meijän seksiä.
Aivan järjetön ikävä
21
1079
Vastaukset
- täytyy.myöntää
Se oli kyllä hyvää
- Ikvöitkö
Aivan parsta
- Alkuperäinen
Ei sulle, parsta.
- Teekahvi
Mut eihän me edes niin kuin sillai niin ku silleen kyl sä tiät,ainakaan vielä.
Kerran melkein mut olin vähän heitteessä☺- Alkuperäinen
Me kuule kyllä ihan sillai tiiätsä. Hardcore style. Ei sulle.
- Hyvä_ruoka
Alkuperäinen kirjoitti:
Me kuule kyllä ihan sillai tiiätsä. Hardcore style. Ei sulle.
...parempi mieli!
Laitapa Kabanossi pyllyys ja kuvittele, et se on se. Sit jälkeenpäin voit kuorii makkaran ja grillata sen.
Tulee vastakin täyteen.😘😋 - snainenkaipaa
Hyvä_ruoka kirjoitti:
...parempi mieli!
Laitapa Kabanossi pyllyys ja kuvittele, et se on se. Sit jälkeenpäin voit kuorii makkaran ja grillata sen.
Tulee vastakin täyteen.😘😋Kyä nyt tuli nälkä! Mää lähen ostaan Mustaa Makkaraa!
- kokonaisvaltaisesti
Kyllähän minäkin sitä ikävöin kovasti, mutta olisi kiva jos ikävöisi minua muutenkin kun vain seksin takia.
- Alkuperäinen
Ei pelkkää seksii. Muutenkin oikein kiva. Ei sullekaan silti.
- kerronysekin
Koska naitte viimeksi?
- Kello6
Tarkistin muistiinpanoista se oli maaliskuun 15 päivä
- TheOneandOnlyOriginal
V*ttuukse sulle kuuluu
Kello6 kirjoitti:
Tarkistin muistiinpanoista se oli maaliskuun 15 päivä
Edistää päivyri, tais olla 16 päivä ;)
- Pilkkookaipauksen
Melko ikävä ketju mun mielestä.
- Etunohdaikinä
Ymmärrän, jos verrataan sun avioseksiin.
- ghjnmklio
ei se poken tahtiin tunnelmointi ihan seksistä käy ja niillä tähdillä on ihan fanisivut minne vuodattaa
- hupaisaketju
Nauratti.
- eiOle
Ei ole ollut koskaan eihän sitä täällä silloin olis, minä ainakaan.
- Olithuonoin
Todennäköisesti sille toiselle olit täysi pettymys, kun joudut tänne märisemään olleita ja menneitä.
Siis enhän itsestäni puhunutkaan vaan siitä naisesta. Hän oli niin taitava ja hyvä että tää ehkä sai jopa ison O'oon
- koilliskuopio
Kyllä varmaan sieltä Savonlinnasta sinulle joku naaras löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519