Kysy mitä vaan 10v tytöltä.

Huom. Aivan kaikki kysymykset sallitaan.

80

3389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edenu

      olet liian nuori palstalle, mutta kysyn kuitenkin; kuinka vanha mies olet?

      • Onko sillä väliä. Eikös lähtökohta ole se että kirjoittaja ei valehtele.


      • Ei käytä ja kehityn muita nopeammin.


    • Oon tyttö.

    • sannalehtinen

      Joko pojat on alkaneet kiinnostaa?

    • Juu olen seurustellu ja säädän yhen kaa nytki.

      • Seurusteletko pojan kanssa?


    • sannalehtinen

      Joko sun rinnat on alkanu kasvaa? Entä lantio pyöristyä? Millasii vaatteit käytät? Ootko hyvä koulussa? Lempiaineet? Inhokkiaineet? Onko sul muita sisaruksii ku isosisko? Asutko kerros-, rivi- vai omakotitalossa? Onko sul lemmikkejä?

      • On alkaneet kasvaa. Ei ole pyöristynyt käytän aika erillaisia vaatteita.oon hyvä koulussa. Lempi aineet on matikka ja ranska. Inhokki aineet on äikkä. On siskoja 2 kpl ja yks veli. Asun omakotitalossa. Ei ole lemmikkejä.


      • vaapukkainen kirjoitti:

        On alkaneet kasvaa. Ei ole pyöristynyt käytän aika erillaisia vaatteita.oon hyvä koulussa. Lempi aineet on matikka ja ranska. Inhokki aineet on äikkä. On siskoja 2 kpl ja yks veli. Asun omakotitalossa. Ei ole lemmikkejä.

        Mitä harrastat?


    • Jaana2

      Käytätkö rintaliivejä

      • Käytätkö sinä Jaana2?


    • En käytä.

      • Käyttääkö muut sun luokan tytöt?
        Oletko nyt 4.luokalla?


      • Ei käyt olen meidän luokan kehittynein


    • Yksiii

      Onks sul kikkii?

    • jäbäää

      Ootko sormettanu vielä tai harrastanu seksii? Miten pitkä oot ja paljon painat?

      • olen sormettanut ja olen 146cm ja 26kg


      • jäbäää

        Okei. Oot tosi siro ainaki :)


      • kiitos


      • Anonyymi
        vaapukkainen kirjoitti:

        olen sormettanut ja olen 146cm ja 26kg

        Et ole 26kg tai sitten olet aikuinen mies ei 2018 vuonna 10v tytöt edes ollut tuollaisia kun sinä


    • Haluukkopuhuu222

      Onks sul snp

    • Ei ole.

    • poikanenmikko

      joko sulla on häpykarvoitusta ja miten paljon

    • Ei paljon ihan vähän.

      • Ajatko pois vai annatko kasvaa?


      • Annan kasvaa.


      • vaapukkainen kirjoitti:

        Annan kasvaa.

        Haluatko sinä kysyä minulta jotain?


    • kivaolisi

      Mullakin karvoja pippelin ympäri

    • Koetko olevasi lapsi vai teini?

      • Teini.


      • vaapukkainen kirjoitti:

        Teini.

        Sulla on syysloma nyt. Oletko kotona vai matkoilla?


      • Ei ole kun ensi viikolla syysloma ja olen kotona.


      • vaapukkainen kirjoitti:

        Ei ole kun ensi viikolla syysloma ja olen kotona.

        Ensi viikko? Et ilmeisesti asu pääkaupunki seudulla.
        Oletko koneelle koko ensi viikon?


      • Olen koneella koko ensi viikon.


      • vaapukkainen kirjoitti:

        Olen koneella koko ensi viikon.

        Saatan kirjoittaa sinulle ensiviikolla. Millaiset asiat sinua kiinnostaa?


      • vaapukkainen kirjoitti:

        Olen koneella koko ensi viikon.

        Oletko koneella nyt? Miten syysloma on alkanut?


      • kuusnolla kirjoitti:

        Oletko koneella nyt? Miten syysloma on alkanut?

        öm anteeks kun vastaan vasta nyt mutta olen nyt koneella ja syysloma meni hyvin.


      • vaapukkainen kirjoitti:

        öm anteeks kun vastaan vasta nyt mutta olen nyt koneella ja syysloma meni hyvin.

        Kiva että vastasit. Tulitteko vasta eilen kotiin?


      • tultiin


      • vaapukkainen kirjoitti:

        tultiin

        Olitteko ulkomailla?


      • Kirjoittelua_nyt
        vaapukkainen kirjoitti:

        Olen koneella koko ensi viikon.

        Haluatko kirjoittaa minulle?
        [email protected]


    • taijatkos_vastata

      Noh. Vaik et. Mitä vittuu?

    • 100cmlerssi

      Oletkos jo sormettanut itseäsi?

    • Toinenonviiskytv

      10 vuotiaat ei sormeta, torvi

    • Tekstin-analysoija

      Ihan mahtava homma, että yritätte lassota pedareita pois vapaalta jalalta.
      Siitä peukut.
      Tämä avaaja profiili on taas niin tökerö, että Fobba, satsatkaa vähän lisää koulutukseen.
      Heti näkee, että kyseessä nuorehko aikuinen henkilö. Oletan, että n. 25 v vanhempi konstaapeli, mies.
      Noh, jatkankin tästä vastustamaan abortteja.

      • samaamieltä

        Juu, naurua tässä jo olikin.
        Hyvät on kuitenkin suuntimet.
        Pedarit koppiin ja koppi kiinni.


    • vihainennainen

      Toivottavasti tässä on kyseessä vain joku aikuinen pervo, joka esittää olevansa muka 10 vuotias, mutta jos oikeesta tytöstä on kysymys ja vielä 10 vuotiaasta, niin neuvo on, että nyt helvetin nopeesti petiin sen mollamaijan viereen nukkumaan. Ja antaa olla viimeinen kerta kun tälläistä edes harkitset.

      • Pitäisikö uskoa mitä toinen sanoo?
        Terveisin Pena 16v.


      • ette taia uskoa että olen 10v.


      • vaapukkainen kirjoitti:

        ette taia uskoa että olen 10v.

        Mä usko että sä olen 10vuotias. Mitä toivot synttärilahjaksi? Siis 11-vuotis lahjaksi.


    • joo_mä_kysyn

      Nooo, tota, hihihihihi, öööö, niinku MITÄ VITTUA?

    • karppari

      aivan typerää paskaa en halua mitään sulta lopeta

    • karppari

      kuka näitä kirjoittelee onko joku vitsi.mitähän vois kysellä ja mitä sallit

    • Sallin kaikki kysymykset.

      • menkkatypy

        Onks menkat?


      • Miten menee nyt?


      • menkkatypy kirjoitti:

        Onks menkat?

        ei ole menkkoja vielä.


    • ggdb

      oletko sormillasi hyväillyt alapäätä?

      • olen


      • vaapukkainen kirjoitti:

        olen

        Tuntu hyvältä?


      • No totta kai tuntuu hyvälle


      • vaapukkainen kirjoitti:

        No totta kai tuntuu hyvälle

        Tuliko siitä tapa?


    • Miten sun syysloma on mennyt?

    • irbitö

      Joko olet saanut orgasmin?

      • Kyllä olen


      • vaapukkainen kirjoitti:

        Kyllä olen

        Piditkö?


    • sannikkainen

      Joko olet suudellut pojan kanssa?

    • Meripoijka

      Ootko lähettäny kenellekkaää nudei?

      • En, en usko että kukaan haluaisi nähdä.


    • Minkä elokuvan näit viimeiksi?

    • Mitä meinaat kesällä?

    • Anonyymi

      Missä on pilven hautausmaa? Mitä mieltä olet matalapainehöyrylämmityksestä?

    • Anonyymi

      tää ei tuu päättyy hyvin.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe