikka Googlesta nimeä hakemalla.


    • no joo just

      Unohda kaikki muut selitykset ja toteuta vain tämä kaikkein helpoin vaihtoehto:

      Mene laivalla Tallinnaan. Kävele linja-autoasemalle. Etsi kyltti Eurolines ja osta bussilippu Vilnaan. Se lähtee illalla (olikohan 21.30) ja on perillä aamulla (8-aikaan). Ei mitään varauksia. Kyllä bussiin mahtuu. Matka maksaa noin 100 mummonmarkaa. Ylität siis Latvian rajan kahdesti yöllä ja silloin on ainoat mahdollisuudet käydä vessassa. Takaisin pääset vastaavalla tavalla yöbussilla suoraan Tallinnaan.

      • Tiedänpä hyvinkin

        Viro-Latvia raja-aseman "wc"=reikä betonilattiassa, joten bussin veskit mukavampia.


      • AnttiR

        Alkuperäisissä viesteissä hinnat oli 25 euroa ja 100 mummonmarkkaa. Nyt hinnat on jo 45euroa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe